تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

Pool Central 32922981

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال با توجه به رنگ متفاوتی که دارد ، نسبت به سایر تشک های بادی منحصر به فرد تر بوده و افرادی که دوست دار تشک های رنگی هستند ، می توانند تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال را انتخاب کنند . رنگبندی در تشک های بادی به خصوص تشک های بادی خانگی نسبت به تشک های کمپینگ یا روی آب کم بوده و همین موضوع نیز طرفداران بسیاری را به سمت و سوی تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال کشانده است . این محصول توسط شرکت pool central تولید شده که یک برند چینی بوده و یکی از بهترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی می باشد .

تشک بادی فوق با توجه به داشتن ابعاد بزرگی که دارد ، می تواند توسط دو فرد بزرگسال مورد استفاده قرار بگیرد ، تولید کننده این محصول نیز با در نظر داشتن آناتومی بدن انسان ، این تشک را عرض تولید کرده است که فضای ایده آل و کافی را برای شما خواهد داشت . برای تولید تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال از لایه های ضخیم pvc استفاده شده است که بدنه ای ضد حساسیت را ایجاد کرده است . رویه تشک نیز مخملی بوده و از طراحی بسیار خوب کامفورت یا همان رویه مواج برخوردار است . 


راهنمای خرید تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

فروشگاه تهران اینتکس به دلیل محبوبیت تشک های بادی در میان مشتریان ، مدل های متنوعی را با ابعاد و اشکال مختلفی تولید کرده است که در این میان می توانید تشک های بادی را مشاهده کنید که دررنگبندی های شاد و بسیار زیبا طراحی شده است که تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال یکی از آنهاست که دارای رنگ نارنجی و بسیار زیباست . قبل از خرید تشک بادی نیاز است تا به ابعاد آن توجه داشته باشید ، تشک های بادی دو نفره همانطور که از نامشان مشخص است برای استفاده دو نفره طراحی شده اند و به همین دلیل نیز عرض بیشتری دارند ، توجه داشته باشید که طول تشک ها عمدتا نزدیک به هم بوده و تنها عرض آن ها در مدل های مختلف ، متغیر است . در هنگام خرید تشک بادی همچنین به عواملی چون جنس بدنه ، ساختار آن و تحمل وزن محصولات توجه داشته باشید که فروشگاه اینتکس به صورت کلی تمامی مشخصات محصول را در جدول مشخصات و در بخش توضیحات و نقد و بررسی به شما عزیزان معرفی کرده است . 

برند تولیدی تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

برند های تولیدی تشک های بادی در دنیا زیاد بوده و تنها برخی از آن ها در سطح دنیا معروف و پر فروش بوده و به اصطلاح برند هستند ، یکی از موفق ترین آن ها که تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال را نیز تولید کرده است . پوول سنترال می باشد که با توجه به تولیدات موفق خود به یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده تشک های بادی در کنار برند های بزرگی همچون اینتکس ، بست وی ، کلمن و ... تبدیل شده است . همچنین فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را از بهترین برند ها انتخاب کرده است تا بتوانید خرید های مطمعنی را انجام دهید .

مراقبت و نگهداری تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

از تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال نیز به مانند دیگر تشک ها یا تخت ها و حتی استخر های بادی و ... نیازمند مراقبت هستند ، زیرا ساختار بادی دارند ، به همین دلیل نیز شما بایستی به خوبی از این محصولات نگهداری کنید تا آسیبی نبینند . تشک های بادی را می توانید در صورت استفاده درست سال های سال استفاده کنید ، بدون اینکه دچار آسیب دیدگی شوند . اگرچه بدنه تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال ضد آب است ، اما بهتر است از آن بر روی آب استفاده نکنید و یا در صورت استفاده به خوبی آن را خشک کرده و بسته بندی کنید .

نور آفتاب به آن آسیبی وارد نمیکند اما بهتر است که برای قرار دادن تشک بادی برای مدت طولانی در معرض مستقیم نور خورشید جلوگیری کنید . همچنین توصیه می شود که از زیرانداز ها استفاده کنید ، به خصوص اگر از تشک در مسافرت ها استفاده می کنید . برای تمیز کردن چرک از روی تشک بادی ، بهتر است از شامپو فروش استفاده کرده و با استفاده از یک دستمال نمناک آغشته به محلول شامپو فرش و آب بر روی سطح تشک بادی بکشید تا چرک ها تمیز شوند .

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال از زیبا ترین تشک های بادی طراحی شده برای استفاده بزرگسالان می باشد که البته با توجه به ابعاد بزرگ محصول ، آن را برای استفاده دو نفره مناسب کرده است . تشک های بادی محصولات و بستر های خواب مدرن و طبی هستند که می توانید با استفاده از آن ها خواب راحت و آرامی را داشته باشید . انعطاف پذیری بسیار خوب این محصولات نیز سبب شده است تا به اندام ها هیچ فشاری وارد نشود تا اینچنین تشک های بادی به یکی از مناسب ترین تشک ها برای استراحت کردن به خصوص خواب های شبانه باشد . در این بخش نیز به بررسی بیشتر مدل فوق یعنی تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال خواهیم پرداخت . 

طراحی و تولید تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال برخلاف مدل های یک نفره ساختاری عریض تر داشته و به همین دلیل نیز برای استفاده دو نفره مناسب بوده و شرکت اینتکس نیز بر همین اساس ، این ابعاد را برای تولید تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال در نظر گرفته است . رنگ رویه این تشک نارنجی بوده و بخش های کناری آن طوسی رنگ است . طراحی رویه تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال نیز به صورت مواج است که ویژگی های بسیاری را به محصول بخشیده است که در این رابطه در بخش بعدی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد . در بخش کناری تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال دریچه بادی برای راه اندازی محصول در نظر گرفته شده است که به سادگی می توانید آن را پیدا کنید . بخش های داخلی این تشک از ساختار لایه لایه برخوردار بوده و به همین دلیل لرزشی در تشک وجود نداشته و می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کرده و خاصیت فنری نیز برای محصول ایجاد کند . 

مزایا و ویژگی های تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

از مزایا و ویژگی های تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال می توان به رویه مواج و کامفورت این محصولات اشاره کرد ، این طراحی که همان برجستگی های قرار گرفته بر روی بدنه تشک بادی می باشد می تواند انعطاف پذیری تشک بادی را افزایش دهد تا اینچنین در هنگام استفاده فشاری بر روی اندام ها به خصوص در هنگام خواب وارد نشود ، در این حالت ماهیچه ها و اندام ها دچار فشردگی نشده و جریان خون حالت طبیعی خود را خواهد داشت به همین دلیل نیز گرفتگی عضلاتی نخواهید داشت . این تشک بادی بالش بادی سرخود نداشته و به همین دلیل فضای بیشتری را در اختیار خواهید داشت و می توانید از بالش های مجزا و حتی بالش های بادی مجزا نیز استفاده کنید . 

جنس بدنه تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

جنس بدنه تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال از مواد بسیار خوب pvc می باشد . پی وی سی با نام هایی همچون وینیل یا پلاستیک طبیعی انعطاف پذیر نیز شناخته می شود که این انعطاف بسیار خوب سبب شده است تا از آن برای تولید محصولات بادی استفاده شود . از سایر خصوصیات پی وی سی می توان به ضد آب بودن این محصولات ، دوام عالی در برابر نور آفتاب و سرما یا گرمای آب و هوا اشاره کرد . بنابراین با استفاده صحیح و مراقبت از محصول می توانید سال های سال از تشک بادی خود استفاده کنید .

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال

تشک های بادی بر خلاف تخت خواب های بادی از ابعاد نسبتا کوچک تری برخوردار هستند و به همین دلیل نیز در بدنه آن ها پمپ بادی قرار ندارد ، بنابراین تنها دریچه بادی بر روی بدنه قرار دارد که شما می توانید به سادگی از آن طریق و حتی با تهیه پمپ های باد مجزا محصول خود را در کمترین زمان راه اندازی کنید . این تشک دارای دریچه بادی است که می توانید با نازل های قابل تغییر انواع پمپ های باد ، این محصول را در کمترین زمان راه اندازی کنید . در صورت استفاده طولانی مدت و بیش از 10 ساعت نیاز است تا میزان باد تشک را مجددا کمی شارژ کنید که این امر کاملا طبیعی است .

  • تشک بادی دو نفره نارنجی سنترال
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
  • ارتفاع: 23 سانتی متر
  • تحمل وزن: 250 کیلو گرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج طبی
  • دارای بدنه ضد تعریق
  • مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: Pool Central 32922981

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...