تشک بادی دو نفره مارک بست وی

bestway 69022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مارک بست وی

تشک بادی دو نفره مارک اینتکس 2018 مشبک بست وی مدل عرض 137 سانتی متر که برای مسافرت ها دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد. این تشک بادی کیفیت ساخت بسیار مناسبی داشته و به دلیل ساختار بدنه با انعطاف بالا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا به راحتی قابل حمل باشد. این کالا در سه سایز متفاوت تولید شده که این مدل دارای سایز متوسط می باشد که امکان استفاده برای دو نفر را فراهم می سازد. این تشک بادی جدید بست وی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم مات برای سایر قسمت های بدنه استفاده شده تا بدنه ای با استحکام بیشتر ایجاد کند. این تشک نیز مانند مدل های دیگر خود رویه ای مشبک داشته که در بسیاری از تشک های بادی نیز برای راحتی بیشتر و ضد تعریق بودن به کار برده شده است. این تشک فاقد پمپ باد سرخود و یا مجزا بوده اما برای راه اندازی سریع تر آن می توان از پمپ باد برقی استفاده نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره مارک بست وی

تشک بادی دو نفره عرض 137 مشبک 2018 بست وی یکی از جدید ترین محصولات کمپانی بست وی به شمار میرود که جایگزین بسیار خوبی برای تشک های ثابت می باشد که هم استفاده از آن راحت تر است و هم کارایی یک تشک با کیفیت را دارد. طراحی به خصوص و زیبای آن باعث شده تا طرفداران زیادی جذب آن شوند. در ادامه قصد داریم به بررسی این محصول بپردازیم.

 ابعاد و وزن : 

این تشک بادی دو نفره دارای ابعادی مناسب بعنوان یک تشک بادی استاندارد می باشد تا راحتی و آرامش را به شما هنگام استراحت بدهد. طول این محصول 191 سانتی متر، عرض آن 197 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 25 سانتی متر می باشد که این ابعاد ابعادی استاندارد در تشک های بادی محسوب می شود. ابهاد این تشک بادی به گونه ای است که شما بتوانی به راحتی از آن در منزل و یا اتاق خود استفاده کنید و دیگر نگران اشغال فضای خانه خود نباشید. وزن این محصول نیز 3.3 کیلو گرم است که نسبت به تشک های ثابت سبک تر می باشد تا به راحتی آن را جابجا و حمل کنید. این تشک بادی 2 نفره قابلیت تحمل وزن تا 240 کیلو گرم را داراست و به هیچ عنوان این وزن هیچ تاثیری بر حالت تشک ندارد و دچار تغییر حالت نمی شود.

طراحی و جنس : 

این محصول برای استفاده بزرگسالان طراحی شده هر چند که کودکان و نوجوانان نیز می توانند بر روی آن خوابیده و استراحت کنند. یکی از نکات مهم در تشک های بادی رنگ آن است. یعنی رنگ باید به گونه ای باشد که حس آرامش را به فرد بدهد که این ویژگی در این تشک بادی به خوبی رعایت شده. همانطور که در تصاویر مشاهد میکنید رنگ این محصول ترکیبی از کرمی و سبز زیتونی بوده که جذابیت و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این تشک دارای سطح مواج نیز می باشد تا شما هنگامی که بر روی آن خوابیده این یک فضای بسیار کم بین بدن شما و تشک وجود داشته باشد و هوا در این فضا کم جریان یابد تا بدن شما عرق نکند و استراحتی آسوده داشته باشید. جنس رویه این محصول از PVC مخمل بوده که باعث نرم شدن سطح تشک شده است. بخش کناری آن از جنس PVC مات و کف آن از PVC دو لایه می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

راه اندازی و مراقبت :

راه اندازی این تشک بسیار آسان می باشد. فقط کافی ست تا دریچه ورودی هوا را باز کنید و پمپ را درون دریچه فرو کنید و مشاهد خواهید کرد که تشک بدون هیچ زحمتی باد شده و آماده استفاده می شود. اما نکته بسیار مهم در استفاده این گونه تشک ها این است که نیاز به مراقبت دارند. یعنی شما باید حواستان باشد که از برخورد اجسام نوک تیز با آن جلو گیری کنید و روی آن پرش نداشته باشید. چرا که فضای داخلی این تشک با هوا پر شده و با فشار وارد کردن بر آن دچار پارگی یا ترکیدگی می شود.

جمع بندی :

بست وی یکی از کمپانی هایی می باشد که تخصص بخصوصی در تولید لوازم با کیفیت بادی دارد و لوازم بادی زیادی را در بازار عرضه کرده است. این تشک نیز یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی این کمپانی می باشد که تحمل وزن بالایی دارد و خاصیت ضد تعریق را نیز داراست و یک وسیله بسیار مناسب برای استفاده تمامی افراد می باشد. می توانید این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 240 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سنین مختلف
قابل استفاده در سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...