تشک بادی دو نفره عرض 152 با پمپ

bestway 67474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره عرض 152 با پمپ

تشک بادی دو نفره عرض 152 با پمپ از بزرگترین سایز تشک های بادی دو نفره بوده که برای استفاده در منزل ، مسافرت ها و حتی محل کار از بهترین گزینه ها برای خرید خواهد بود. این تشک بادی دارای سطح رویه مواج و کامفورت بوده تا قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. ای تشک همانند دیگر مدل های خود ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. همراه این کالا یک پمپ باد برقی قرار داده شده که با برق شهری کار کرده و از قابلیت مکش باد برخوردار می باشد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره عرض 152 با پمپ

شرکت اینتکس همواره محصولات و تشک های بادی بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است که هر کدام از آنعا ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را داشته اند. از این رو شرکت های سازنده محصولات بادی همچون بست وی تلاش کرده اند تا کالا های مشابهی را با کیفیت بالا تولید کنند و تا موارد بسیاری نیز موفق بوده اند. تشک بادی عرض 152 بست وی با پمپ برقی نیز یکی از محصولات فوق العاده این شرکت می باشد که با طراحی بسیار خوبی که دارد می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند این کالا دارای دو قسمت رویه و کناره بوده و تمامی قسمت های آن با مهندسی کامل انجام شده است تا کیفیت محصولات اینتکس را به چالش بکشد. در ادامه با بررسی این محصول همراه ما باشید.

طراحی

ظاهر این محصول بسیار خوب بوده و با برترین های بازار برابری می کند. البته شاید کمی قدیمی به نظر برسد و از محصولات مدرن بازار فاصله داشته باشد اما هنوز هم دوست داشتنی و خوب است. بخش اصلی و بالایی ان دارای رویه ای مخملی و آبی رنگ می باشد که بر روی ان نیز حفره هایی قرار گرفته است. این حفره ها باعث به وجود آمدن سطح مواج می باشد و با جریان دادن هوا از این قسمت ها از تعرق در زمان های استفاده طولانی جلوگیری می کند. استفاده از این تشک در طولانی مدت حس مشابه تشک های سنتی را به شما القا می کند و در صورت استفاده مکرر از آن دیگر تشک های سنتی برای شما جذاب نخواهند بود. بخش کناره و زیرین تشک بادی نیز سرمه ای بوده و علاوه بر ترکیب رنگ خوبی که دارد می تواند مزیت های خاص خود را نیز داشته باشد که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

ابعاد و وزن

این تشک بادی کمپینگ دارای ابعادی معادل طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر بوده که ابعادی مناسب و استاندارد برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این محصول بوده که که در صورت جمع کردن این تشک این ابعاد نیز کمتر خواهد شد تا به راحتی در فضای مورد نظری جای بگیرد. طبق این ابعاد و جنس بدنه تحمل وزن تشک بادی دو نفره بست وی برابر 295 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بالا و بسیار خوب محسوب می شود. هماطنور که همیشه اشاره کردیم هر چقدر باد بدنه زیاد باشد به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی یقینا از مقدار تحمل وزن این تشک نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز حدود 4.9 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای حمل محسوب می شود. البته کم بودن حجم بدنه در حالت جمع شده در کنار داشتن چنین مقدار وزنی کار برای برای هر مصرف کننده به منظور جا به جایی و استفاده در مسافرت های مختلف آسوده تر خواهد کرد.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین موارد در نظر گرفته شده برای تشک های بادی به حساب می آید و در این کالا نیز مورد اهمیت بالایی قرار می گیرد. جنس بدنه این تشک از پی وی سی با کیفیت و ضخامت خوبی بوده که از دو نوع روکش برای بدنه آن استفاده شده است. از روکش جیر برای قسمت رویه به منظور ایجاد محلی راحت و نرم و همچنین جلوگیری از تعریق بالا و از روکش طرح چرم برای قسمت های کف و دیواره ها برای مقاومت در برابر برخورد آب استفاده شده تا باعث بالارفتن کیفیت بدنه شود. به دلیل طراحی و جنس خوب بدنه می توان از این تشک بادی در فضای روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها نیز استفاده نمود. یکی از ویژگی های بسیار خوبی این نوع جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود.

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تشک بادی دو نفره در ابتدا لازم است محلی که عاری از هرگونه شئ تیز باشد را بیابید. در ادامه نوبت به خارج کردن تشک از بسته بندی و یا ساک حمل است. تشک را به آرامی بر روی سطح پاکیزه قرار داده و پهن کنید. در ادامه با استفاده از تبدیل متوسط پمپ باد برقی همراه این تشک می توانید تشک بادی را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و استفاده کنید. باد کردن تشک در حالت کلی حدود 2 دقیقه زمان می برد و با استفاده از پمپ دستی زمانی بین 3 تا 4 دقیقه نیاز دارد. بهترین شیوه باد کردن این محصول استفاده ترکیبی از پمپ باد دستی و برقی بوده که باعث می شود در زمان کوتاهی تشک را باد کنید و میزان سفتی سطح آن را نیز با استفاده از پمپ باد دستی تنظیم کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...