تشک بادی دو نفره پشتیدار

bestway 67225

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره پشتیدار

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137 از کوچکترین نوع تشک های بادی دو نفره از لحاظ ابعاد بوده که برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان می باشد. این تشک بادی تولید شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت کف برخوردار می باشد. ضخامت و کیفیت بدنه این محصول قابل قبول بوده و امکان استفاده در مسافرت ها را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این تشک بادی رویه کامفورت و مواج داشته به همین دلیل قابلیت های مهمی از جمله طبی و ضد تعریق بودن را برای کاربران خود به همراه خواهد داشت. علاوه بر این یک بالش بادی در این تشک تعبیه شده و برای راه اندازی آن یک پمپ باد پدالی در داخل بدنه به کار رفته است تا راه اندازی آن سریع تر و آسوده تر باشد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره پشتیدار

تشک بادی دو نفره پشتیدار

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137 یکی از سری تخت های بادی دو نفره با عرض متوسط بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی با کیفیت بسیار خوب نسبت به قیمت خود می باشد. این تشک بادی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها بوده که به دلیل داشتن حجم و وزن کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. محصولی با ساختار و طراحی بدنه راحت که دارای ویژگی های خوبی در خود بوده که موجب استفاده راحت از این محصول می شود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت مستطیلی بوده که دارای طراحی رویه مواج و مشبک می باشد. این نوع طراحی موجب می شود تا هنگام دراز کشیدن روی تشک اعضای بدن را به خوبی در بر گرفته و باعث عبور بهتر جریان هوا شود تا از تعریق بالا جلوگیری کند. همچنین در قسمت فوقانی این تشک نیز یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که با راه اندازی این محصول به صورت خودکار شکل می گیرد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این کالا داشتن پمپ باد سرخود با ساختار پدالی می باشد. این پمپ باد قبل از دوخت درز های بدنه در داخل تشک قرار می گیرد.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول همانند دیگر تشک های بادی از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم می باشد. بدنه ای که دارای ضخامت قابل قبولی بوده که در برابر برخورد آب و یا نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. اما از روکش جیر برای سطح رویه تشک به کار برده شده تا علاوه بر راحتی استفاده بیشتر در جلوگیری از تعریق بالا نیز تاثیر گذار خواهد بود. قسمت کناری و کف نیز از روکش طرح چرم به کار برده شده است. یکی از ویژگی های کاربردی جنس بدنه این محصول داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که به مصرف کننده اجازه می دهد تا این تشک را به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کنید. همچنین در صورتی این بدنه آسیبی از جمله سوراخ شدن ببیند به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی دو نفره بست وی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. گرچه این ابعاد از نظر عرض بدنه به عنوان مدل کوچکتر تشک های دو نفره محسوب شده زیرا یک مدل بزرگتر با عرض 152 نیز تولید و عرضه شده است. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده بوده که در صورت جمع کردن تشک این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی بالش سرخود می باشد. تکش دو نفره بست وی دارای تحمل وزن 280 کیلوگرمی بوده که نسبت به کیفیت و ابعاد خود تحمل وزنی بسیار مناسب محسوب می شود. وزن بسته بندی آن نیز 4 کیلوگرم بوده که وزنی استاندارد برای این کالا محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تشک بادی بسیار آسوده و زمان کمی را از مصرف کنندگان خواهد گرفت. برای این کار کافیست از پمپ باد سرخود تعبیه شده در داخل بدنه اقدام به راه اندازی آن کنید. این پمپ باد از نوع پدالی بوده که به وسیله فشار پا عمل پمپاژ را انجام می دهد. البته برای خالی کردن باد آن یک دریچه باد روی بدنه تعبیه شده که با باز کردن آن باد بدنه به شکل دستی خالی خواهد شد. برای مراقبت هر چه بهتر از این محصول باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام هر گونه عمل پرش روی بدنه خودداری نمایید. علاوه بر این مقدار باد بدنه نیز می تواند در جلوگیری از آسیب های احتمالی به این کالا تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137 یکی از مقرون به صرفه ترین تشک های بادی تولید شده برای سنین بزرگسال بوده که برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها قابل استفاده می باشد. محصولی با رویه مواج و ضد تعریق که از بالش بادی سرخود نیز برخوردار بوده و به دلیل داشتن پمپ باد پدالی سرخود به راحتی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. این محصول از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بهره مند بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...