تشک بادی دو نفره کمپینگ کلمن

coleman 2000002852

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کمپینگ کلمن

تشک بادی دو نفره کمپینگ کلمن محصول دیگری از شرکت آمریکایی کلمن می باشد که تا کنون توانسته محصولات با کیفیت بسیاری را روانه بازار کند. رویه این تشک بادی دو نفره از ماده ای به نام وینیل ساخته شده است که با رویه مخملی پوشانده شده است. این نوع ساختار به همراه سطح مواج باعث می شود که این کالا کاملا ضد تعریق شود،از دیگر مشخصه های این کالا می توان به والف دابل لاک آن اشاره کرد. به دلیل استفاده از ماده وینیل در قسمت کناری و زیرین می توان این کالا را بر روی آب و به عنوان تشک روی آب نیز استفاده نمود. این محصول دارای ساک حمل سر خود بوده و پمپ باد برقی این محصول با توان بسیار خوبی که دارد می تواند تشک را در مدت زمان کمتر از سه دقیقه باد کرده و آماده استفاده کند، این پمپ باد قابلیت باد کردن و تخلیه باد تشک را نیز دارد و برای باد کردن تشک می بایست از تبدیل متوسط موجود در بسته بندی استفاده کنید.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره کمپینگ کلمن

تشک بادی دو نفره کمپینگ کلمن

تشک بادی دو نفره کمپینگ محصولی با ساختار و کیفیت بالای بدنه از شرکت کلمن از بهترین تشک های بادی دو نفره برای استفاده به منظور استراحت های طولانی مدت و خواب می باشد. این محصول از دسته تشک های بادی کامفورت بوده که قابلیت های بسیار خوبی را در خود جای داده است تا موجب استفاده راحت مصرف کنندگان شود. در کل تشک های بادی تولید شده ای که هم به عنوان تشک مسافرتی و هم به عنوان تشک خواب برای داخل منزل به صورت دائم قابل استفاده باشد تشک هایی با کیفیت بالا می باشند که یقینا در افزایش قیمت آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود. اما برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این کالا به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی به شکل مستطیلی با بدنه دو رنگ می باشد. این تشک رویه ای مواج و مشبک داشته که همانند دیگر تشک های بادی باعث در بر گرفتن اعضای بدن و عبور بهتر جریان هوا خواهد شد. این نوع طراحی می تواند محلی بسیار راحت برای خواب ایجاد کرده و تا حدودی در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت لازم را داشته باشد. یکی از مهمترین قسمت های بدنه از نظر طراحی لایه های داخلی بوده که به شکل گرد برای هر سطح مشبک تعبیه شده تا باعث افزایش استحکام بدنه شود. وظیفه این لایه ها تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد خواهد بود. همچنین باعث جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده خواهد شد بنابراین در خاصیت طبی بودن این تشک بسیار تاثیر گذار خواهد بود. روی دیواره افقی بدنه یک دریچه باد با سیستم Dual Lock تعبیه شده که با وجود باز گذاشتن دریچه هیچ هوایی از داخل تشک خارج نخواهد شد. علاوه بر این ساک حمل آن نیز روی بدنه متصل بوده تا به راحتی این تشک را در آن جمع کنید.

جنس بدنه تشک

یکی از مهمترین ویژگی های اصلی که برای خرید و استفاده هر تشک بادی در نظر گرفته می شود جنس بدنه بوده که در این محصول از نوع وینیل می باشد. وینیل نوعی پلاستیک بر گرفته شده از PVC می باشد که از وزن سبک تر و کیفین مطلوب تری برخوردار می باشد. در قسمت رویه از روکش جیر به کار برده شده تا هنگام دراز کشیدن روی آن محلی نرم و راحت را برای استفاده ایجاد کند. البته روکش جیر تا حدودی نیز مقاومت لازم را برای جلوگیری از تعریق بالا به عمل خواهد آورد. برای قسمت های کف و دیواره روکش طرح چرم به کار برده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. از هیمن رو می توان از آن بر روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها به کار برد. این جنس بدنه انعطاف بسیار خوبی داشته تا موجب جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری شود. قابلیتی که می تواند کمک زیادی در حمل و جا به جایی آسوده تر آن بکند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی دو نفره کمپینگ کلمن معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این تشک بوده و در صورت تخلیه باد و جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. با توجه به وع جنس بدنه و ابعاد خود تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده که مقداری بسیار مناسب برای این تشک محسوب می شود. این تحمل وزن هنگامی کاهش پیدا خواهد کرد که باد بدنه از حد استاندارد بیشتر باشد زیرا در این حالت به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی در کاهش تحمل وزن تاثیر گذار خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز با حساب پمپ باد برقی همراه خود به حدود 4 کیلوگرم رسیده که وزنی سبک محسوب می شود. البته با توجه به داشتن ساک حمل این مقدار وزن کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی یک پمپ باد برقی دو کاره در کنار آن قرار داده شده که می توان با استفاده از آن این تشک را باد کرده و یا باد آن را به راحتی و در کمترین زمان ممکن تخلیه کرد. فقط کافیست برای باد کردن نازل پمپ باد را در قسمت جلوی پمپ نصب کرده و با توچه به اندازه دریچه باد تشک آن را به این دریچه وصل کنید. برای خالی کردن می بایست نازل را به قسمت سقف پمپ وصل کرده تا از آن قسمت عمل تخلیه را انجام دهد. البته به دلیل اینکه پمپ های باد برقی تا حد استاندارد اینگونه محصولات بادی را باد می کنند برای کمی سفت تر شدن بدنه می توان از پمپ های باد دستی استفاده نمود. البته باید دقت داشته باشید که بیش از حد به آن باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن استاندارد به این تشک می تواند یکی از مهمترین روش ها برای مراقبت از آن باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری کنید.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کمپینگ کلمن از بهترین و کامل ترین تشک های بادی تولید شده طبی و ضد تعریق بوده که قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت. این محصول به همراه خود یک پمپ باد برقی دو کاره داشته که باعث راه اندازی و تخلیه باد سریع تشک می شود. همچنین یک ساک حمل به بدنه متصل بوده تا به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید. این تشک بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس خواهد بود. 

 نوع مسافرتی، کوهنوردی
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 133 سانتی متر
 ارتفاع 19 سانتی متر
جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپبله
 نوع پمپپمپ باد برقی
ساک حملبله
سایر ویژگی ها مناسب استفاد در مسافرت
 قابل استفاده به عنوان تشک روی آب
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...