تشک بادی دو نفره طرح دار

relax 36070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طرح دار

تشک بادی دو نفره طرح دار محصولی از شرکت ریلکس که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل طرح دار بوده و از دو رنگ سفید و آبی در آن استفاده شده است. این تشک با داشتن وزن بسته بندی 4 کیلوگرمی از ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، 22 سانتی متر) و تحمل وزن 273 سانتی متر بهره می برد. این محصول بسیار سبک و راحت بوده و از دو قابلیت طبی و ضد تعرق بودن برخوردار است.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طرح دار

تشک بادی دو نفره طرح دار یکی از جدیدترین نوع تشک های بادی محصول شرکت ریلکس بوده که از طراحی شیک و کاربر پسندی بهره می برد. محصولی با ارگونومی ساخت ساده و جنس بدنه مناسب که می تواند برای استفاده در هر مکانی مناسب باشد. از ویژگی های این تشک بادی می توان به قیمت مناسب در برابر کیفیتی قابل قبول اشاره کرد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این تشک بادی بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

این تشک بادی در واقع طراحی بسیار زیبا و شیکی در خود داشته و به همین دلیل می تواند هنگام استفاده در هر مکان، جلوه زیبایی به آن محل مورد استفاده دهد. وجود طراحی با سبک برگ و گل هایی با رنگ آبی و سفید البته با پس زمینه ای آبی زیبایی خاصی را به این تشک بادی بخشیده است. همچنین ارگونومی ساخت آن نیز همانند بسیاری از تشک های بادی دو نفره مستطیلی بوده و از لبه هایی با شب استاندارد بهره می برد. قسمت نشیمنگاه نیز از نوع مواج بوده که با رد و بدل نمودن هوا در هنگام استفاده از آن می تواند در جلوگیری از تعرقات بالا کمک شایانی کند. قسمت دیگر این تشک ارگونومی ساخت لایه های داخلی آن بوده که به صورت موازی و نزدیک به هم ساخته شده است تا به خوبی به عمل تحمل وزن بپردازد. این محصول به گونه ای طراحی شده تا هنگام استفاده از آن راحتی بی وصفی را مانند تشک های معمولی تجربه کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه به کار رفته در این تشک بادی ریلکس همان پلاستیک فشرده PVC بوده که در تمام محصولات بادی به کار رفته است. اما همانطور که می دانید این جنس بدنه در هر محصولی کیفیت، ضخامت، نوع و مقاومت مختلفی برخوردار است. در این محصول نیز از دو نوع روکش استفاده شده است. روکش مخمل برای نشیمنگاه که سبب جلوگیری از تعرق بالا شده و همچنین روکش طرح چرم در قسمت های کناری و زیرین که می تواند در برابر آب مقاوم باشد. ترکیبی از روکش هایی پرکاربرد که در این تشک استفاده شده است. قسمت مهم دیگری که در طراحی و ارگونومی به آن اشاره کردیم لاسه های نگهدارنده داخلی بوده که جنس آنها نیز از نوع PVC چند لایه می باشد.

ابعاد و تمل وزن

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که باید قبل از خرید هر گونه تشک بادی در نظر گرفت ابعاد و تحمل وزن آن ها می باشد. این تشک نیز دارای ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی تا 2 نفر را در خود جای دهد. ابعادی که در بسیاری از تشک های بادی به کار رفته و به گونه ای طراحی شده تا هیچ گونه فضای اضافی را در بر نگیرد. همچنین طبق این ابعاد تحمل وزن این تشک 250 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد محسوب می شود و با کمی خالی کردن باد این کالا می توان تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوب این تشک بادی می توان به داشتن رویه ضد تعرق اشاره کرد. رویه ای که به صورت مواج طراحی شده و از روکش مخمل در آن استفاده شده است. علاوه بر این، این تشک بادی دارای وزنی معادل 4 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب  و ایده آل برای یک تشک 2 نفره محسوب می شود به همین دلیل می توان از ان به راحتی در انواع سفر های کوتاه و بلند و همچنین در داخل انواع چادر های مسافرتی استفاده نمود. اما این کالا به دلیل داشتن دریچه بزرگ مخصوص باد کردن، توسط هر نوع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی شده و قابل استفاده خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی تنها کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و پس از متصل کردن پمپ باد مربوطه به دریچه باد، اقدام به با کردن و راه اندازی آن نمایید. برای جمع نمودن آن نیز کافیست پس از باز کردن دریچه و خالی کردن باد تشک آن را به صورت صحیح تا بزنید. البته در مواقعی نیز نیازی به جمع نمودن تشک نبوده ولی استفاده ای نیز از آن نمی شود، در آن زمان بهتر است از کاور و یا روکش های پارچه ای برای حفاظت بیشتر تشک استفاده کرد. علاوه بر این دور نمودن اشیای تیز از تشک و پرش و جامپینگ نکردن بر روی آن نیز می تواند در افزایش عمر تشک شما موثر باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره طرح دار محصولی شیک و مشتری پسند برای انواع افراد و استفاده در محل های مختلف مانند محل کار و یا سفر های متفاوت. تشکی با کیفیت مناسب در برابر قیمتی مقرون به صرفه که می تواند برای زوج های جوان نیز مناسب باشد. برای خرید این محصول می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق تلفن و خرید اینترنتی اقدام به تهیه این محصول بکنید.

نوعخانگی و سفری
تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...