تشک بادی دو نفره Innovative

Innovative JL027018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره Innovative

تشک بادی دو نفره Innovative یکی از کالا های جدید و با کیفیت می باشد که در رده بهترین تشک های بادی بازار قرار می گیرد. رویه آن کاملا براق بوده که باعث می شود بتوان آن را به عنوان تشک روی آب نیز استفاده کنید. بخش های کناری و لایه های اصلی بدنه از لایه وینیل ساخته شده است که در عین مقاومت در برابر، ضربه فشار و آب از انعطاف خوبی نیز برخودار است. رویه تشک دارای رنگ آبی و بخش های کناری آن از رنگ سرمه ای بهره می برد که ترکیب رنگی بسیار زیبایی به شمار می رود. این تشک بادی فاقد پمپ باد بوده و دریچه تخلیه آن از نوع دابل لاک برای تسهیل در باد کردن توسط پمپ باد دستی و یا برقی می باشد. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره Innovative

تشک بادی دو نفره Innovative

تشک بادی دو نفره Innovative از سری تشک های بادی دو نفره مواج برای استفاده به منظور محلی برای استراحت های سطحی و همچنین موارد ورزشی مانند ماساژ بوده که از فروش بالایی برخوردار بوده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بالایی بوده که امکان استفاده در فضای باز را به راحتی فراهم خواهد کرد. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت و چادر های سفری نیز بوده به همین دلیل از کاربرد بالایی برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این تشک بادی در ادامه بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه صورت گرفته برای این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و از رویه ای مواج و مشبک بهره مند است. یکی از تفاوت های اصلی این تشک از نظر طراحی بدنه با بسیاری از تشک های بادی دیگر در نوع کاربرد آن می باشد. تشکی که یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در ورزش ماساژ بوده از همین رو همیشه فروش بالایی را نیز داشته است. طراحی مواج و مشبک همیشه در تشک های بادی به کار رفته تا موجب ایجاد سطحی متفاوت با بسیاری از تشک های غیر بادی شود. یکی از ویژگی های خوب این نوع طراحی در بر گرفتن اعضای بدن و همچنین عبور بهتر جریان هوا می باشد. اما لایه های داخلی این تشک که از مهمترین طراحی های صورت گرفته برای استحکام بدنه بوده و به صوت موازی و پشت سرهم تعبیه شده اند تا باعث تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد شوند. یک دریچه باد نیز در دیواره افقی تعبیه شده که از قابلیت Dual Lock برخوردار می باشد تا در صورت باز بودن دریچه نیز باد از آن خارج نشود.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه این تشک از نوع وینیل بوده که کاملا از رویه طرح چرم برخوردار می باشد. این جنس بدنه دارای کیفیت و ضخامت خوبی بوده که قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. این ویژگی نشان دهنده انعطاف بالای بدنه می باشد. بدنه ای که در برابر برخورد آب کاملا مقاوم بوده در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این تشک به دلیل ضد آب بودن و طراحی بدنه خوب خود می تواند به عنوان تشک بادی روی آب نیز در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها نیز استفاده شود. از دیگر ویژگی های این نوع جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس در کمترین زمان اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک بادی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی استاندارد برای این نوع محصولات می باشد. این ابعاد برای استفاده سنین مخلف مناسب بوده و شامل حالت باد شده این کالا می باشد. به همین دلیل زمان جمع کردن آن ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. این تشک بادی دو نفره تحمل وزنی برابر 200 کیلوگرم داشته که مقداری استاندارد برای این تشک بادی محسوب می شود. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز های بدنه از مقدار تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 5 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست پس از تهیه یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه این تشک نازل آن را با توجه به اندازه دریچه باد بدنه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد به این تشک به مرور زمان به درز های بدنه آسیب جدی وارد خواهد کرد. برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد. اما از روش های بسیار مهم و ساده به منظور مراقبت و نگهداری از این تشک می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی تشک نام برد. علاوه بر این مقدار باد زدن به این تشک دو نفره نیز می تواند در سلامتی بدنه بسیار تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره Innovative یکی از مناسب ترین تشک های بادی برای استفاده در هر مکان مورد نظر به خصوص در فضای باز بوده که از کیفیت و ساختار بدنه خوبی برخوردار است. این تشک دارای حجم کم در حالت جمع شده بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. همچنین از این محصول می توان بر روی آب به عنوان تشک تفریحی شناور استفاده کرد. تشکی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...