تشک بادی دو نفره طبی کلمن بدون پمپ

coleman 20874

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی کلمن بدون پمپ

تشک بادی دو نفره کلمن نوع دیگری از تشک های بادی طبی دو نفره این شرکت بوده که از پمپ باد برقی سرخود بهره نبرده و کمی از ابعاد کوچکتر برخوردار است. تشکی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در سطح رویه بوده و طرح چرم در قسمت های کناری و زیرین می باشد. سطح نشیمنگاه این تشک بادی را رویه ای از نوع کامفورت همانند مدل همنوع خود تشکیل داده که قابلیت هایی بسیار مهم همچون طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. این تشک همانطور که گفتیم درست همانند مدل بزرگتر خود تولید شده و تنها تفاوت آن در ابعاد و نداشتن پمپ باد برقی می باشد. یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در انواع سفر ها و بخصوص برای بیماران عضلانی و استخوانی این کالا خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی کلمن بدون پمپ

تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره طبی کلمن بدون پمپ محصولی فوق العاده با کیفیت ساخت شرکت کلمن می باشد که رنگ بندی شاد و جذاب این محصول باعث شده تا به یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی موجود در بازار تبدیل گردد. اگر قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با خصوصیات کامل این محصول بیشتر اشنا شوید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در وهله اول باید به این نکته اشاره نمود که ارگونومی ساخت این کالا مستطیلی شکل است. در واقع طول بزرگتری نسبت به عرض ان داشته که در این باره در قسمت ابعاد بیشتر صحبت خواهیم کرد. رویه و سطح اصلی این تشک به صورت مواج و شیار دار طراحی گردیده است که تمام سطح ان به یک شکل بوده و فوق العاده نرم و لطیف می باشد. این شیارهای موجود بر روی سطح این محصول باعث شده تا در هنگام استراحت احساس فوق العاده ای را تجربه کنید. در بخش بالایی این محصول نام تجاری سازنده این محصول یعنی کلمن نیز حک شده است که بسیار چشم نواز است. هم چنین در کناره های این محصول نیز مدل این محصول به سادگی قابل رویت است. در رابطه با رنگ این تشک هم باید اشاره کرد که رویه اصلی این تشک سفید بوده و کناره های این محصول نیز به صورت یکدست ابی رنگ طراحی و تولید گردیده است. هم چنین در بخش پایینی این محصول نیز محفظه باد این کالا تعبیه شده است که به راحتی می توانید این محصول را راه اندازی کنید.

جنس بدنه

شرکت کلمن همیشه سعی کرده تا با کیفیت ترین محصولات را از نظر ساختار و جنس بدنه طراحی و تولید کند. در ارتباط با این محصول نیز باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول از نوع PVC با رویه مخملی می باشد. هم چنین بخش های کناری این تخت هم از نوع PVC بوده و کف این کالا هم از نوع PVC دو لایه طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها رویه این تشک بادی به صورت طبی و ضد تعریق طراحی و تولید گردیده است که بسیار منحصر به فرد است.

ابعاد و وزن

خود این تشک تنها 3.5 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده سبک بوده و این عامل باعث شده تا به راحتی بتوانید این کالا را حمل و نقل کنید. در رابطه با ابعاد نیز باید عنوان کرد که طول این تشک 182 سانتی متر و عرض ان هم 96 سانتی متر است. هم چنین این تشک 24 سانتی متر ارتفاع دارد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که تحمل وزن این تخت تا 273 کیلو گرم می باشد که مقدار قابل توجهی است و در واقع از مزایای این تشک به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی و باد کردن این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد دارید. در ابتدا شما کافی است این پمپ باد را خریداری نمایید و سپس این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید. پس از این عمل نیز از طریق دریچه باد تعبیه شده در انتهای این تشک به سادگی اقدام به باد کردن این کالا در مدت زمان کوتاهی کنید. در انتهای باد کردن هم باید دریچه باد را ببندید تا باد از ان جا خارج نشود. در امر مراقبت از این محصول نیز باید به این نکته اشاره کرد که بهتر است پارچه یا ملافه ای را بر روی این کالا پهن کنید تا خراب نشود. هم چنین اشیا نوک تیز و وسایلی که امکان اسیب رسانی به این محصول بادی را دارند را از کنار ان دور کنید. این نکات را اگر رعایت کنید قطعا تا سالیان سال از این محصول استفاده خواهید کرد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره طبی کلمن بدون پمپ یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که در کنار خود دفترچه راهنما و ساک حمل هم دارد. هم چنین در صورت اسیب دیدن این محصول می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات تعبیه شده در کنار این محصول به سادگی اقدام به ترمیم این کالا کنید. اگر قصد خرید یک تشک بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 182 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 طبی و ضد تعرق
 دارای سطح مواج
 مناسب تمام افراد بخصوص بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...