تشک بادی دو نفره مشکی با قیمت ارزان

intex 66769

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مشکی با قیمت ارزان

تشک بادی دو نفره با قیمت ارزان مشکی 2018 با عرض 152 سانتی متر یکی از تشک های بادی دو نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس در مدل 2018 بوده که از پر کاربرد ترین تشک های بادی برای استفاده در منزل ، ویلا و حتی محل کار می باشد. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد می کند. البته طراحی مواج سطح رویه نیز تاثیر کمی در راحتی و جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان نخواهد گذاشت. این نوع طراحی صورت گرفته در تمامی تشک های بادی در نوع مختلفی دیده شده که عامل اصلی در راحتی و ارگونومیک بودن یک تشک بادی خواهد بود. در قسمت فوقانی تشک یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا نباشد. این قسمت با راه اندازی بدنه اصلی به صورت خودکار شکل می گیرد. از دیگر ویژگی های این تشک بادی جدید اینتکس می توان به دریچه باد Dual Lock آن اشاره نمود. دریچه بادی که امکان راه اندازی تشک را توسط تمامی پمپ های بادی محصولات بادی فراهم می سازد. این کالا توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره مشکی با قیمت ارزان

تشک های بادی اینتکس همواره توانسته اند با طراحی بسیار خوبی که دارد و در کنار قیمت مناسب نظر مشتریان را به سوی خود جلب کنند. شرکت اینتکس بدون شک بزرگ ترین تولید کننده محصولات بادی می باشد و تا کنون کالا های فوق العاده ای را تولید کرده است و سعی داشته هر ساله سطح کیفی آن را افزایش دهد. یکی از تشک های جدید و دوست داشتنی در سطح تشک های قدیمی اینتکس مدل 66769 است که در سال ۲۰۱۸ دچار تغییرات فراوانی شده است تا نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند به علاوه خرید محصولات جدید می تواند باعث افزایش استفاده از آنها شود چرا که در این صورت مواد اولیه طول عمر بیشتری خواهند داشت. تشک بادی ۲۰۱۸ اینتکس با رنگ مشکی همراه بوده و لایه های ضخیمی دارد. به علاوه والف آن نیز از نوع دابل لاک شده که راه اندازی آن را ساده تر می کند. در ادامه و با توضیحات این کالا همراه ما باشید. 

طراحی

طراحی این تشک بادی همانند بسیاری از تشک های قدیمی تولید شده توسط اینتکس می باشد و کمی در ساختار و رنگ بندی آن تغییر ایجاد شده است اما حالت کلی آن به صورت مستطیلی بوده که از نشیمنگاهی مواج به شکل موازی بهره مند است. محصولی که می تواند با چنین رویه ای باعث تبادل هوا در سطح رویه شده و همچنین از تعرق بالا جلوگیری کند. البته قسمت زیرین آن نیز به همین شکل می باشد اما جنس آن مخملی نیست. اما این تشک در قسمت بالایی خود از یک بالش بادی سرخود برخودار بوده که با راه اندازی بدنه اصلی این قسمت نیز به صورت خودکار راه اندازی می شود. اما قسمت مهم این کالا که دیواره های داخلی آن بوده که به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده است. ارگونومی و ساختار این محصول بسیار خوب بوده و وزن زیادی را تحمل می کند. 

ابعاد و وزن

این تشک بادی دو نفره ۲۰۱۸ ابعادی شامل طول: ۲۰۳ سانتی متر ، عرض: ۱۵۲ سانتی متر ، ارتفاع: ۲۳ سانتی متری بوده که همانند بسیاری از تشک های بادی دو نفره اینتکس و بست وی می باشد که برای استفاده دو بزرگسال به صورت همزمان کاملا مناسب است. ابعادی که می تواند به خوبی تا دو نفر را در خود جای دهد. اما طبق این ابعاد، این تشک بادی می تواند تا وزن ۲۶۰ کیلوگرم را تحمل کند. البته این تحمل وزن استاندارد آن بوده و همواره مقدار مقاومت محصولات بادی کمتر از آنچه در واقعیت است اعلام می شود. ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده، به گونه ای بوده که می توان آن را به سادگی حمل کرده و در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار داد. با توجه به ابعاد چادر های مسافرتی مدل دو نفره را نیز می توانید برای این شرایط مورد استفاده قرار دهید اما اگر می خواهید محیطی مربعی را پوشش دهید بهتر است از دو تشک بادی یک نفره استفاده کنید. 

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه این تشک بادی همانند بسیاری از محصولات بادی از نوع پی وی سی فشرده بوده اما اینتکس در محصول ۲۰۱۸ خود تغییراتی برای بهبود راحتی و افزایش طول عمر آن داده است که در اولین استفاده و در صورت تجربه محصولات قبلی به آن پی خواهید برد. تفاوت ها در انعطاف ، مقاومت و داشتن ویژگی های اضافی دیگر مانند طول عمر بیشتر تعریف می شود. این بدنه نیز خود از دو نوع روکش مخمل در سطح رویه بالایی و همچنین رویه براق در قسمت کناره ها و زیرین بهره برده که هر کدام مزیت خاص خود را دارند. روکش مخملی که قابلیت جلوگیری از تعرق بالا را به همراه داشته و روکش طرح چرم نیز تشک را در برابر برخورد آب مقاوم می کند. اما دیواره های داخلی این محصول نیز از جنس پی وی سی فشرده چند لایه تشکیل شده تا آن را به مقاوم ترین قسمت تشک تبدیل کند.

روش نصب

برای راه اندازی این تشک بادی دو نفره در ابتدا فضای کافی را که صاف و عاری از هرگونه شئ تیز باشد بیابید، در ادامه تشک را از بسته بندی یا ساک حمل ان خارج کرده و در محل مورد صافی که انتخاب کرده اید پهن کنید. در مرحله آخر نوبت به باد کردن تشک می رسد. محفظه اصلی تشک را با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی و دریچه تخلیه بزرگ تر باد کنید. مدت زمان باد کردن به طور میانگین برای پمپ برقی حدود ۳ دقیقه و برای پمپ باد دستی حدود ۵ دقیقه می باشد. در انتها با بستن دریچه تخلیه دانبل لاک و اطمینان از سفت بودن آن تشک آماده استفاده شماست. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی کافیست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود. 

نوع سفری
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...