تشک بادی دو نفره KingCamp 2

KingCamp B01D19MO4G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره KingCamp 2

تشک بادی دو نفره KingCamp 2 محصولی بسیار جدید و کاربردی می باشد که در توسط شرکت کینگ کمپ ساخته شده است. این تشک بادی مقاومت بیشتر و وزن کمتری در مقایسه با سایر تشک های بادی بازار دارد و می توان آن را یکی از بهترین ابزار های کمپینگ در بازار دانست. رویه آن از جنس پی وی سی ساخته شده و تفاوت آن با سایر محصولات ترکیب لایه پی وی سی با پلی استر است که باعث ساخت و تولید محصولی بسیار با کیفیت و جذاب شده است که می تواند نظر شما را به خود جلب کند. این تشک بادی را می توان در مسافرت یا در چادر مسافرتی و یا در منزل استفاده نمود. والف آن نیز از نوع دابل لاک می باشد که راه اندازی و نصب تشک را با جلوگیری از خرج هوا ساده تر می کند. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره KingCamp 2

تشک بادی دو نفره KingCamp 2

تشک بادی دو نفره KingCamp 2 یکی از بهترین تشک های بادی با ارگونومی ساخت حرفه ای برای استفاده در مسافرت ها و بخصوص در چادر های مسافرتی بزرگ بوده که از ساختار و کیفیت بدنه بسیار مناسبی برخوردار است. این تشک ابعاد و جنس بدنه ای مشابه با بسیاری از تشک های بادی دو نفره داشته اما از نظر ساختار بدنه مقاومت بهتری نسبت به اکثر تشک های دو نفره دارد تا به راحتی امکان استفاده در فضای باز را فراهم کرده باشد. مدل های مختلفی از تشک های بادی کمپینگ تولید شده که از نظر کیفیت در سطح مشابه یکدیگر می باشند. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت این تشک بادی کمپینگ به صورت مستطیلی شکل بوده که طراحی همیشگی تشک های بادی یک نفره و دو نفره بوده است. این محصول دارای سطح رویه مواج و مشبک بوده که کمک زیادی در راحتی مصرف کنندگان در زمان استفاده خواهد کرد. این پوشش و طراحی باعث در بر گرفتن اعضای بدن شده و باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. از ویژگی های دیگر طراحی بدنه می توان به لایه های داخلی اشاره نمود. لایه های هایی که به شکل گرد طراحی شده اند تا باعث افزایش مقاومت بدنه در برابر فشار ناشی از باد و وزن زیاد شوند. در دیواره قوس دار بدنه یک دریچه باد Dual Lock تعبیه شده که امکان باد زدن به وسیله تمامی پمپ های باد محصولات بادی را فراهم می سازد.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه ای که این تشک بادی مواج کمیپنگ داشته از نوع پلاستیک PVC با رویه برزنتی بوده که از کیفیت و ضخامت بالایی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه کاملا ضد آب بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در شرایط جوی مختلف در فضای باز استفاده کرد. یکی از بهترین ویژگی های این جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری حمل کرد. همچنین در صورتی که آسیبی به آن وارد شود به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود تا استفاده یک باره از این نوع محصولات را خاتمه دهد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

تشک بادی دو نفره کینگ کمپ دارای ابعاد (طول: طول: 191 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 13 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده راحت دو نفر خواهد بود. این ابعاد که شامل حالت باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد. این ابعاد به اندازه ای بوده که امکان استفاده از این تشک را در چادر های بالای 8 نفره (به صورت نشسته) فراهم می سازد. تحمل وزن این کالا حدود 200 کیلوگرم بوده که مقداری بسیار مناسب برای این محصول به حساب می آید. البته در صورت بیش از حد بودن مقدار باد بدنه از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد زیرا که فشار زیادی روی درز ها خواهد بود. این تشک وزن 2.7 کیلوگرمی داشته که وزنی سبک برای این محصول محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود گرفته و فشار بیش از حد روی درز ها و لایه های داخلی نباشد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان به این تشک آسیب وارد خواهد شد. برای تخلیه باد بدنه می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند عمل خالی کردن باد را انجام داد. یکی از بهترین روش های برای مراقبت و نگهداری از این تشک کینگ کمپ جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه بوده و بهتر است همیشه مقدار باد بدنه در حالت استاندارد قرار داشته باشد. همچنین باید از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کینگ کمپ یکی از بهترین تشک های بادی برای سفر های مختلف و استفاده در چادر های مسافرتی می باشد. این تشک بادی دارای رویه مواج و ضد تعریق بوده و از روکش برزنتی برای مقاوم تر شدن بدنه بهره مند می باشد. این تشک بادی به دلیل ضد آب بودن قابلیت استفاده روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها را خواهد داشت. همچنین به دلیل وزن و حجم کم خود به راحتی توسط دست و کوله پشتی نیز قابل حمل می باشد. تشکی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...