تشک بادی دو نفره طبی بست وی با پمپ

bestway 67554

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی بست وی با پمپ

تشک بادی دو نفره طبی بست وی با پمپ از سری تشک های بادی تولید شده با طراحی و ساختار بدنه با کیفیت که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا جیر می باشد. این محصول از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در سفر بوده و به دلیل داشتن روکش کامفورت قابلیت طبی بودن را برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی به همراه خواهد داشت. این تشک بادی دارای یک پمپ باد برقی بوده که علاوه بر پمپاژ از قابلیت مکش باد نیز برخوردار خواهد بود. این محصول دارای انعطاف بدنه بالایی بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه بسیار کوچکتری را فراهم خواهد کرد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی بست وی با پمپ

تشک بادی دو نفره طبی بست وی با پمپ

اگر شما هم به دنبال خرید یک تشک بادی دو نفره و طبی هستید و کیفیت و هم چنین رنگ ان محصول هم برای شما اهمیت خاصی دارد پیشنهاد می کنیم تشک بادی دو نفره طبی بست وی با پمپ را حتما مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید کنید. این کالا ساخت شرکت بست وی بوده و تمام موارد ایمنی و هم چنین موارد مورد نیاز برای خواب راحت شما را در نظر گرفته و سپس اقدام به تولید این محصول کرده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم ....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که در طراحی این محصول به ان توجه ویژه ای شده است ساختار طبی ان است که باعث شده تا همه افراد بتوانند به سادگی از این محصول استفاده کرده و از ان لذت ببرند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این تشک بادی از دو نوع جنس ساخته شده است. بخش های کناری این محصول به صورت طرح چرم بوده و رویه اصلی این کالا هم به صورت مخملی ساخته شده است که هر دو از کیفیت فوق العاده بالایی در قبال زیبایی بی نظیری که دارند ساخته شده اند. هم چنین ساختار کلی این محصول هم به صورت مستطیلی شکل بوده و رویه اصلی این کالا نیز به صورت مشبک و شیار دار طراحی شده است که در فواصل یک اندازه و با حد معمولی نسبت به یکدیگر قرار گرفته و باعث شده تا بدنه این محصول فوق العاده نرم و لطیف شود. هم چنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست سبز بوده که بسیار زیبا و چشم نواز است.

جنس بدنه

در ابتدا باید به کف این تشک اشاره کرد که تحمل وزن این محصول را بر عهده دارد. این قسمت ساخته شده از نوع PVC دو لایه می باشد که کیفیت بی نظیری داشته و قادر است تا مقدار زیادی وزن را بدون اسیب بر روی خود تحمل کند. هم چنین بخش رویه و همین طور بخش کناری این کالا هم از نوع PVC ساخته شده اند که راجب نوع ان ها نیز در بخش ظراحی صحبت کردیم.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن هم یکی دیگر از آپشن هایی است که در هنگام خرید معمولا توجه ویژه ای به ان می شود. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا دارای طول 191 سانتی متر ، عرض 137 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 22 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول کلا 4 کیلو گرم وزن دارد که مقدار کمی بوده و جا به جایی ان کاری فوق العاده ساده و اسان است. هم چنین تحمل وزن 295 کیلو گرمی این محصول هم یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به ان توجه ویژه ای کرد و از خصوصیات بارز این تشک به حساب می اید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در داخل بسته بندی این تشک پس از باز کردن ان مشاهده خواهید کرد که یک عدد پمپ باد دستی مجزا قرار دارد. شما می توانید به سادگی این پمپ باد را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی و با استفاده از محفظه باد موجود بر روی این محصول در عرض چند دقیقه این تشک را به صورت کامل باد کره و از ان استفاده کنید. در همین حین باید به چند نکته مهم هم توجه کنید تا این تشک دچار اسیب نشود. در وهله اول باید از باد کردن بیش از اندازه این محصول جلوگیری کنید چون این کار باعث می شود تا تحمل وزن این محصول کاهش یافته و احتمال اسیب هم بالا رود. هم چنین باید از پریدن هر روی این تشک هم خودداری کنید چون فشار وارده به این محصول ممکن است باعث وارد شدن اسیب های جدی به ان شود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره طبی بست وی با پمپ یک تشک با دوام و زیباست که دارای روکش کامفورت و طبی بوده و مناسب برای استفاده بیماران هم می باشد. هم چنین از این محصول می توانید در داخل منزل و یا مسافرت های خود هم استفاده کرده و از ان لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم هم اکنون این تشک را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای روکش کامفورت و طبی
 مناسب بیماران و مسافرت ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...