تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183

bestway 67227

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183

تشک بادی دو نفره بست وی بالش دار محصولی با عرض 183 سانتی متر در واقع بزرگترین نوع تشک های بادی بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و کامفورت می باشد. محصولی که همانند دو مدل قبلی کوچکتر خود از قابلیت ضد تعرق و طبی بودن بهره برده که می تواند علاوه بر افراد عادی برای بیماران نیز استفاده شود. این مدل از تشک های بادی بست وی نیز از ویژگی هایی همچون بالش بادی و همینطور پمپ باد پدالی سرخود بهره مند بوده و حتی می توان از آن در مسافرت ها و بخصوص چادر های مسافرتی نیز استفاده نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 183

تشک بادی دو نفره بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که با توجه به وزن و ابعاد مناسب می توان در هر مکانی از آن استفاده کرد و یا حتی آن را به سفر برد و از آن استفاده نمود . تشک های بست وی دارای کیفیت و استحکام بالا می باشند که قابل رقایت با تشک های اینتکس نیز می باشد . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی ساخت این تشک به صورت مستطیلی بوده و همچنین روکش این محصول مخملی می باشد که باعث این می شود که در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود . رویه ی پی وی سی این محصول باعث استحکام بالای این تشک شده است و همچنین دیواره های داخلی این تشک موجب بالارفتن تحمل وزن این تشک شده است . بالش سرخود این تشک به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده نیاز به استفاده از بالش جداگونه ای نباشد و بتوان به راحتی از آن استفاده کرد . 

جنس بدنه 

بدنه ی این تشک از پی وی سی سه لایه بوده و همچنین رویه ی مخملی ضدتعریق موجب این می شود تا در هنگام استفاده احساس لذت بخشی به شما دست بدهد . دیواره های داخلی این تشک که از پی وی سی ساخته شده است موجب بالا رفتن تحمل وزن تشک شده و برای استفاده دو نفر مناسب می باشد . بالش سرخود و پمپ پدالی سرخود نیز بر روی این محصول قرار دارد که اسفاده از تشک را برای شما راحت تر می کند . بدنه ی این تشک نیز به گونه ای طراحی شده است که در مقابل آب مقاوم بوده و حتی می توان بر روی آب نیز از این تشک استفاده نمود . 

ابعاد و تحمل وزن 

تشک دو نفره بست وی دارای ابعاد ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر ) می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک تشک 2 نفره محسوب می شود . پی وی سی سه لایه و همچنین دیواره های داخلی تشک موجب بالا رفتن تحمل وزن تا 295 کیلوگرم شده است که البته با کم کردن مقدار کمی از باد تشک ، می توان به تحمل وزن آن نیز افزود . وزن 5 کیلوگرمی تشک نیز وزنی مناسب برای جابجایی تشک می باشد . 

سایر ویژگی ها 

از ویژگی های این تشک می توان به ضدآب بودن و همچنین داشتن بالش سرخود و همچنین پمپ پدالی سرخود اشاره کرد . همچنین وزن کم این محصول در مقایسه با اندازه ی آن یکی از ویژگی های تشک محسوب می شود که جابجایی تشک را آسان می کند . تحمل وزن 295 کیلوگرمی نیز می تواند یکی از ویژگی های این محصول به حساب بیاید که برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی این تشک را در سطحی صاف قرار دهید و پمپ باد را به آن متصل کنید . البته همراه این تشک پمپ باد پدالی سرخود نیز وجود دارد که از آن نیز می توانید استفاده کنید . در استفاده از تشک های بادی نیز باید دقت عمل را به خرج دهید تا با اجسلام تیز برخوردی نداشته باشد زیرا باعث سوراخ شدن تشک می شوند . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیرات آن را تعمیر کنید و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی 

با توجه به گفته های بالا می توانید محصول خود را انتخاب کنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید . تشک بادی دو نفره بست وی محصولی ایده عال برای کسانی می باشد که نیاز به یک تشک با وزن کم و تحمل وزن بالا دارند و می خواهند در هر مکانی از این تشک استفاده کنند . 

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 قابلیت ضد تعرق
 دارای سطح مواج طبی
 ساخت شرکت بست وی
 دارای بالش بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...