تشک بادی دو نفره Vicooda

Vicooda 25004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره Vicooda

تشک بادی دو نفره Vicooda یکی از تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که با توجه به ظاهر زیبا و قابلیت هایی که از خود به نمایش گذاشته ، توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این تشک بادی دارای سطح رویه ای مواج می باشد که یکی از خصوصیت های کلیدی آن ضد تعریق بودن می باشد . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت ایده آلی که از خود نشان می دهد ، از استانداردهای جهانی پیروی می کند و بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . لازم به ذکر است که در راستای بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن این محصول در بخش کف آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده است که قابلیت وزنی بالغ بر 256 کیلو گرم را به این تشک بادی داده است . همچنین وزن این تشک بادی برابر با 3.1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی هرچه تمام تر قابل جا به جایی حتی در سفرها نیز می باشد . تشک بادی دو نفره Vicooda در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره Vicooda

تشک بادی دو نفره با پمپ برقی Vicooda یکی دیگر از تشک های بادی عرضه شده در فروشگاه اینتکس می باشد که توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این تشک بادی دارای طراحی مهندسی شده ای می باشد که از ابعاد ایده آلی برای اسکان دو نفر برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره Vicooda همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

برای بالا بردن عملکرد محصولات بادی باید در ساخت آن ها از استانداردهای جهانی پیروی شود تا محصولی کاربر پسند روانه بازارهای جهانی بشود . این تشک بادی دارای ساختاری مهندسی شده همراه با الیاف طبی می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . این تشک بادی دارای رویه ای مواج می باشد که یکی از بهترین خصوصیات آن ضد تعریق بودن می باشد . لازم به ذکر است که این تشک بادی فاقد پمپ باد می باشد از همین رو برای راه اندازی آن نیاز به پمپ های باد دستیو یا برقی مجزا است . با توجه به ساختار این تشک بادی در صورت استفاده از پمپ های باد معمولی ، این محصول در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه قابل راه اندازی است . همچنین یک عدد ساک حمل نیز به همراه این تشک بادی وجود دارد که به وسیله آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول حتی در مسافرت های خود نمایید . 

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر  می باشد که از کیفیت و مقاومت مثال زدنی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . علاوه بر مقاومت بالا این نوع پارچه از نرمی و انعطاف پذیری مهندسی شده ای برخوردار است که می تواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی نیز باشد . همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم ،رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که از خصوصیت ضد تعریق بودن برخوردار است . لازم به ذکر است که برای بالابردن استحکام این محصول در بخش های کناری آن از پی وی سی طرح چرم و همچنین در بخش کف آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن این تشک بادی برابر با 256 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و برای نگهداری وزن دو نفر کاملا معقول می باشد . ابعاد تشک بادی دو نفره Vicooda به اندازه های ( طول : ۲۰۳ سانتی متر ، عرض : ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع : ۲۳ سانتی متر ) است که فضایی با توجه به استانداردهای جهانی برای شما فراهم می کند . همچنین وزن خود تشک بادی برابر با ۳.۱ کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به وسیله ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . ابعاد ساک حمل نیز ۳۸ در ۱۸ سانتی متر می باشد که حجم بسیار کمی را اشغال می کند و از همین رو می تواند هترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان باشد .

جمع بندی :

این تشک بادی دارای رنگ رویه کرم می باشد که در بخش های کناری آن از رنگ فیروزه ای استفاده شده است و جلوه ویژه ای را به این محصول داده است . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج و ضد تعریق می باشد که با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . لازم به ذکر است که به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات در صورت درخواست شما برایتان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن می توانید اقدام به رفع بخش آسیب دیده نمایید . تشک بادی دو نفره Vicooda با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 256 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ برقی
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها  دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...