تشک بادی دو نفره دو قلو کلمن

4-N-1QUICKBED

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره دو قلو کلمن

تشک بادی دو نفره دو قلو کلمن محصولی با کاربرد های بسیار زیاد و جذاب می باشد که از طراحی نوآورانه و خوبی بهره مند است، در حقیقت این کالا یک تخت خواب بادی یک نفره می باشد که از دو تشک بادی مجزا ساخته شده که بر روی هم قرار گرفته اند و می توان با باز کردن آن از یک تشک بادی دو نفره متصل به هم بهره برد. این دو تشک محفظه های باد جداگانه ای دارند که می توان میزان سختی سطح آن را به سادگی و مطابق آنچه به هر شخصی به آن عادت دارد تنظیم کرده و استفاده کرد. رویه این تشک بادی دو نفره از پی وی سی مخملی ساخته شده است که در کنار سطح مواج آن باعث شده تا با کالایی کاملا ضد تعریق روبرو باشیم. ابعاد این محصول در حالت تشک دو نفره برابر با 198×188 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نیز در حدود 20 سانتی متر است اما در صورتی که آن را به عنوان تخت بادی یک نفره استفاده کنید عرض آن به 94 سانتی متر کاهش و ارتفاع آن نیز به 41 سانتی متر افزایش می یابد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره دو قلو کلمن

تشک بادی دو نفره دو قلو کلمن

تشک بادی دوقلو یکی از پر طرفدار ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت کلمن امریکا بوده که دارای کاربرد بسیار زیادی برای استفاده در مکان های مختلف می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در سفر کمپینگ بوده که از ویژگی هایی همچون وزن و حجم کم بهره مند می باشد. این محصول از سری تشک های دو قلو کلمن بوده که از یک طرف به هم متصل می باشند و امکان جدا کردن هر دو تشک یک نفره از هم نخواهد بود. داشتن قابلیت هایی همچون استفاده به عنوان تخت بادی از مزیت های این کالا برشمرده می شود که در ادامه به بررسی بیشتر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی تفاوت چندانی با دیگر تشک های بادی یک نفره نداشته اما تولید شده در یک رنگ ثابت می باشد. این تشک بادی که در واقع تشکیل شده از دو تشک یک نفره بوده از یک طرف بدنه به هم وصل بوده و از طرف دیگر توسط قفل های پلاستیکی سرخود به هم وصل می شوند تا علاوه بر تشک به عنوان تخت بادی نیز مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر تشک و تخت می توان از این محصول به عنوان تشک بادی پشتی دار نیز استفاده نمود. اما طراحی قسمت رویه این محصول به شکل مواج و مشبک بوده که به راحتی اعضای بدن را در زمان استفاده پوشش می دهد و باعث عبور هر چه بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. برای هر تشک یک دریچه باد با سیستم Dual Lock در دیواره افقی بدنه تعبیه شده که امکان باد زدن به آنها توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی فراهم خواهد بود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می توان به داشتن ساک حمل سرخود اشاره نمود.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه تشک بادی دو نفره دوقلو کلمن از نوع پلاستیک PVC دو لایه بوده که با وجود داشتن روکش های جیر و طرح چرم ضخامت و کیفیت بالایی را به ارمغان آورده است. این جنس بدنه با وجود ضخامت خوب خود از انعطاف بالایی بهره مند بوده تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شده باشد. این قابلیت می تواند تاثیر بسزایی در حمل آسوده آن بگذارد. استفاده از روکش جیر در این تشک مانند همنوعان خود باعث ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب شده و تا حدودی نیز در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت لازم را به عمل خواهد آورد. همچنین برای قسمت های کف و دیواره ها از روکش طرح چرم به کار برده شده تا در برابر برخورد آب آسیبی نبیند. جنس بدنه این تشک به قدری کیفیت خوب داشته که در صورت استفاده از آن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد هر کدام از تشک های این محصول معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض کلی تشک: 188 سانتی ، عرض حالت تخت: 94 سانتی متر ، ارتفاع هر تشک: 20 سانتی متر ف ارتفاع تخت: 41 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب و استاندارد برای استفاده یک نفر می باشد که مجموعا برای استفاده دو نفر کاربرد خواهد داشت. این ابعاد شامل حالت باد شده هر تشک بوده و در صورتی که باد این محصول را تخلیه و آن را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد. هر کدام از تشک ها دارای ارتفاع حدود 20 سانتی متری بوده که در صورت تبدیل آن به تخت خواب مسلما ارتفاع بیشتری را به همراه خواهد داشت. اما هر تشک دارای تحمل وزن 136 کیلوگرمی بوده که تحمل وزنی مناسب برای یک تشک محسوب می شود. البته دقت داشته باشید که بدنه را به قدری باد نکنید که فشار روی درز های آن باشد زیرا که موجب کاسته شدن تحمل وزن آن می شود. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن پمپ باد دستی به 5 کیلوگرم رسیده که مقداری بسیار مناسب و سبک برای این کالا محسوب می شود. این مقدار وزن با وجود داشتن ساک حمل بسیار کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد روی بدنه نازل پمپ باد را به آن ها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این تشک ها را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. برای اینکه آسیبی به این محصول وارد نشود می بایست همیشه این تشک را به صورت استاندارد باد نمود. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان عمل پرش و جا مپینگ روی تشک نداشته باشید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره دوقلو کلمن از بهترین و پرکاربرد ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده در مسافرت ها ، محل کار و حتی منزل بوده که از بدنه ای با کیفیت و ضد تعریق برخوردار است. این تشک بادی دارای ویژگی هایی همچون قابلیت تبدیل به تخت و تشک بادی پشتی دار بوده و از یک ساک حمل سرخود برای جا به جایی آسوده تر بهره مند است. این تشک بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعخانگی
تحمل وزن 136 و 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
عرض تشک 188 سانتی متر
عرض تخت 94 سانتی متر
 ارتفاع تشک 20 سانتی متر
 ارتفاع تخت  41 سانتی متر
 جنس کف پی وی سی دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی کوچک
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 مناسب سنین مختلف
افلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...