تشک بادی دو نفره عرض 152 2018 با پمپ 220 ولت

bestway 67464

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره عرض 152 2018 با پمپ 220 ولت

تشک بادی دو نفره با عرض 152 محصول 2018 شرکت بست وی یکی از جدید ترین تشک های بادی با پمپ باد 220 ولت سرخود بوده که از کیفیت ساخت بالایی نسبت به بسیاری از مدل های شرکت بست وی بهره مند می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. طراحی سطح رویه این تشک بادی به شکل مواج و موازی بوده تا در زمان استفاده از آن به خوبی اعضای بدن را پوشش دهد. علاوه بر این به دلیل عبور جریان هوا از خود موجب کاهش تعریق بالای برخی از مصرف کنندگان خواهد شد. این تشک بادی جدید بست وی دارای یک پمپ باد برقی 220 ولت دو کاره بوده که روی بدنه اصلی تعبیه شده است. این پمپ باد با سرعت پمپاژ قابلیت مکش باد را نیز خواهد داشت. برای حمل و جا به جایی آسوده تر آن نیز یک ساک حمل در نظر گرفته شده تا به راحتی در مسافرت ها قابلیت جا به جایی داشته باشد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره عرض 152 2018 با پمپ 220 ولت

تشک های بادی در مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها ویژگی ها و ساختار مختلف و منحصر به فردی دارد. که می تواند نظر افراد خاصی را به سوی خود جلب کند. یکی از این تشک های بادی مدلی با عرض ۱۵۲ سانتی متری است که توسط شرکت بست وی و سال ۲۰۱۸ تولید شده است که ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد. یکی از این ویژگی ها رویه آن است که از دو قسمت مختلف ساخته شده است. مورد اول برآمدگی قسمت بالایی آن است. این برآمدگی باعث می شود که بتوان این تشک بادی را در شرایط مختلف و بدون نیاز به حمل بالشت جداگانه مورد استفاده قرار داد. ویژگی دیگر راحتی آن و آخرین ویژگی منحصر به فرد این تشک بادی پمپ برقی سرخود بر روی بدنه است که باعث می شود بتوانید این تشک بادی کاملا را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کرده و استفاده کنید. به این ویژگی ها کیفیت خوب کالا را نیز اضافه کنید. در ادامه و با بررسی این محصول همراه ما باشید. 

طراحی و ساخت

ساختار ظاهری این تشک بادی بسیار خوب و رضایت بخش است. این محصول را با توجه به طراحی ساده و شکیلی که دارد می توانید در محل های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. برای مثال می توان آن را به عنوان تشک میمهمان و یا تشکی برای مسافرت مورد استفاده قرار داد. چرا که این محصول برای هر دو کاربرد فوق العاده بوده و بدون مشکل استفاده کردن از ان امکان پذیر است. رویه این تشک بادی همانطور که در ابتدا نیز عنوان شد مخملی بوده و کاملا ضد تعریق می باشد. مخملی بودن این رویه را می توان عامل اصلی ضد تعریق بودن این تشک بادی دانست اما ویژگی های دیگری همچون طرح رویه که به صورت موازی می باشد و باعث جریان یافتن هوا نیز می شود نیز در ساختار و راحتی این تشک بادی تاثیر فراوانی دارد و در تمامی محصولات بادی و راحتی مورد استفاده قرار میگیرد. بخش کناری دارای سطح کاملا صاف و عاری از هرگونه برآمدگی می باشد که بسیار زیباست و از لایه های وینیل ساخته شده است همچنین در این قسمت پمپ باد برقی نیز قرار داده شده است. قسمت زیرین تشک بادی دو نفره نیز از جنس وینیل دو لایه می باشد که کیفیتی در حد لایه های برزنتی برای تشک بادی شما به ارمغان خواهد آورد. 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول به عنوان یک تشک بادی کاملا عالی است. این تشک را می توان در چادر مسافرتی ۴ و ۵ نفره بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار داد. و با توجه به ساختار استاندارد بدنه می تواند برای شما مفید واقع شود. بخش اصلی تشک بادی نیز که شامل رویه و کناره های آن می شود دارای طول ۲۰۳ سانتی متری و عرض ۱۵۲ سانتی متری است. همچنین ارتفاع این تشک بادی ۳۰ سانتی متر است که برای یک تشک بادی کاملا عالیست و می تواند با برخی از تخت خواب های بادی تولید شده توسط اینتکس و بست وی نیز رقابت کند. این تشک بادی با ویژگی هایی که دارد و با توجه به ساختار بسیار خوبی که دارد تنها 5.6 کیلوگرم وزن داشته و می تواند تا وزن بیش از ۲۵۰ کیلوگرم را نیز به سادگی تحمل کند. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تشک بادی در ابتدا لازم است تا محل کاملا صافی را برای آن بیابید. این محل باید عاری از هرگونه شئ تیز باشد تا صدمه ای به آن وارد نشود. در مرحله بعد تشک را از بسته بندی خارج کرده و بر روی محلی که قرار داده اید پهن کنید. سپس نوبت به باد کردن تشک می رسد. در کنار پمپ بادی این تشک بادی یک سیم که به دوشاخه منتهی شده است قرار دارد. این دوشاخه را به پریز برق ۲۲۰ ولت متصل کنید. در ادامه نوبت به باد کرد تشک می رسد. پمپ باد را روشن کرده تا تشک به صورت خودکار در مدت زمان حدود ۳ دقیقه راه اندازی شده و اماده استفاده شود. در صورت عدم دسترسی به برق می توانید با خریداری جداگانه پمپ باد دستی تشک را باد کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی 220 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای پمپ باد دو کاره
 دارای بالش بادی سرخود
 مناسب سنین بزرگسال
 قابل استفاده در چادر های سفری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...