تشک بادی دو نفره زرد با کیسه خواب

bestway 67436Y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره زرد با کیسه خواب

تشک بادی دو نفره سفری با کیسه خواب سرخود یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین تشک  بادی سبک و مقرون به صرفه برای انواع سفر های مختلف بوده که می تواند در داخل انواع چادر های مسافرتی مختلف نیز استفاده نمود. تشکی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و پلی استر بوده در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. همچنین این تشک بر روی خود به صورت سرخود یک کیسه خواب داشته که به راحتی می تواند افراد بزرگسال را پوشش دهد. کیسه خوابی که ساخته شده از جنس پشم شیشه با روکش پلی استر بوده و به خوبی دمای گرم را در خود نگه می دارد. این کالا از وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده که با وجود داشتن ساک حمل، جا به جایی این محصول را بیش از پیش آسوده تر می کند.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره زرد با کیسه خواب

شرکت بست وی از تولید کنندگان برتر در زمینه ی محصولات بادی می باشد که محصولات با کیفیتی تولید می کند که توانایی رقابت با اکثر محصولات دیگر شرکت ها همچون اینتکس و کلمن را داشته و می توان با خیال راحت از آنها استفاده نمود . در ادامه به توضیح درباره تشک بادی با کیسه خواب این شرکت خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول بسیار زیبا و هوشمندانه می باشد و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد . این تشک بادی از دو رنگ خاکستری و زرد تشکیل شده است که عمده رنگ استفاده شده در این محصول زرد می باشد و همین ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . در قسمت پایینی این محصول لوگوی شرکت را مشاهده می کنید . به سبب طراحی جالب این تشک می توان از آن به عنوان تشک برای استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت و همچنین استفاده در کوهستان و یا در مکان های سرد به عنوان کیسه خواب نیز استفاده کرد . 

جنس بدنه

بدنه این محصول بست وی از پی وی سی طرح چرم می باشد . همچنین کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه این می باشد که فشار و وزن استفاده کننده به طور کامل بر روی این قسمت قرار دارد و می بایست توانایی تحمل وزن را داشته باشد . همچنین روکش این محصول از پلی استخر ضدآب می باشد که در هنگام استفاده در روزهای بارانی مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . بدنه ی این تشک نیز ضدآب می باشد و نیاز به نگرانی در این بابت نیست . 

ابعاد و تحمل وزن

طول این تشک بادی 191 سانتی متر ، عرض آن 137 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد . اندازه ی بسیار مناسب این تشک موجب این می شود تا دو نفر بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند . همچنین تحمل وزن این محصول حدود 295 کیلوگرم می باشد . به سبب این تحمل وزن بالا دو نفر می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . وزن این محصول نیز حدود 5 کیلوگرم می باشد و می توان به راحتی از آن استفاده نمود و به هر مکانی انتقال دهید و مشکلی بابت جابجایی آن نخواهید داشت . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول نیز می بایست پس از قرار دادن بر روی سطحی صاف نسبت به اتصال پمپ باد به آن اقدام کنید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید . البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد شدن بیش از حد محصول می تواند به بدنه ی آن آسیب بزند . برای مراقبت از این محصول نیز می بایست تشک را از اشیاء تیز دور نگهداری کنید . در اثر برخورد اشیاء تیز با آنها ممکن است دچار سوراخ شدن آن شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیرکنید و از آن استفاده کنید .

جمع بندی

تشک بادی با کیسه خواب بست وی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و تحمل وزن بالا می باشد که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 ضد تعریق
 دارای کیسه خواب سرخود
 دارای برآمدگی به عنوان بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...