تشک بادی دو نفره عرض 152 مشبک 2018 بست وی

bestway 69023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره عرض 152 مشبک 2018 بست وی

تشک بادی دو نفره 2018 بست وی با طرح رویه مشبک و عرض 152 سانتی متری بزرگترین نوع تشک های بادی جدید تولید شده برای مسافرت ها و سفر های کمپینگ بوده که از کیفیت خوبی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود برخوردار است. این تشک بادی قابل استفاده در فضای باز و بسته بوده و به دلیل وزن کم و انعطاف بالا قابل جمع شدن در حجم کوچکتر خواهد بود تا به راحتی در هر مکانی با کمترین جایگیری قابل حمل باشد. تشکی که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم مات برای قسمت کف و دیواره ها به کار برده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. در دیواره افقی بدنه یک دریچه باد Dual Lock تعبیه شده تا امکان راه اندازی این محصول توسط تمامی پمپ های باد مخصوص محصولات بادی فراهم باشد. این تشک از طراحی مشبک و مواج در سطح رویه خود بهره مند بوده باعث ایجاد مزیت های زیادی از جمله پوشش اعضای بدن و همچنین جلوگیری از تعریق خواهد شد. محصولی که توسط شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره عرض 152 مشبک 2018 بست وی

تشک بادی دو نفره مشبک 2018 بست وی همواره یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و ساحته شده است. این محصول به دلیل رنگ بندی و طراحی بسیار شیک آن باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند و تبدیل به یکی از پرفروش ترین تشک های بادی شود. این محصول می تواند یک جایگزین خوب برای تشک های ثابت باشد. در ادامه به بررسی این کالا خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت:

یکی از نکات حائز اهمیت برای خرید یک تشک بادی طراحیو ساخت آن می باشد که در واقع اولین چیزی است که به چشم می آید. یعنی طراحی یک محصول باید به گونه ای باشد که جلب توجه کند. همانطور که می بینید طراحی ساده و شیک این تشک، این کار را به خوبی انجام داده است. طراحی آن همانند سایر تشک ها بادی بست وی بوده. فرم کلی آن به صورت مستطیل است و دارای سطح مواج نیز می باشد. که این سطح باعث شده که یک فضای خالی بسیار کم در بین بدن شما و تشک ایجاد شود تا از آنجا هوا جریان داشته باشد تا بدن شما عرق نکند. در واقع به اصطلاح به این خصوصیت ضد تعریق می گویند که یک مزیت بسیار خوب برای تشک های بادی می باشد.

ابعاد و وزن:

این تشک بادی 2 نفره دارای طول203 سانتی متر، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. همانطور که دیدید این تشک بادی از ابعاد مناسبی برخوردار است. اندازه آن به گونه ای است که فضای زیادی از خانه را اشغال نمی کند و شما می توانید به راحتی آن را در اتاق خواب و یا حتی در اتاق نشیمن استفاده کنید، بدون آن که نگران اشغال فضای منزل خود باشید. یکی دیگر از نکاتی که در تشک های بادی از اهمیت بالایی برخوردار است، تحمل وزن آن می باشد. یعنی تشک باید به قدری مقاوم باشد که دیگر استرس ترکیدن یا پاره شدن آن را نداشته باشیم و با خیال آسوده بر روی آن به استراحت بپردازیم. تحمل وزن این تشک 273 کیلو گرم می باشد که 2 نفر با خیال آسوده می توانند بر روی آن بخوابند و از استراحت خود لذت ببرند. . و اما وزن این محصول 3.9 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تشک های ثابت می باشد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.

جنس و کیفیت بدنه:

جنس این محصول همانند سایر تشک های بادی بست وی، از PVC فشرده بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اما تمامی قسمت های آن از PVC ساده نبوده و با یکدیگر تفاوت هایی دارند. قسمت رویه این تشک از PVC مخمل می باشد که باعث نرم تر شدن و بی صدا شدن این تشک شده است تا شما بتوانید سطحی نرم را هنگام خوابیدن در اختیار داشته باشید. جنس بخش کناری آن از PVC مات است که از مقاومت بالایی نیز برخوردار است چرا که بیشترین فشار به قسمت کناره های تشک وارد می شود و طراحان آن بسیار هوشمندانه قسمت کناری را طراحی کرده اند. جنس کف آن نیز از PVC دو لایه بوده که دارای کیفیت بسیار بالایی است.

مراقبت و نگهداری:

درست است که تشک های بادی مزیت های بسیاری نسبت به تشک های ثابت دارد. اما این تشک ها از حساسیت بالایی برخوردارند و شما باید از آنها کمی مراقبت کنید. به عنوان مثال باید از برخورد تشک با اجسام تیز جلو گیری کنید. وسایل سنگین را روی آن قرار ندهید و همینطور اجازه ندهید که کودکان روی آن پرش داشته باشند. چون که این تشک، یک تشک بادی برای استراحت است نه یک تشک بادی برای بازی و طبیعال مقاومت آن هم کمتر از تشک های بازی بوده.

روش نصب: 

سطحی صاف و بدون وجود شی تز انتخاب کرده. سپس تشک را از ساک خود خارج می کنید و آن را به طور کامل بر روی زمین پهن می کنید. حال تنها کاری که باید انجام دهید این است که پمپ را در قسمت دریچه ورودی هوای تشک قرار داده و منتظر بمانید تشک باد شود. سپس درب دریچه ورودی هوا را بسته و می توانید از تشک استفاده کنید.

جمع بندی:

تشک های بادی می توانند یک جایگزین خوب برای تشک های ثابت باشند. از این جهت که دیگر شما لازم نیست آن را هنگام خواب پهن کرده و دوباره بعد از خواب جمع کنید. با این اوصاف شما کمتر دچار به درد های مربوط به کمر و زانو می شوید. یکی از نکات مثبت این تشک های بادی این است که می توانید هنگام سفر باد آن را خالی کرده و آن را با خود به مسافرت ببرید. طبیعتا هنگامی که باد درون تشک تخلیه شود، فضای کمتری را هم اشغال می کند. پس مزیت دیگر این تشک نسبت به تشک های ثابت این است که فضای کمتری را اشغال می کنند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سنین مختلف
قابل استفاده در سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...