تشک بادی دو نفره طبی کلمن

GS188521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی کلمن

تشک بادی دو نفره کلمن یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در نشیمنگاه و همچنین روکش طرح چرم در قسمت های کناره و زیرین می باشد. اما این محصول نشیمنگاهی مواج داشته و همین ویژگی و داشتن روکش کامفورت سبب شده تا قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. اما طبی بودن این تشک بادی نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مناسب خواهد بود. این تشک کیفیت و مقاومت بالایی در قسمت بدنه داشته که می تواند در شرایط جوی مختلف نیز مانند مسافرت ها استفاده شود. در کنار این کالا یک پمپ باد دستی مجزا قرار داده شده که می تواند این محصول را در مدت زمان کمی راه اندازی کند.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی کلمن

کلمن به عنوان یکی از سردمداران عرصه ابزار های مسافرتی سالهاست که به تولید تخت و تشک بادی می پردازد و همانند هر کالای دیگری از این شرکت آمریکایی تشک های بادی آنها نیز یکی از بهترین های بازار می باشد و می توان آن را برای مصارف مختلف و شرایط متنوعی استفاده نمود. تشک جی اس 188521 یکی از بهترین، با کیفیت ترین و مرغوب ترین تشک های بادی این شرکت می باشد که تا کنون رضایت مشتریان بسیاری را به همراه داشته است و البته قیمت آن نیز در مقایسه با سایر تشک های بادی کمی بالاتر است. تشک بادی دو نفره این شرکت که ابعاد به نسبت کوچکی دارد را می توان به سادگی در شرایط مختلفی حمل کرده و استفاده نمود. در ادامه قصد داریم تا طی توضیحاتی کامل و به تشریح اطلاعات و مشخصه های این محصول بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

با وجود اینکه کلمن در محصولات خود بیشتر به کیفیت اهمیت می دهد تا ظاهر آن انتظار محصولات چندان زیبایی از این شرکت نداریم اما با این حال تشک بادی این شرکت به زیبایی کالا های سایر شرکت هاست و برخی به دلیل رنگ روشن و زیبایی که دارد آن را به تشک های بادی اینتکسف بست وی سویلور و تکس اسپورت ترجیه می دهند. رویه تشک از ماده جیر بوده و رنگ کرمی دارد، رویه جیر در کنار طراحی رویه آن که از 48 حفره ساخته شده است و در رده تشک های مواج قرار می گیرد باعث جریان یافتن هوا از این قسمت ها می شود و در نتیجه تشک را ضد تعریق می کند، از این رو حین استفاده از این تشک بادی حسی مشابه تشک های سنتی به شما القا می شود و استفاده طولانی مدت از آن را ممکن می کند. بخش های کناری و زیرین نیز رنگ سبز تیره مایل به یشمی دارند که با رنگ رویه ان مطابقت داشته و تضاد زیبایی را به وجود آورده است که در تصاویر کالا نیز کاملا مشخص است. 

جنس و کیفیت بدنه

همانطور که در بند پیشین به آن اشاره کردیم کلما بیشتر از طراحی به کیفیت کالا عای خود اهمیت می دهد. این تشک بادی نیز با توجه به اینکه توسط کمپانی بزرگ کلمن تولید شده است، در ساخت آن از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد ممکن استفاده شده است. رویه آن از پی وی سی ضخیم مخملی بوده و بخش کناری نیز با تشابه رویه تنها از لایه جیر بی بهره است. بخش زیرین که مستحکم ترین قسمت این تشک بادی است از دو لایه پی وی سی بهره می برد و در برابر فشار مقاومت بسیار خوبی دارد. از این رو در صورت برخورد اشیاء تیز نیز تا حد بسیار خوبی مقاومت از خود نشان می دهد. علاوه بر این به دلیل این نوع ساختار می توان آن را بر روی آب نیز بدون مشکل استفاده نمود اما بهتر است لایه رویه آن را از خیس شدن محافظت کنید.

ابعاد و وزن

بزرگ ترین ضعف این تشک را می توان ابعاد آن دانست، این تشک بادی از سایر تشک های بادی بازار و از عموم آنها کوچکتر است، طول آن برابر با 185 و عرض آن نیز برابر با 134 سانتی متر بوده که برای دو نوجوان و یا دو بزرگسال لاغر اندام مناسب می باشد اما برای افرادی که وزن زیاد و جثه بزرگ تری دارند بهتر است که از این تشک بادی به صورت یک نفره استفاده کنید. تحمل وزن تشک نیز 290 کیلو گرم بوده که تحمل وزن بالای آن را مدیون ساختار و کیفیت فوق العاده آن می دانیم. به دلیل بدنه به نسبت کوچکتر آن حجم بسته بندی آن کوچکتر از سایر تشک های بادی می باشد و می توان با قرار دادن آن در کوله پشتی یا ساک حمل کوچک این تشک بادی را حمل کرد و با باد کردن در مقصد استفاده کرد. 

روش نصب و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول در ابتدا لازم است محل کاملا مناسبی را برای قرار گیری آن بیابید، این محل باید عاری از هر گونه شئ تیز باشد و تا حد ممکن نیز مسطح باشد. در ادامه تشک را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه با باد کردن محفظه باد اصلی آن با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی و صرف زمان حدود دو و نیم الی 3 دقیقه می توانید تشک را باد کرده و استفاده کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 134 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
 مناسب بیماران و افراد عادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...