تشک بادی دو نفره طبی کلمن

coleman 20793

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی کلمن

تشک بادی دو نفره کلمن یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک بادی امریکایی بوده که از مناسب ترین نوع تشک های برای استفاده در مسافرت ها نیز می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و طرح چرم در قسمت های کناری و زیرین می باشد. اما قسمت رویه این کالا از روکش کامفورت بهره برده و به دلیل مواج بودن قابلیت هایی بسیار مهم همچون طبی و ضد تعرق بودن را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت به همین دلیل علاوه بر افراد عادی می توان برای بیماران عضلانی و استخوانی استفاده نمود. از سایر ویژگی های بسیار خوب این تشک داشتن پمپ باد برقی سرخود بوده که قابلیت پمپاژ و مکش باد را داراست.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی کلمن

شرکت کلمن را می توان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات بادی می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . این محصولات دارای کیفیت های بسیار بالایی بوده و این شرکت توانسته است رقابت نزدیکی را با شرکت های این تکس و بست وی داشته باشد و محصولات با کیفیت تری نیز تولید کند . در ادامخه به بررسی یکی از تشک های این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

تشک بادی دو نفره کلمن محصولی جدید و با کیفیت می باشد که دارای رویه ای مواج بوده و در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . همچنین این رویه مواج کمک می کند تا هوا در قسمت زیرین شما رد و بدل شود و این قابلیت به ضد تعریق بودن تشک کمک بسزایی نموده است . رویه این محصول به رنگ سفید و بخش کناری این محصول به رنگ آبی می باشد . این ترکیب رنگ سفید و آبی به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . در قسمت پایینی این محصول نیز پمپ باد برقی سرخود تعبیه شده است و به کمک آن می توانید به راحتی محصول را باد کرده و از آن استفاده کنید . در قسمت پایینی این محصول نیز لوگوی شرکت کلمن را مشاهده می کنید که به رنگ آبی بر روی بدنه حک شده است و به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . استفاده از پی وی سی دی محصولات بادی بسیار مرسوم بوده و اکثر شرکت ها از این جنس در بدنه محصولات خود استفاده می کنند . دلیل استفاده از پی وی سی قابلیت انعطاف پذیری بالای آن در برابر تغییر شکل و همچنین مقاومت آن در برابر فشار و ضربه می باشد که می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . بخش رویه این محصول از پی وی سی بوده و بخش کناری این محصول نیز از همین جنس می باشد . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . بخش رویه این محصول از پی وی سی مخملی تهیه شده است و به طور کامل در برابر تعریق بدن مقاوم است . 

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی کلمن دارای 198 سانتی متر طول ، 147 سانتی متر عرض و 24 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد مناسبی برای یک تشک بادی دو نفره می باشد . ارتفاع مناسب این محصول نیز به شما کمک می کتد تا استراحت لذت بخشی داشته باشید . به کمک ابعاد مناسب ، می توان از این محصول حتی در اتاق های کوچک استفاده نمود و با مشکل فضا روبرو نخواهید شد . ورن 5 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی آن را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . تحمل وزن 273 کیلوگرمی این تشک بادی نیز از ویژگی های آن محسوب می شود که به کمک این تحمل ورن مناسب تا دو نفره به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . البته با کم کردن مقداری از باد محصول می توانید این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید و با خیال آسوده از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می توانید در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه این محصول را باد کرده و از آن استفاده کنید . پمپ باد سرخود این محصول به شما کمک می کند نیاز به حمل پمپ جداگانه نداشته باشید و بتوانید به راحتی از این محصول در مسافرت های خود نیز استفاده کنید . همچنین پمپ باد های سرخود پس از باد شدن محصول به مقدار لازم ، از ورود باد به داخل تشک جلوگیری می کنند . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کلمن محصولی با کیفیت از این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مقاوم بوده و می توان از آن برای استراحت های طولانی مدت استفاده نمود و از آن لذت برد . رویه مواج و ضد تعریق ، بدنه دو لایه و رنگ جذاب از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 طبی و ضد تعرق
 دارای سطح مواج
 مناسب تمام افراد بخصوص بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...