تشک بادی دو نفره طبی ساده بست وی

bestway 67408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی ساده بست وی

تشک بادی دو نفره طبی ساده از سری تشک های بادی درمانی شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم می باشد. این کالا در ابتدا نشیمنگاهی با طراحی مواج و رویه کامفورت داشته که قابلیت های بسیار مهم طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. این محصول در واقع می تواند با داشتن وزنی سبک هم در منزل و هم در محل کار و بخصوص در انواع مسافرت ها استفاده شود. همچنین ابعادی که این کالا داشته امکان استفاده از این تشک را در داخل چادر مسافرتی به ما می دهد. اما از دیگر ویژگی های این تشک بادی طبی می توان به داشتن یک پمپ باد دستی برای راه اندازی سریع اشاره نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی ساده بست وی

تشک بادی دو نفره طبی ساده محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد و از سری محصولات طبی این شرکت می باشد که مناسب برای بیماران بوده و می توان از آن در هر مکانی استفاده نمود . در ادامه به توضیح و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تشک به صورت مستطیلی بوده و ارگونومی ساخت آن ، به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه شما را جلب خواهد کرد . رویه ی این تشک به گونه ای طراحی شده است تا در هنگام استفاده هوا در جریان باشد و باعث جلوگیری از تعریق بدن شما بشود . لبه های این تشک نیز به گونه ای طراحی شده است که هم به تعادل تشک و مقاومت آن کمک کند و همچنین باعث زیبایی دوچندان تشک بشود . از بدنه ی تشک نیز به صورت کامل استفاده شده است تا دو نفره به صورت همزمان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و مشکلی برای تشک و همچنین استفاده کنندگان پیش نیاید .   

جنس بدنه 

بدنه ی این تشک از جنس پی وی سی دولایه تهیه شده است و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین رویه ی این تشک از پی وی سی طرح چرم بوده و همین رویه باعث این شده است تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوان از آن با لذت بیشتری استفاده کرد . بدنه ی این تشک به صورت کامفورت بوده و کیفیت بالایی دارد و دارای استاندارد های بین المللی می باشد و حتی می توان از آن بر روی آب نیز استفاده نمود زیرا بدنه ی این تشک ضد آب می باشد . طبی بودن این تشک نیز از از مزیت های این محصول محسوب می شود و بیمارانی که دارای مشکل کمر و یا گردن می باشند می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند . 

ابعاد و تحمل وزن

این تشک دارای 191 سانتی متر طول ، 137 سانتی متر عرض و 22 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک تشک بادی دو نفره می باشد و می توان از آن در هر مکانی استفاده نمود . تحمل وزن این محصول معادل 295 کیلوگرم بوده و دو نفر به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و مشکلی برای تشک پیش نخواهد آمد . البته با کم کردن کمی از باد تشک می توان تحمل وزن آن را کمی افزایش داد . وزن این محصول نیز 3.4 کیلوگرم می باشد که می توان از آن در هرمکانی استفاده نمود و به هر مکانی انتقال داد .  

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول ابتدا می بایست آن را در محلی صاف قرار داد و پمپ باد را به آن متصل کرد و تشک را باد نمود . در هنگام باد شدن محصول می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و به اندازه ی دلخواه باد کنید . مهم ترین کاری که می بایست انجام داد این است که از برخورد اشیاء نوک تیز به تشک جلوگیری نمود و از آن مراقبت کرد . البته اگر مشکلی برای محصول شما پیش آمد و یا سوراخ شد می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد ، آن را ترمیم کنید و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

تشک بادی طبی بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا مناسب برای استفاده در هر مکانی می باشد . همچنین رویه ی طبی و طرح چرم این محصول نیز به به استفاده لذت بخش تر این محصول کمک می کند . وزن کم محصول و همچنین تحمل وزن بالا نیز از مزیت های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای بیماران
 ضد تعرق
 دارای سطح مواج
 قابلیت طبی و درمانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...