تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 137

bestway 67225

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 137

تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 137 سانتی متر از سری تشک های بادی تولید شده برای مسافرت ها کمپینگ بوده که در میان جدید ترین مدل تشک های شرکت بست وی قرار می گیرد. تشکی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر که محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت های طولانی ایجاد کرده و به دلیل داشتن روکش طرح چرم در قسمت کف و دیواره ها در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. تشکی که دارای لایه های PVC در داخل بدنه خود بوده تا باعث افزایش استحکام و تحمل وزن این محصول شود. یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های سفری بوده که دارای ویژگی هایی همچون بالش بادی سرخود و پمپ باد پدالی می باشد. داشتن انعطاف بدنه بالا نیز باعث جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر شده تا در نهایت حمل و جا به جایی آن راحت باشد. این نوع تشک های بادی در داخل تمامی چادر های مسافرتی قابل استفاده خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 137

تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 137 سانتی متر از جدیدترین نمونه های تولیدی تشک های بادی مناسب سفر و کمپینگ بوده که بر اساس جدیدترین استاندار های جهانی تولید و روانه بازار شده است. جنس رویه این محصول با حالتی طبی و با کیفیت مناسب استراحت های طولانی مدت می باشد. این محصول با وزن کم و تحمل بدنه بالا و مقاوم در مدت کوتاهی توانست به محبوبیت برسد. از این تشک بادی جهت استفاده برا تمامی چادر های مسافرتی می توان تهیه کرد. پس اگر قصد خرید یک تشک بادی عالی را دارید تا پایان این مطلب با تشریح کامل ویژگی های محصول ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

تشک های بادی به دلیل ان که در شرایط متفاوت مورد استفاده قرار خواهند گرفت نیاز به طراحی اصولی و طبی خواهند داشت. زیرا نیاز بوده از اسیب به مصرف کنده جلوگیری شده و راحتی و ارامش را برایشان به ارمغان بیاورد. در پروسه طراحی این محصول نیاز با انجا ازمایش های متعدد سعی شده تا یک نمونه عالی در اختیار مشتریان عزیز قرار بگیرد. این تشک بادی از جنس پی وی سی با رویه جیر تولید می شود. این جنس علاوه بر کیفیت بالا و مقاومت عالی دارای نرمی فوق العاده ای نیز می باشد. پس محل مناسبی برای استراحت های طولانی مدت است. طرح رویه این محصول نیز مواج و طبی در نظر گرفته می شود. این ویژگی موجب شده به دلیل فاصله بین بدن مصرف کننده و سطح تشک هوای کافی جریان یابد و به محصول خاصیت ضد تعریق و طبی می بخشد. در بخش بالایی محصول مکانی به عنوان بالش بادی سرخود تعبیه شده تا نیازی به همراه داشتن یک بالش مجزا نباشد.

جنس بدنه

کیفیت و طول عمر بالای هر محصول مستلزم جنس بدنه مقاوم و استاندارد خواهد بود. کمپانی بزرگ اینتکس نیز در فرایند تولید این تشک بادی ار مرغوب ترین جنس استفاده کرده تا رضایت مشتریان را حفظ کند. جنس رویه این محصول از پی وی سی با رویه جیر تولید شده که از نوعی با کیفیت می باشد. این جنس از تعریق بدن جلوگیری کرده و نرمی و راحتی را برای مصرف کنندگان به همراه می اورد. جنس زیر این تشک بادی پی وی سی دو لایه می باشد تا تضمینی بر طول عمر بالا و مقاومت عالی محصول گردد.

ابعاد و وزن

وزن تشک های سفری و کمپینگ از جمله پارامتر های اصلی این محصولات در هنگام خرید و سفر می باشد. به همین دلیل این محصول با وزنی معادل 3.9 کیلوگرم تولید شده تا به راحتی قابل حمل باشد. لازم به ذکر بوده که این وزن کم بدنه تاثیری بر کیفیت محصول نداشته و این تشک بادی دارای تحمل وزن 240 کیلوگرم است. این محصول زیبا با طول 191 سانتی متر و عرض 137 سانتی متر تولید می شود. این محصول با ارتفاع از سطح زمین در حدود 28 سانتی متر یک خواب راحت را به شما هدیه می دهد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول نیاز به صرف زمان کمی دارد. در همین راستا توضیح می دهیم که ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای صافی پهن کنید. در قسمت پایین این محصول ی پمپ باد پدالی سرخود تعبیه شده است. با استفاده از این پمپ باد در کمتر از دو دقیقه این تشک بادی قابل استفاده می شود. جهت مراقبت از این محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان جدا پرهیز کنید. این متشک بادی دارای تحمل وزن استانداردی بوده لذا از وارد کردن وزنی بیش ار تحمل ان خود داری کنید. با رعایت این نکات ساده محصول شما دچار مشکل نخواهد شد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره 2019 بست وی با عرض 137 سانتی متر که به تازگی روانه بازار شده تا یک گزینه مطمئن جهت استفاده در سفر و کمپینگ باشد. این محصول با کیفیت دارای تحمل وزن بالا و بدنه ای سبک بوده تا سهولت جا به جایی را به همراه داشته باشد. اگر قصد خرید این تشک بادی را دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع تشک بادیخانگی، سفری
 تحمل وزن 240 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 انعطاف بدنه بالا و حجم کم
 مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...