تشک بادی دو نفره مشکی 2018 با عرض 183

intex 66770

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مشکی 2018 با عرض 183

تشک بادی دو نفره مشکی 2018 با عرض 183 سانتی متر بزرگترین تشک بادی دو نفره تولید شده با پهنای بالا بوده که توسط شرکت اینتکس در مدل 2018 تولید گشسته است. است محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر یا همان مخمل بوده که محلی راحت برای خواب ایجاد می کند. طراحی قسمت رویه مواج بوده و به دلیل داشتن روکش جیر تا حدودی زیادی در برابر تعریق مصرف کنندگان مقاوم خواهد بود. این تشک بادی دارای یک بالش بادی سرخود نیز بوده که با راه اندازی بدنه اصلی این قسمت به شکل خودکار راه اندازی می شود. وجود بالش بادی سرخود موجب شده تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا نباشد. این تشک بادی دو نفره در حالت جمع شده دارای حجم بسیار کمی بوده به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده می باشد. همچنین این تشک دارای مهلت تست و تعمیر از سوی فروشگاه اینتکس ایران نیز بوده و در کمترین زمان قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره مشکی 2018 با عرض 183

تشک بادی دو نفره مشکی 2018 با عرض 183 از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند محبوب و با سابقه ی اینتکس روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . ایت تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که مقاومت و کیفیت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در ادامه این مطلب صد داریم تا به نقد و بررسی این تشک بادی بپردازیم و در خرید تشک بادی دو نفره شما را راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید با بررسی این محصول ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت کاملا مهندسی شده می باشد و شرایط ایده آلی را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت از این محصول دچار احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن نشوید . همچنین این تشک بادی دارای بالش سرخود می باشد که در قسمت بالایی این محصول تعبیه شده است و شما را از به همراه داشتن بالش در سفرهای خود راحت می کند . این محصول در رنگبندی زیبا به بازار عرضه شده است که در این مطلب برای شما یکی  از پر فروش ترین رنگ ها یعنی رنگ مشکی را فراهم آورده ایم که می تواند توجه هر بیننده ای را به خوبی به خود جلب کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه تشک بادی دو نفره مشکی 2018 از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه از رویه نرم و انعطاف پذیری برخوردار است و یکی از محبوب ترین جنس های استفاده شده در ساخت محصولات بادی به حساب می آید . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج ساخته شده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن این محصول می باشد و همین مواج بودن باعث گردش هوا در میان بدن و سطح تشک شده و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

طراحی این محصول به صورت کاملا مهندسی شده می باشد و ابعاد ایده آلی را برای استفاده همزمان دو نفر فراهم می آورد . ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر و ارتفاع : 23 سانتی متر ) می باشد و در دسته بندی تشک های بادی از اندازه ی قابل قبولی برخوردار است و کیفیت بالایی را در ساخت دارد . همچنین با توجه به بسته بندی قابل حمل و وزن 6.3 کیلوگرمی که دارد ی تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . یکی دیگر از ویژگی های مهم به خصوص در تشک های بادی که در هنگام خرید باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد که تشک بادی دو نفره مشکی 2018 قابلیت تحمل وزن تا 280 کیلو گرم را دارد که نشان از کیفیت بی نظیر آن دارد .

راه اندازی و مراقبت :

راه اندازی این محصول توسط انواع پمپ های باد دستی و یا خودکار امکان پذیر و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهید کارایی لازم و قابل انتظار را از این محصول مشاهده کنید باید آن را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید . همچنین برای جلوگیری از کاهش طول عمر محصول از جامپینگ بر روی آن خودداری نمایید زیرا در این صورت صدمات جبران ناپذیری به تشک بادی وارد می شود .

جمع بندی :

تشک بادی دو نفره مشکی 2018 با عرض 183 از جنس پی وی سی مخمل یا همان جیر می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر و مقاومت این محصول به طور کلی راحت می کند . این تشک بادی در سال جاری و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است . تشک بادی دو نفره مشکی 2018 با عرض 183 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوع سفری
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...