تشک بادی دو نفره طبی

jilong 21470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی

تشک بادی دو نفره طبی تک رنگ بست وی یکی دیگر از بهترین تشک های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC مقاوم با روکش مخمل می باشد. محصولی که از قابلیت های بسیار مهمی همچون طبی و ضد تعرق بودن بهره برده و قابل استفاده حتی برای بیماران نیز خواهد بود. این کالا به همراه خود یک بالش بادی و پمپ باد پدالی سرخود داشته که از لوازم جانبی بسیار مهم و کاربردی آن به شمار می رود. محصولی با وزن بسیار مناسب و قابلیت حمل آسان.

یک تشک بادی با قابلیت طبی بودن نیاز هر فرد است که برای پیشگیری از بیماری های استخوان درد و مفصلی از آنها استفاده نماید اگر تشکی که استفاده میکنید طبی نباشد پس از گذشت زمان و شاید در دوران میان سالی دچار درد کمر و ضعف عضلانی شوید پس بهتر است تا قبل از دیر شدن تشک مناسب را برای یک خواب خوب و اندامی سالم خرید کرده و آنرا از وب سایت فروش تشک های بادی تهران اینتکس تهیه فرمایید.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی

تشک بادی دو نفره طبی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا از شرکت جیلونگ یکی از بهترین تشک های بادی این شرکت محسوب شده که می تواند برای تمام افراد بخصوص بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مناسب باشد. محصولی که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را داشته و به راحتی قابل حمل خواهد بود. از لحاظ سنی نیز محدودیتی نداشته و می توان برای تمام سنین استفاده نمود. در واقع بهترین ویژگی این تشک طبی بودن آن بوده که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این تشک به صورت مستطیلی بوده که قادر است با توجه به ظرفیت خود به راحتی 2 نفر را در خود جای دهد. ارگونومی در نظر گرفته شده در قسمت نشیمنگاه نیز به صورت مواج و کمی سفت بوده تا بتواند به وظیفه طبی بودن خود بهتر عمل کند. این ارگونومی در سطح رویه سبب می شود تا هوا بهتر رد و بدل شده و در برابر تعرق بالا مقاومت بسیاری داشته باشد. همچنین قسمت داخلی تشک نیز که به پایه های نگهدارنده تشک معروف هستند به صورت موازی تعبیه شده اند تا به خوبی اوزان بالا را تحمل کند. علاوه بر این قسمت های لبه تشک نیز به صورتی طراحی شده تا عمق و یا ارتفاع زیادی به خود نگیرد و در زیبایی تشک نیز تاثیر گذار باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده در این تشک بادی پلاستیک فشرده PVC بوده که به صورت دو لایه می باشد. بدنه ای که از دو نوع روکش برای آن استفاده شده است. روکش مخمل در سطح نشیمنگاه برای کمک به جلوگیری از تعرق بالا و راحتی استفاده از این تشک و همچنین روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین برای ضد آب بودن بدنه. نحوه قرار گیری این روکش ها کاملا استاندارد بودهف به همین دلیل از این تشک می توان در هر مکانی از جمله مسافرت های مختلف استفاده کرد. اما قسمت های دیواره داخلی نیز از همان جنس PVC ولی به صورت چند لایه ساخته شده که بتواند به خوبی به وظیفه اصلی خود یعنی تحمل وزن بپردازد.

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی دو نفره جیلونگ محصولی بوده که به راحتی تا دو نفر را در خود جای می دهد. این راحتی به دلیل داشتن ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی برابر با بسیاری از تشک های بادی دیگر دارد. طبق این ابعاد تشک طبی جیلونگ تحمل وزنی برابر 250 کیلوگرم را داشته که تحمل وزن بسیار مناسبی به نظر می آید و از آنجایی که این تحمل وزن استاندارد بوده می توان تا مقدار 20 کیلوگرم نیز به آن اضفه نمود؛ البته در صورتی که کمی از باد بدنه کاسته شود. ابعادی که برای این تشک در نظر گرفته شده همانند بسیاری از تشک های بادی دو نفره قابل استفاده در چادر های مسافرتی بزرگ نیز خواهد بود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های مهمی که این تشک دارد، همانطور که در قسمت های فوق اشاره کردیم طبی و ضد تعرق بودن آن است. ویژگی ای که می تواند برای هر مصرف کننده قابل رضایت باشد. علاوه بر این در این تشک دریچه مخصوصی برای باد کردن آن وجود داشته که به اندازه کافی بزرگ می باشد. دریچه ای که پذیرای پمپ باد دستی همراه تشک بوده و توسط آن پمپ تشک مربوطه باد و راه اندازی می شود. پمپ بادی که خود وزن بسیار سبکی داشته و به دلیل داشتن نازل سه سر قابل استفاده برای تمام محصولات بادی نیز خواهد بود. اما وزن این تشک باد پمپ باد همراه خود به 4 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر نقطه ای به نظر می رسد. البته رنگی بودن این تشک نیز از ویژگی های دیگر این تشک بوده که خود می تواند روحیه ای خوب در مصرف کنندگان بگذارد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز، پمپ باد را به دریچه مخصوص متصل کرده و اقدام به باد نمودن آن کنید. به گونه ای که تشک شکل گرفته و پس از تست کردن فشار باد تخت توسط دست می توان به باد نمودن آن پایان داد. برای جمع نمودن آن نیز کافیست همین کار را انجام دهید و به خوبی تشک را جمع کنید تا فشاری به لایه های داخلی نیاید. برای مراقبت بیشتر از این تشک تنها کافیست آن را از اشیای تیز دور نگه داشته و در آن پرش و جامپینگ نکنید. همچنین استفاده از روکش های پارچه ای و کاور های مختلف می تواند تاثیر بسزایی را در نگهداری این کالا داشته باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ یکی از بهترین تشک های بادی مخصوص بیماران عضلانی و استخوانی بوده که از ویژگی و قابلیت های بسیار مهم طبی و ضد تعرق بودن بهره مند است. تشکی که وزن بسیار مناسبی داشته و می تواند طبق پیشنهاد شرکت اینتکس گزینه مناسبی نیز برای افراد سنین بالا حتی در سفر های مختلف باشد.

 نوعخانگی و سفری
تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22  سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت طبی
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...