تشک بادی دو نفره طبی بست وی

bestway 67448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی بست وی

تشک بادی دو نفره طبی بست وی یکی از تشک بادی درمانی و طبی این شرکت برای سنین مختلف بخصوص بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. محصولی که از نشیمنگاهی بسیار با کیفیت بهره مند بوده که علاوه بر قابلیت طبی بودن در برابر تعرق افراد مصرف کننده نیز بسیار مقاوم خواهد بود. این ویژگی ها به دلیل مواج بودن سطح رویه و همچنین استفاده از روکش کامفورت در این قسمت می باشد. اما این محصول ویژگی هایی همچون وزن سبک داشته که می تواند در میان یکی از بهترین مزیت های این کالا محسوب شود. ویژگی ای که سبب می شود تا بتوان به راحتی در هر مکانی از آن استفاده نمود. این تشک در مدل یک نفره نیز در دو سایز با عرض های متفاوت تولید شده که همانند این نوع از قابلیت های طبی و ضد تعریق بودن نیز بهره می برد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی بست وی

تشک بادی دو نفره طبی بست وی از سری محصولات جدید شرکت بست وی می باشد که مناسب برای تمامی سنین بخصوص بزرگسالان می باشد و می توان از این تشک برای اشخاصی که دچار بیماری های مربوط به کمر می باشد استفاده نمود . در ادامه به مزایا و معایب این تشک خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تشک بادی دو نفره به گونه ای می باشد که در نگاه اول برای شما بسیار جذاب خواهد بود . رنگ سبز این تشک و همچنین رویه ی مواج آن زیبایی خاصی به محصول بخشیده است . با توجه به جنس بدنه ی محصول که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و ارگونومی ساخت آن ، اشک را به یک محصول مستحکم و در عین حال زیبا و جذاب بدل کرده است . به دلیل نبودن فضای اضافی در اطراف تشک و استفاده کامل از ابعاد آن ، این تشک را حتی می توان برای 3 نفر نیست استفاده نمود . البته باید توجه داشت که تحمل وزن این محصول مناسب برای دو نفر می باشد اما برای کسانی که وزن کمتری دارند می توان تا 3 نفر نیز از این تشک استفاده نمود . 

جنس بدنه

بدنه ی تشک دو نفره بست وی از پی وی سی دولایه می باشد که از این مواد در اکثر تشک های بست وی مورد استفاده قرار میگیرد که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار میباشد . همچنین رویه ی این محصول نثیز از پی وی سی با مقاومت بالا و همچنین رویه ی مخملی می باشد که در عین زیبایی برای جلوگیری از تعرق بدن نیز مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از پی وی سی در تشک بسیار مرسوم می باشد زیرا این ماده از استحکام بالایی برخوردار می باشد و همچنین مقاومت بالایی در برابر وزن بالا داراست . همچنین از ویژگی های بدنه ی این محصول می توان به ضدآب بودن تشک نیز اشاره نمود که بسیار کارامد می باشد . در مواقعی حتی می توان از این تشک به عنوان تشک روی آب نیز استفاده نمود و و روی آب شناور ماند و لذت برد . 

ابعاد و تحمل وزن

تشک طبی دو نفره بست وی دارای 191 سانتی متر طول ، 137 سانتی متر عرض و 22 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک تشک دو نفره می باشد و حتی سه نفر نیز می توانند از آن به راحتی استفاده کنند . تحمل 295 کیلوگرمی این تشک نیز از ویژگی های این تشک محسوب می شود که با خالی کردن کمی از باد محصول ، می توان تحمل وزن را بالاتر نیز برد و از آن استفاده نمود . البته باید مراقبت های لازم را داشت تا به تشک و دیواره های داخلی آن آسیبی نرسد .اندازه ی این تشک به طوری می باشد که می توان از آن حتی در اتاق خواب های کوچک نیز اسفاده کرد و جایگزین مناسبی برای تخت می باشد .

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول نیاز به انجام دادن کار مشکلی نیست . پس از خارج نمودن محصول از جعبه ی خود ، می بایست آن را در محلی صاف و و مسطح قرار داد و اقدام به باد نمودن آن نمود . البته باید توجه داشت که برخورد اشیاء نوک تیز به تشک موجب آسیب رسیدن به آن خواهد شد و باید در این امر از تشک مراقبت کافی را نمود . همچنین از پریدن بر روی تشک نیز باید خودداری نمود زیرا باعث آسیب رسیدن به تشک و درواره های داخلی آن خواهد شد و فرم خود را از دست خواهد داد . محصولات بادی به گونه ای هستند که با برخورد اشیاء تیز به آنها امکان سوراخ شدن وجود دارد که البته در صورت بروز مشکل می توان به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه با محصول قرار دارد آن را ترمیم کرد و از آن استفاده نمود .

جمع بندی

تشک بادی طبی دو نفره بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا در برابر وزن بالا می باشد که همانطور که از نامش پیداست طبی بوده و مناسب برای بیماران نیز می باشد . این تشک طوری طراحی شده است تا قابل استفاده برای هر سنینی باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای بیماران
ضد تعرق
 دارای سطح مواج
 قابلیت طبی و درمانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...