تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود

TexSport 22410

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود

تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود محصولی کاملا جدید و نوآورانه از شرکت تکسپورت می باشد که با قرار دادن پمپ باد برقی به صورت سر خود بر روی بدنه باعث شده تا نصب و راه اندازی تشک بدون نیاز به انجام عمل خاصی میسر شود. این تشک بادی با پهن کردن و اتصال دوشاخه آن به پریز برق شهری در کمتر از سه دقیقه باد شده و آماده استفاده می شود، علاوه بر این برای سفت تر کردن بدنه آن و همچنین تخلیه باد جداگانه، یک دریچه دیگر بر روی بدنه تعبیه شده است که از نوع دابل لاک می باشد و از خروج هوا تا حد بسیاری جلوگیری می کند .

این کالا دارای رویه کاملا نرم می باشد و از PVC مخملی ساخته شده است، علاوه بر جنس بسیار خوب، ساختار مناسب رویه نیز کمک فراوانی به راحتی بیشتر تشک داشته است، با این ساختار و با جریان یافتن هوا از سطح مواج رویه آن، تشک بادی دو نفره تکسپورت به محصولی ضد تعریق تبدیل شده و استفاده آن برای طولانی مدت میسر می شود. از این کالا می توانید در زمان های مختلف اعم از منزل، محل کار و یا در مسافرت و کمپینگ استفاده کنید، در صورت صدمه دیدن نیز می توانید آن را با استفاده از بسته تمخصوص شرکت تهران اینتکس تعمیر کرده و آماده استفاده مجدد کنید. 

تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود

خرید تشک بادی دو نفره با پمپ سرخود یکی از بهترین محصولات طبی و بادی از شرکت تکس اسپورت بوده که دارای کیفیت ساخت و طراحی بسیار خوبی می باشد. این تشک بادی از حرفه ای ترین تشک های بادی دو نفره تولید شده بوده که برای استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت ها و در داخل چادر های مسافرتی به کار می رود. این تشک دارای رقبای زیادی بوده که توسط شرکت های مختلف از جمله شرکت بزرگ اینتکس راهی بازار محصولات بادی شده اند.

اما این تشک بادی از معدود تشک هایی بوده که دارای پمپ باد برقی سرخود بوده و همانند تخت های بادی امکان راه اندازی در کمترین زمان را به مصرف کننده می دهد. محصولی که با ویژگی های بسیار خوب خود می تواند به یکی از پر کاربرد ترین و مناسب ترین تشک های بادی برای استفاده در هر مکان مورد نظری تبدیل شود. در ادام همراه ما باشید تا به توضیحات دقیق تر این کالا به منظور آشنایی بیشتر اشاره نمود...

طراحی و ساخت تشک بادی

طراحی بدنه این تشک بادی همانند بسیاری از دیگر تشک های بادی دو نفره طبی بوده اما ساختار بدنه آن بسیار با کیفیت تر و با دوام تر می باشد. این تشک که حالت مستطیلی شکل داشته از رویه ای مواج برخوردار بوده که روکش کامفورت این قسمت از تشک را پوشش می دهد. سطح رویه به دلیل داشتن لایه های داخلی قوی و الیاف دار باعث شده تا مقاومت بالایی داشته و قابلیت طبی بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

سطح مواج در این تشک باعث می شود تا به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده شود. بر روی دیواره عرضی این تشک یک پمپ باد برقی تعبیه شده و یک دریچه مجزای دیگر نیز برای باد کردن تشک به صورت دستی تعبیه شده است.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی دو نفره تکس اسپرت برابر (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 15 سانتی متر) بوده که ابعای بسیار مناسب برای استفاده دو نفر در سنین مختلف از جمله بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های حالت باد شده تشک بوده که زمان جمع کردن آن ابعاد بسیار کمتری را به خود می گیرد تا جای دادن آن در محل مورد نظری امکان پذیر باشد. ابعاد این تشک به گونه ای بوده که می تواند از آن در چادر های مسافرتی 8 نفره به بالا به کار برد.

اما تحمل وزن این محصول 273 کیلوگرم بوده که برای استفاده دو نفر تحمل وزنی بسیار مناسب خواهد بود. تحمل وزنی که نشان دهنده مقاومت بالای بدنه در برابر فشار های ناشی از اوزان بالا می باشد. وزن بسته بندی این کالا نیز با وجود داشتن پمپ باد برقی سرخود حدود 3 کیلوگرم بوده که وزنی قابل قبول برای این تشک بادی خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود

تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود از جدید ترین تشک های بادی برای مصارف خانگی می باشد که می توانید علاوه بر خانه از آن در محیط های خارج از خانه نیز برای استراحت کردن و خوابیدن استفاده کنید . تشک های بادی جدید همچون تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود به دلیل داشتن طراحی مواج و ساختار عالی خود می تواند بستری طبی و نرم را در اختیار افراد قرار دهد . شما می توانید برای راه اندازی هر چه راحت تر از پمپ باد سرخودی که دارد استفاده کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی کامل و جامع تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود بپردازیم و ویژگی آن را بیان کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

جنس بدنه تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با ضخامت بالا بوده که از روکش جیر یا همان مخمل برای سطح رویه و از روکش طرح چرم نیز برای دیواره ها و قسمت کف به کار برده شده است تا در برابر برخورد آب به بدنه مقاومت لازم را داشته باشد. اما روکش جیر مورد استفاده در سطح رویه باعث می شود تا محلی راحت برای نشستن و خوابیدن ایجاد کرده و همچنین در برابر تعریق مصرف کنندگان نیز جلوگیری لازم را داشته باشد. تشکی که با داشتن طراحی بسیار مناسب و جنس بدنه با کیفیت به یکی از بهترین تشک های بادی طبی و ضد تعریق تبدیل نموده است 

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که در این تشک و بسیاری از محصولات بادی دیده می شود انعطاف بالای جنس بدنه برای جمع کردن این محصول در حجم و اندازه بسیار کمتر می باشد. قابلیتی که همیشه موجب می شود تا حمل و جا به جایی این تشک بادی را آسوده تر کند. گفتنی است که لایه های استفاده شده در ساختار درونی تشک نیز از نوع الیاف دار بوده تا مقاومت و دوام بالایی را به ارمغان آورد .

نحوه راه اندازی تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود

همانطور که اشاره کردیم این تشک بادی دو نفره دارای یک پمپ باد برقی سرخود و متصل به بدنه می باشد. پمپ بادی که امکان راه اندازی بسیار سریع و بدون زحمت این تشک را در کمترین زمان فراهم خواهد کرد. تنها کافیست این پمپ باد را به برق شهری یا به وسیله تبدیل های فندکی به فندکی ماشن خود وصل کرده و سپس با چرخاندن اهرم گرد روی پمپ به سمت راست اقدام به باد کردن این کالا کنید .

این پمپ باد تا زمانی محصول شما را باد کرده که شکل کامل را به خود بگیرد . در این زمان باید پمپ باد را خاموش کنید تا فشار به پمپ باد وارد نشود . برای خالی کردن باد این تشک نیز باید اهرم گرد را به سمت مخالف یعنی چپ چرخانده تا به صورت کامل عمل وکیوم را انجام دهد . در صورتی که قصد سفت تر کردن بدنه را داشتید می توانید با فراهم نمودن یک پمپ باد دستی کوچک از فروشگاه اینتکس از سریق دریچه باد مجزای تشک این کار را انجام دهید .

دقت داشته باشید بیش از حد بدنه این تشک را از باد زدن سفت نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید . این مسئله خود می تواند در مراقبت از این تشک بسیار موثر باشد . همچنین جلوگیری از برخورد اشیای تیز و داغ به بدنه و خودداری از انجام هرگونه عمل پرش روی تشک نیز می تواند در نگهداری و مراقبت بهتر از این محصول بسیار تاثیر گذار باشد . 

مراقبت و نگهداری اصولی از تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود

بهتر است برای راه اندازی تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود از همان پمپی که خود محصول دارد استفاده کنید و تشک بادی را راه اندازی کنید . مگر اینکه قصد استفاده از محصول بادی در فضاهای بیرون و در طبیعت را داشته باشید به طوریکه برقی برای استفاده از پمپ سرخود برقی آن وجود نداشته باشد . توجه داشته باشید که این محصولات بادی در برابر هر شی نوک تیز بی دفاع بوده و به همین جهت توصیه می شود که از زیرانداز ها استفاده کنید . 

گاهی ممکن است شما قصد استفاده از این محصولات را در سفر ها داشته باشید ، در این حالت حتما باید در نظر داشته باشید که وجود سنگ ریزه بر روی زمین و وجود شاخ و برگ درختان می تواند به بدنه و کف تشک بادی به خصوص زمانی که بر روی آن دراز می کشید وارد خواهد کرد . بنابراین در محیط های بیرون و حتی در مواقعی که از تشک بادی در داخل چادر مسافرتی نیز استفده می کنید ، یک زیرانداز ضخیم پارچه ای و ... در بخش کف چادر یا تشک قرار دهید .

زمانی که تشک بادی شما خیس شد بهتر است آن را خشک کرده و سپس بسته بندی کنید و یا در اولین فرصت اینکار را انجام دهید ، زیرا بسته ماندن این محصولات بادی به صورت خیس برای مدت طولانی می تواند طول عمر آن را کاهش دهد . توصیه می شود که از لباس های نرم و بدون سگک برای خوابیدن بر روی تشک بادی استفاده کنید . بهتر است پس از استفاده به خوبی باد تشک را تخلیه کنید . یا اگر به صورت دائمی از تشک استفاده می کنید ، هر چند وقت یکبار هوای تازه به داخل تشک بزنید . افت نسبی باد تشک پس از مدت طولانی استفاده ( معمولا پس از 10 ساعت استفاده مداوم ) طبیعی بوده و می بایست مقداری باد تشک را شارژ کنید .

تعمیرات تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود

با وجود توصیه های گفته شده شما می توانید با نگهداری و استفاده درست و صحیح از آسیب دیدن محصولات بادی خود جلوگیری کنید و برای مدت های طولانی از آن ها بهره ببرید ، زیرا طول عمر این محصولات بادی بسیار زیاد بوده و به مرور زمان نیز دچار آسیب دیدگی به خودی خود نخواهند شد و اغلب مشکلاتی که برای تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ سرخود ایجاد می شود ، سهوی بوده و توسط خود افراد ایجاد می شود .

با این وجود شما می توانید تشک بادی دو نفره TexSport با پمپ خود را در صورت آسیب دیدن تعمیر کنید که توجه داشته باشید هر نوع آسیب دیدگی قابل تعمیر نبوده و تنها سوراخ های ایجاد شده و پارگی های جزئی را می توانید تعمیر کنید . برای تعمیرات این قبیل از آسیب دیدگی ها می توانید از برچسب های تعمیراتی مخصوص که توسط شرکت و فروشگاه تهران اینتکس ارائه شده است استفاده کنید .

جمع بندی

تشک بادی دو نفره طبی تکس اسپورت با پمپ باد برقی سرخود از بهترین تشک های بادی تولید شده بوده که به عنوان با کیفیت ترین تشک های بادی به بازار محصولات بادی عرضه شده است. تشکی که با داشتن قابلیت طبی و ضد تعریق می تواند برای استفاده افراد بیمار نیز گزینه بسیار مناسبی باشد . محصولی که به دلیل داشتن وزن سبک در هر نوع مسافرتی بخصوص در چادر های مسافرتی بزرگ قابل استفاده خواهد بود . این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و پمپ باد برقی آن دارای 2 سال ضمانت از سوی شرکت اینتکس خواهد بود .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده در مسافرت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...