تشک بادی دو نفره چند کاره برزنتی

Coleman 2000018322

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره چند کاره برزنتی

تشک بادی دو نفره چند کاره برزنتی محصول شرکت کلمن می باشد که برای استفاده در کمپ به صورت دو نفره کاملا مناسب می باشد و به دلیل ساختار مستحکم بدنه آن برای استفاده سالانه نیز مناسب می باشد. این تشک بادی ز پمپ باد برقی سرخود بهره مند نیست و شرکت کلمن برای جبران این موضوع از پمپ باد برقی مجزا استفاده کرده است که باعث می شود بتوان در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه و در صورتی که پریز برق در نزدیکی شما نباشد با استفاده از پمپ دستی آن را باد کنید. رویه این تشک مواج بوده و کاملا ضد تعریق می باشد. این تشک با ابعاد و وزن بسیار مناسبی که دارد در میان محصولات پرتابل به حساب می آید که بسته بندی بسیار کوچکی نیز دارد و درون کوله پشتی یا ساک های حمل کوچک جای میگیرد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره چند کاره برزنتی

تشک بادی دو نفره چند کاره برزنتی

تشک بادی دو نفره برزنتی از سری تشک های بادی با بدنه ضخیم و بسیار مقاوم از شرکت بزرگ کلمن بوده که اقدام به تولید محصول بادی با ساختار بدی بسیار قوی نسبت به سایر تشک های بادی کرده است. این محسول از دسته تشک های بادی برای استفاده در مسافرت های کمپینگ و فضای باز بوده به دلیل اینکه کیفیت لازم را برای استفاده در چنین شرایطی با توجه به جنس بدنه و طراحی خود دارد. این تشک تک رنگ می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان به منظور استراحت های سطحی و طولانی مدت در چادر های سفری باشد. البته برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت آن در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی به صورت مستطیلی شکل بوده که از بدنه ای یک رنگ برخوردار می باشد. این بدنه دارای سطح رویه مواج و مشبک می باشد تا به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. همچنین طراحی مواج روی سطح رویه می تواند در عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا تاثیر گذار باشد. روی قسمت دیواره افقی بدنه نیز یک دریچه باد با سیستم Dual Lock تعبیه شده که در صورت باز بودن درب آن هوایی از تشک خارج نخواهد شد. یکی از مهمترین قسمت های طراحی بدنه لایه های درونی بوده که وجود آن باعث افزایش استحکام بدنه شده است. این لایه ها به شکل گرد طراحی شده و وظیفه اصلی آنها تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد می باشد.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه اصلی که در این تشک بادی استفاده شده از نوع وینیل بوده و از روکش برزنتی برخوردار است. این جنس بدنه ضخامت بسیار مناسبی داشته و به دلیل استفاده از روکش برزنتی مقاومت خوبی در برابر ساییدگی های سطحی خواهد داشت. از همین رو می توان این تشک را در فضای باز و بدون زیرانداز استفاده کرد. بدنه ای که در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. به همین دلیل می توان به خیالی آسوده در فضای باز از این تشک استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این نوع جنس بدنه داشتن انعطاف بالا و جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا به راحتی این محصول در هر مکان مورد نظری حمل کرد. همچنین به دلیل ارگونومی و جنس بدنه مقاوم خود در برابر آب از این کالا می توان به تشک روی آب برای تفریحات آبی در استخر ها بهره برد.


ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که برای تشک بادی دو نفره برزنتی کلمن در نظر گرفته شده معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ف ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی رایج در بسیاری از تشک های بادی می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده به همین دلیل در زمان جمع کردن آن این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. تحمل وزن این محصول برابر 273 کیلوگرم می باشد. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده استحکام و کیفیت بالای بدنه بوده و در صورتی که باد بدنه بیش از حد استاندارد باشد به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی از تحمل وزن تشک نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این کالا نیز با توجه به داشتن پمپ باد برقی حدود 4.5 کیلوگرم بوده که با توجه به داشتن ساک حمل مجزا این مقدار وزن کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک کافیست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد همراه این تشک را به آن وصل کرده و سپس با روشن کردن پمپ عمل پمپاژ را آغاز کرد. گفتنی است که پمپ های باد برقی تا حد استانداردی محصولات بادی را راه اندازی می کنند بنابراین برای سفت تر کردن بدنه نیاز به پمپ های بادی دستی خواهد بود. البته باید دقت داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد به این کالا به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. به همین دلیل استاندارد باد زدن به هر محصولی بادی از جمله این تشک می تواند ضامن سلامتی آن باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی تشک می تواند بهترین روش برای مراقبت از این محصول باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره برزنتی کلمن محصولی با کیفیت و ساختار بدنه قوی برای استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت های کمپینگ بوده که از بدنه ای کاملا ضد آب و ضد تعریق برخوردار است. این تشک بادی وزن مناسبی داشته و توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی قابل حمل خواهد بود. از دیگر ویژگی های آن می توان به استفاده از تشک روی آب اشاره نمود. علاوه بر این داشتن پمپ باد برقی دوکاره از دیگر مزیت های این کالا برای راه اندازی و تخلیه باد سریع تشک خواهد بود. این تشک دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس بوده که قابل عرضه به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن خواهد بود. 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل و برزنت
 جنس بخش کناری وینیل برزنتی براق
 جنس کف برزنتی دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب مسافرت
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...