تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 152

intex 66969

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 152

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 152 بزرگترین تشک بادی دو نفره کمپینگ تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده سنین بزرگسال عرضه شده است. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها مختلف از جمله داخل چادر های مسافرتی بوده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی قابل حمل خواهد بود. این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر می باشد تا محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت فراهم کند. همچنین طراحی مواج سطح رویه این کالا نیز باعث شده تا علاوه بر پوشش اعضای بدن موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق زیاد شود. این تشک بادی دارای لایه های ضخیمی از PVC در داخل بدنه خود بوده تا موجب افزایش استحکام بدنه در برابر فشار های ناشی از وزن و باد زیاد شود. محصولی که به همراه خود یک پمپ باد باتری خور مجزا داشته که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا از قابلیت مکش باد نیز برخوردار خواهد بود. این تشک مسافرتی به عنوان یکی از جدید ترین تشک های بادی کمپینگ توسط فروشگاه اینتکس ایران با قیمتی مناسب قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 152

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 152 intex 66969 تشک های بادی امروزه در طرح ها و رنگبندی های متنوع و زیبایی به بازار توسط برند های مختلف جهانی عرضه می شوند . این تشک بادی محصولی از برند اینتکس می باشد که در سال گذشته وارد بازار شده است و با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند .

رویه این تشک بادی از جنس پی وی سی جیر می باشد که دارای خصوصیت زد سایش نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 152 راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . جنس رویه تشک های بادی از جمله خصوصیت های بسیار کاربردی و مهم می باشد که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . این تشک های بادی دارای ساختار هایی چند رویه می باشد تا در محیط های مختلف استحکام ایده آل را از خود به نمایش بگذارند .

رویه این تشک بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل است که کیفیت آن در برابر فشار و ضربه بسیار بالای می باشد . یکی از مزیت های این رویه تشک بادی ، نرم بودن و انعطاف پذیری بالا در کنار خصوصیت ضد سایش آن است . این خصوصیت بدین معنا می باشد که اگر بدن شما به روی این تشک کشیده شود با توجه به نرم بودن ، سایش در پوست بدن ایجاد نمی شود . همچنین به منظور بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن این محصول در بخش های مختلف آن از پارچه های دیگر استفاده شده است .

بخش کناری این تشک بادی دارای رویه پی وی سی طرح چرم می باشد که به همراه کف این تشک بادی کاملا ضد آب نیز است .لازم به ذکر است که کف این تشک بادی اینتکس دارای رویه پی وی سی طرح چرم دو لایه نیز است که تاثیر بسزایی در بالا بردن قابلیت تحمل وزن دارد و به خوبی فشار وارد را بر روی زمین پخش می کند . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی اینتکس برابر با 273 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای و مهندسی شده آن دارد و از این رو از استاندارد های جهانی به خوبی پیروی می کند .

این تشک بادی با توجه به ابعاد 203 سانتی متر در 152 سانتی متری که دارد مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال به صورت همزمان نیز است . اما مراقبت از تشک های بادی یکی از ضرورت ها به شمار می آید . در هنگام استفاده از این تشک بادی از جامپینگ بر روی آن باید خودداری نمایید . همچنین برخورد اجسام تیز و برنده به این محصول موجب آسیب شدید به آن ها می شود .

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2015 با عرض 152 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها می باشد . این تشک بادی دارای وزنی بالغ بر 5 کیلو گرم است که به راحتی قابلیت جا به جایی در مسافرت ها را دارد . پمپ این محصول به صورت مجزا به همراه این تشک بادی برای شما عزیزان ارسال می شود و به صورت باتری خور نیز است . این تشک بادی با برترین کیفیت و قیمت برای شما عزیزان فراهم شده است که اکنون با قیمت تخفیف خورده می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپباتری خور مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 قابل استفاده در چادر های سفری
 قابل استفاده روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...