تشک بادی دو نفره Etekcity

Etekcity 2425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره Etekcity

تشک بادی دو نفره Etekcity از سری تشک های بادی با کیفیت و استاندارد می باشد که در بخش های قبلی با مدل یک نفره آن آشنا شدیم . این تشک بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد و از همین رو به خوبی میتواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی باشد . در ساخت این تشک بادی در بخش کناری و کف آن از پی وی سی طرح چرم و همچنین در بخش کف برای بالا بردن مقاومت آن در برابر فشار از پی وی سی دولایه استفاده شده است . رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد . رویه این تشک بادی به رنگ قهوه ای و بخش کناری و کف آن به رنگ کرم می باشد که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است . لازم به ذکر است که به همراه این تشک بادی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به حمل محصول نمایید . تشک بادی دو نفره Etekcity با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره Etekcity

تشک بادی دو نفره Etekcity از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که در بخش های قبلی با نوع یک نفره آن آشنا شدیم . این تشک بادی در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به کیفیت و زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادران محصولات بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی کاملا مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد همچنین با توجه به آرگونومیک بودن ساختار این تشک بادی و همچنین استفاده از الیاف طبی در ساختار این محصول می توانید از آن برای بیماران عضلانی نیز استفاده نمایید . رویه این تشک بادی به صورت مواج و مشبکی شکل می باشد که به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تشک عمل کرده و مانع از تعریق بدن می شود . بای باد کردن این محصول باید از پمپ های باد دستی استفاده نمایید و با استفاده از این پمپ ها تشک بادی در کمتراز 4 دقیقه قابل باد شدن است . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی در موقاع بروز مشکل می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید و بدون دغدغه از روز زیبای خود لذت ببرید . همچنین یک عدد ساک حمل نیز برای این تشک بادی تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول حتی در مسافرت ها نمایید .

جنس بدنه :

جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آلی برخوردار است و می تواند برای شما عزیزان تداعی کننده تشک های سنتی نیز باشد . در بخش کف این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم و دولایه استفاده شده است که استحکام فوق العاده ای را دارد و به خوبی می تواند وزن شما را مهار نماید . همچنین  در بخش کناری این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم اما تک لایه استفاده شده است که از مقاومت قابل قبولی در برابر ضربه و فشار برخوردار است و همچنین یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی دو نفره Etekcity به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) است که نشان از طراحی استاندارد در ابعاد ایده آل دارد . وزن این تشک بادی برابر با 4.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط ساک حملی که برای شما ارسال می شود به راحتی می توانید آن را حتی در مسافت های طولانی جا به جای نمایید . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز برابر با 276 کیلو گرم می باشد .

جمع بندی :

تشک بادی دو نفره Etekcity از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که می توانید از آن در مسافرت ها و کمپینگ ها استفاده نمایید . حتی با توجه به ابعاد ایده آل و استانداردی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده داخل چادرهای مسافرتی باشد . تشک بادی دو نفره Etekcity با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 276 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها  دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...