تشک بادی دو نفره نفره کوهستان

Mountain Trails 80520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره نفره کوهستان

تشک بادی دو نفره نفره کوهستان محصولی جدید و فوق العاده با کیفیت از شرکت Mountain Trails می باشد که یکی از بهترین گزینه های ممکن برای کمپینگ و مسافرت می باش که با توجه به ابعاد و وزن بسیار خوب آن می تواند تجربه بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. این تشک در مقایسه با ابعاد آن وزن کمی داشته و حمل آن بسیار ساده می باشد، به همین دلیل این تشک بادی در دسته تشک های بادی دو نفره پرتابل نیز قرار میگیرد. حجم بسته بندی آن نیز بسیار کوچک می باشد و می توان آن را در کوله پشتی یا ساک حمل قرار داد. والف این تشک بادی از نوع دابل لاک می باشد که باعث می شود با جلوگیری از خروج هوای داخلی راه اندازی آن ساده تر باشد. جنس رویه تشک از PVC مخملی مقاوم می باشد و بخش های کناری و زیرین آن نیز از PVC بسیار مقاومت تر ساخته شده تا در فضای خارج از منزل بتوان به سادگی از آن استفاده نمود. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره نفره کوهستان

تشک بادی دو نفره نفره کوهستان یکی از برترین گزینه برای یک آخر هفته ی شاد به همراه خانواده می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو می توانید از آن در محیط های باز و کمپینگ های خود استفاده نمایید . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی می باشد که از برترین جنس ها در تولید محصولات بادی می باشد و از استحکام بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی همراهی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره نفره کوهستان همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول بی صورت کاملا مهندسی شده و آرگونومیک می باشد که باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . این محصول دارای رویه ای مواج می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن می باشد که در بسیاری از فصول سال به شدت مورد استفاده قرار می گیرد . این تشک بادی در نگبندی زیبا و متفاوتی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما رنگ طوسی را که یکی از پر فروش ترین رنگ ها می باشد فراهم آرده ایم تا خریدی لذت بخش را برای شما به ارمغان آوریم .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از انعطاف پذیری و نرمی خواصی نیز برخوردار است و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد . همچنین برای بالاتر بردن مقاومت این محصول در بخش هایی که فشار حاصل از استفاده بالا می باشد از پی وی سی دو لایه استفاده شده است و خیال شما را به طور کلی از لحاظ کیفیت و طول عمر محصول راحت می کند . رویه این تشک بادی به صورت مواج و طبی می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن است که در بسیاری از ماه های سال یکی از ویژگی های کلیدی و محبوب به حساب می آید و همچنین طبی بودن و ساختار آرگونومیک این محصول باعث شده است تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و یا درد به شما دست ندهد و بتوانید در مدت زمان طولانی به استفاده از  این تشک بادی زیبا و راحت بپردازید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر . ارتفاع : 23 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت ساخت مهندسی شده ی بالا و همچنین ابعاد ایده آل نسبت به سایر تشک های بادی دارد . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن خواسته های شما عزیزان دارد ، این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 158 کیلو گرم می باشد که بسیار ایده آل به نظر می آید و می تواند توجه هر مخاطبی را به خود جذب کند . وزن این تشک بادی به همراه بسته بندی  زیبا و قابل حملی که دارد به 5.8 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پذیر می باشد ، بدین منظور باید خروجی باد محصول را به محفظه ی باد تشک متصل کرده و باد را به درون این تشک بادی منتقل نمایید تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود . برای مراقبت هر  چه بیشتر از این تشک بادی باید از برخورد هر گونه اجسام تیز به این محصول جلوگیری کرده ، زیرا این محصولات در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند . همچنین از جامپینگ بر روی محصولات بادی باید خودداری شود زیرا در این صورت و در صورت تکرار عمل از طول عمر محصول به شدت کاسته می شود و نمی توانید کارایی لازم را از این محصول مشاهده نمایید .

جمع بندی :

همان طور که در بالا اشاره کردیم این تشک بادی یکی از برترین و پرفروش ترین تشک های بادی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و مناسب برای استفاده در سفرها و کمپینگ های شما عزیزان می باشد . جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی مخمل یا همان جیر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . تشک بادی دو نفره نفره کوهستان با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 158 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ -----
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...