تشک بادی دو نفره مواج Stansport

Stansport 387

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مواج Stansport

تشک بادی دو نفره مواج Stansport محصولی جدید و فوق العاده می باشد که با استفاده از جدید ترین فناوری های روز دنیا در تولید محصولات بادی ساخته شده است. جنس رویه این کالا از PVC جیر مخملی می باشد که در کنار طراحی مواج آن باعث می شود با عبور جریان هوا از زیر شخص باعث ضد تعریق شدن ان شود. از این رو می توان آن را برای طولانی مدت و زمان های بیش از 8 ساعت نیز استفاده نمود، همچنین رویه این تشک از نوع طبی بوده و می تواند برای بیماران نیز مفید واقع شود. قسمت های کناری و زیرین نیز از PVC بسیار ضخیمی ساخته شده است که می تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره مواج Stansport

شرکت Stansport یکی از تولید کنندگان اصلی ابزار های کمپینگ و مسافرتی می باشد که در دسته های مختلفی تا کنون شروع به فعالیت نموده است. یکی از برترین کالا های ساخت این شرکت تشک بادی می باشد که در دو مدل و در سه سایز در حال تولید است. به همین دلیل به صورت تخصصی تر در حال تولید و توسعه بهترین تشک بادی بازار است. مدل 387 تشک بادی ساخته شده توسط این شرکت می باشد که با جدید ترین استاندارد های روز دنیا به تولید انبوه رسیده است و در تمامی موارد آن از برترین شرکت ها الگو برداری شده است. در ادامه قصد داریم به تشریح تضیحات کامل این کالا در قالب نقد و بررسی بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این تشک بادی بسیار زیباست و از الگو های بسیار ساده و شکیلی در تولید آن استفاده شده است. قسمت بالایی آن به صورت کامل جیر بوده و رنگ سبز دارد. بخش های کناری ان نیز از لایه های مات و غیر جیری بهره می برد که رنگ آن کمی از بخش های دیگر تیره تر است. رویه تشک دارای سطوح مواجی است که با ایجاد حفره ها و شبیه سازی تشک های سنتی از تعرق جلوگیری کرده و خواب بسیار راحتی را برای دو نفر به صورت همزمان به همراه خواهد داشت.  بخش زیرین تشک نیز با تشابه ظاهری با رویه تشک از جنس مات بهره می برد که باعث می شود بتوان از تشک به عنوان تشک روی آب نیز استفاده نمود. برخی از تشک های بادی تولید شده توسط شرکت های معتبری همچون اینتکس به دلیل بهره بردن از کناره های مخملی قابل استفاده بر روی آب نیستند.

ابعاد و وزن

تشک های دو نفره معمولا از ابعاد استانداردی برخوردار هستند، این ابعاد در مدل های مختلف متفاوت است، برخی ابعادی بزرگ تر از استاندارد وبرخی از ابعاد کوچکتری از استاندارد بازار بهره می برند.  این تشک از گروه دوم می باشد و در میان دو مدل تشکی که در بند اول به آن اشاره کردیم سایز متوسط بوده و می توان آن را به دو نفر لاغر اندام و یک نفر انسان بزرگسال پیشنهاد کرد. در اصل این تشک یک محصول یک و نیم نفره بوده و ابعاد متوسطی دارد. طول آن برابر با 188 و عرض آن نیز برابر با 137 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن مشابه بسیاری از تشک های بادی 23 سانتی متر است.

جنس و کیفیت بدنه

کمپانی Stansport از مواد و اجناس بسیار با کیفیتی در ساخت کالا های خود استفاده می کند و همین مورد باعث شده است همواره از کیفیت بالایی برخوردار باشد. قسمت رویه تشک از دو لایه پی وی سی و مخملی بهره می برد که باعث می شود در استفاده های طولانی مدت تشک کاملا ضد تعریق باشد. بخش کناری از پی وی سی براق و زیرین نیز از دو لایه پی وی سی براق ساخته شده است که باعث می شود طول عمر تشک به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

روش نصب

برای راه اندازی این تشک بادی دو نفره در ابتدا لازم است تا یک سطح کاملا صاف و عاری از هرگونه شئ تیز بیابید. در ادامه تشک را بر روی این سطح قرار داده و با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی در مدت زمان حدود 4 دقیقه باد کنید. برای مراقبت بیشتر از تشک بهتر است تا بر روی نقطه ای خاص از آن فشار بیش از حد وارد نکنید تا موجب صدمه دیدن نشود. 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...