تشک بادی دو نفره سبز با کیسه خواب

bestway 67436G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره سبز با کیسه خواب

تشک بادی دو نفره با کیسه خواب محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف پلی استر می باشد. محصولی برای انواع سفر های مختلف که می تواند علاوه بر فضای باز در انواع چادر های مسافرتی نیز استفاده شود. این کالا یکی از مناسب ترین تشک های قابل حمل بوده از یک کیسه خواب سرخود بهره می برد. کیسه خوابی که ساخته شده از جنس پشم شیشه با پلی استر بوده که توان بالایی در نگه داشتن دمای گرم در درون خود دارد. اما این کیسه خواب توسط زیپ باز و بسته شده که مخصوص سنین بزرگسالان خواهد بود. علاوه بر این وزن این محصول نیز بسیار مناسب بوده که توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی جا به جا می شود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره سبز با کیسه خواب

شرکت بست وی یکی از تولید کنندگان محصولات بادی بوده و محصولاتی با کیفیت و مقاوم تولید می کند که در سالهای اخیر توانسته است رقابت نزدیکی با شرکت هایی همچون اینتکس و جیلانگ داشته باشد . بدنه ی محصولات اینتکس بسیار مقاوم و با کیفیت بوده و می توان ساعت های طولانی بر روی آن ها استراحت نمود . در ادامه به بررسی تشک بادی این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

 طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تشک بادی بست وی به صورت مستطیلی بوده و دارای ارگونومی ساخت طبی می باشد و می توان از آن برای بیماران دارای دردهای عضلانی ، کمر و گردن نیز استفاده نمود . البته از ویژگی های مهم این محصول می توان به همراه داشتن کیسه خواب اشاره نمود که می توانید از آن به راحتی استفاده نمایید . رویه ی این تشک به صورت شبکه ای طراحی شده است و به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده ، هوا در قسمت زیرین شما رد و بدل شود و بدن شما دچار تعریق نشود . همچنین به سبب استفاده از رویه و کف مقاوم ، این محصول کاملا ضد آب بوده و در اثر ریختن آب بر روی آن ، مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . برای تولید محصول ، از تمامی فضای آن به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نمی کنید و می توانید از این تشک حتی در اتاق های کوچک نیز استفاده کنید . در بخش کناری این محصول نیز لوگوی این شرکت را مشاهده می کنید که به زیبایی محصول افزوده است . رنگ سبز و مشکی استفاده شده در این محصول نیز باعث زیبایی تشک شده است . 

 

جنس بدنه 

 

بدنه این محصول از پی وی سی بوده و دارای استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد . بخش رویه این محصول از پی وی سی مخملی بوده و به طور کامل در برابر تعریق و آب مقاوم می باشد .بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم بوده و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد که به سبب استفاده از این پی وی سی دولایه ، تحمل وزن و مقاومت محصول در برابر آب و وزن زیاد بالا رفته است و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . استفاده از الیاف مستحکم در داخل این محصول نیز سبب این شده است تا بتوان از این محصول بدون نگرانی استفاده نمود . همچنین رویه این محصول مناسب برای استراحت های طولاتی مدت و یا درد های عضلانی نیز می باشد . 

 

ابعاد و تحمل وزن

 

این تشک بادی با کیسه خواب دارای 191 سانتی متر طول ، 137 سانتی متر عرض و 22 سانتی متر ارتفاع می باشد که از تمامی فضای این تشک به خوبی استفاده شده است و به سبب این طراحی هوشمندانه ، قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نمی کنید و می توانید به راحتی از این تشک حتی در اتاق های کوچک نیز استفاده کنید . همچنین می توانید این تشک را بر روی تخت های چوبی قرار داده و به عنوان خوشخواب از آن استفاده نمایید . تحمل وزن 295 کیلوگرمی این محصول نیز سبب این شده است تا بتوانید از این محصول با خیال آسوده استفاده کنید و احساس نگرانی برای بروز مشکل برای محصول نکنید . برای افزایش تحمل وزن این محصول می توانید کمی از باد محصول را کم کنید و از آن استفاده کنید . 

 

نحوه راه اندازی و مراقبت

 

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارج نمودت آن از جعبه خود ، بر روی سطحی صاف قرار دهید و نسبت به باد نمودن آن اقدام کنید و پمپ باد را به آن متصل کنید . باد زدن را تا زمانی ادامه دهید که تشک حالت سفتی به خود بگیرد . البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد محصول ممکن است به الیاف داخلی محصول آسیب وارد کند و موجب بروز مشکل برای محصول شود . برای مراقبت از محصول می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز و یا برخورد آتش مستقیم مانند سیگار با تشک جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن محصول می توانید به کمک برچسب تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

 

جمع بندی

 

تشک بادی دو نفره بست وی با کیسه خواب دارای بدنه ای با کیفیت و با مقاومت بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت و یا بیماران نیز می باشد . ابعاد مناسب و وزن کم محصول به شما کمک می کند تا بتوانید این تشک را به راحتی به مکان دلخواه انتقال دهید و از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تمای برقرار کنید و سوالات خود را با همکاران ما در میان بگذارید . 

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 ضد تعریق
 دارای کیسه خواب سرخود
 دارای برآمدگی به عنوان بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...