تشک بادی دو نفره Rightline Gear

Rightline Gear 25044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره Rightline Gear

تشک بادی دو نفره Rightline Gear یکی از تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده در شرایط کمپینگ و یا استفاده در اتاق های خواب می باشد . رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که با توجه به ساختار استانداردی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . این تشک بادی از جنس پی وی سی جیر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین در بخش های کناری و کف این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم استفاده شده است تا استحکام این تشک بادی را بیش از پیش افزایش دهد . همچنین وزن این تشک بادی برابر با 2.1 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . رنگ این محصول مشکی می باشد که یکی از پر فروش ترین رنگ ها است ، البته این تشک بادی در رنگ های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . تشک بادی دو نفره Rightline Gear با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا اقدام به سفارش آن نمایید . 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره Rightline Gear

تشک بادی دو نفره Rightline Gear یکی از تشک های بادی مخصوص کمپینگ و یا استفاده در اتاق خواب هایی می باشد که با مشکل کمبود جا مواجه نیستند زیرا ابعاد این تشک بادی همانند تخت خواب های بادی می باشد و ارتفاعی کمتر از آن ها دارد . رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره Rightline Gear همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت استاندارد میباشد و در حالت باد شده نیز بالانسی دارد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم  می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین رویه این محصول به صورت مواج می باشد که به گردش هوای میان بدن شما و سطح تشک کمک کرده و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . راه اندازی این تشک بادی مستلزم به همراه داشتن پمپ باد می باشد و خود محصول فاقد پمپ باد سرخود است ، اما با استفاده از پمپ های باد مجزا می توانید این تشک بادی را در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه باد نمایید . به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و در واقع بروز مشکل می توانید اقدام به رفع بخش آسیب دیده نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری نمایید .

جنس بدنه :

در هنگام ساخت تشک های بادی برای بالا بردن استحکام این محصولات در بخش های مختلف از جنس های مختص به خود استفاده می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . در ساخت این تشک بادی در بخش رویه آن از پی وی سی جیر استفاده شده است که علاوه بر مقاومت و کیفیت بالایی که از خود به نمایش می گذارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . همچنین در بخش کناری آن نیز از پی وی سی طرح چرم و در بخش کف تشک بادی به دلیل فشار های بالایی که متحمل می شود از پی وی سی دولایه برای بالاتر بردن استحکام این محصول استفاده می شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

وزن تشک بادی دو نفره Rightline Gear برابر با 2.1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد از همین رو می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفرها و کمپینگ باشد . ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) است که فضای قابل قبولی را برای شما به وجود می آورد و قابل استفاده در چادرهای مسافرتی و کمپینگ نیز است . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 276 کیلو گرم است که برای تحمل وزن دو نفر به صورت همزمان بسیار ایده آل است و از این رو نگرانی شامل حال شما نمی شود .

جمع بندی :

این تشک بادی با طراحی مهندسی شده و کیفیت ایده آلی که از خود نشان داده ، توانسته است به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین تشک های بادی تبدیل شود . در ساخت رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر که از انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است استفاده شده است و همچنین برای بالاتر بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه کمک گرفته شده . سبک بودن این محصول ( وزنی بالغ بر 2.1 کیلو گرم ) تاثیر بسزایی در حمل و نقل آن دارد و از همین رو می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ و مسافرت باشد . تشک بادی دو نفره Rightline Gear با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 276 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها  دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...