تشک بادی سبز رنگ Air Comfort

Air Comfort B06XSBP4KJ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی سبز رنگ Air Comfort

تشک بادی سبز رنگ Air Comfort محصولی جدید و با کیفیت می باشد که تا کنون مدل های مختلفی از آن و مشابه آن تولید شده است. رویه این تشک بادی از جنس پی وی سی کاملا جیر بوده که در کنار طرح رویه مواج  آن باعث ضد تعریق شدن تشک بادی می شود. بر روی بدنه این تشک بادی از پمپ برقی سرخود استفاده شده است که در مدت زمان حدود 3 دقیقه آن را به صورت خودکار باد کرده و آماده استفاده می کند. به دلیل بسته بندی بسیار کوچکی که این تشک بادی دارد حمل کردن آن بسیار ساده بوده و می توان آن را به سادگی و با قرار دادن در کوله پشتی و یا ساک مخصوص حمل کرد.

نقد و بررسی تشک بادی سبز رنگ Air Comfort

تشک بادی سبز رنگ Air Comfort

تشک بادی دو نفره سبز رنگ محصولی با کیفیت و ساختار قوی از شرکت Air Comfort بوده که از بهترین گزینه ها برای استفاده در منزل و حتی محل کار خواهد بود. داشتن وزن و حجک کم در مقابل کیفیت بالا از ویژگی های اصلی این محصول به شمار می رود که موجب استفاده هر چه راحت تر از این محصول خواهد شد. تشک های بادی همیشه ساختاری مشابه با تخت های بادی داشته اما از نظر ارتفاع کمتر از تخت های بادی می باشند. با همین دلیل قابلیت استفاده در مسافرت ها و همچنین چادر های سفری را به راحتی فراهم می کنند. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی به شکل مستطیلی بوده که از نظر ارگونومی ساخت تفاوت چندانی با دگیر همنوعان خود ندارد. طراحی قسمت رویه به صورت مواج و مشبک بوده که در بسیاری از تشک ها و تخت های بادی نیز دیده می شود. این نوع طراحی همیشه دارای مزیت های بسیار خوبی بوده که موجب راحتی استفاده بیشتر مصرف کنندگان خواهد شد. در واقع طراحی مشبک باعث می شود تا اعضای بدن را به خوبی در بر گرفته و موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان شود. در دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی و یک دریچه باد دستی مجزا از پمپ تعبیه شده که قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهند داشت. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می توان به لایه های درونی بوده اشاره نمود که به شکل موازی و پشت سرهم تعبیه شده اند تا موجب افازیش استحکام بدنه شود.

جنس بدنه تشک

این تشک بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم بوده که از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد. بدنه ای با کیفیت ساخت بالا که قابلیت مقاومت در شرایط جوی مختلف را خواهد داشت. استفاده از روکش جیر در این تشک موجب شده تا علاوه بر ایجاد فضای نرم و راحت برای خواب تا حدودی نیز در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاوم باشد. روکش طرح چرم استفاده شده در قسمت های کف و دیواره ها نیز باعث مقاوم شدن بدنه در برابر برخورد آب خواهد شد. این نوع جنس بدنه و طراحی خوب این تشک امکان استفاده از آن را روی آب های کم عمق و آرام را فراهم می کند. قابلیت های بسیار خوب جنس بدنه این کالا داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک می باشد قابلیتی که همیشه باعث حمل و جا به جایی آسوده تر این کالا خواهد شد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

تشک بادی دو نفره سبز رنگ Air Comfort دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر ف عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب و استاندارد برای دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده به همین دلیل زمانی که آن را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر خواهد شد تا باعث جای گرفتن در هر محل مورد نظری شود. این تشک بادی دارای تحمل وزن 250 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار خوب برای این تشک محسوب می شود. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد. وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن پمپ باد برقی سرخود به 6 کیلوگرم رسیده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک کافیست آن را در محلی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و پس از وصل کرده پمپ برقی به برق شهری آن را روشن کرد تا عمل پمپاژ هوا را انجام دهد. در واقع تمام پمپ های باد برقی تا حد استاندارد محصولات بادی را راه اندازی می کنند بنابراین برای کمی سفت تر کردن بدنه می توان از پمپ های باد دستی استفاده نمود. البته بادی دقت داشته باشید که بیش از حد به این کالا باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد بود. یکی از روش های مهم برای مراقبت و نگهداری از این تشک بادی استاندارد باد زدن به آن می باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی تشک می تواند در مراقبت از این کالا موثر باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره سبز محصولی از شرکت Air Comfort یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل و محل کار برای سنین بزرگسال بوده که از قابلیت مهم ضد تعریق بوده برخوردار می باشد. این محصول دارای یک پمپ باد و یک دریچه باد دستی بوده تا به راحتی اقدام به راه اندازی و جمع کردن این تشک کنید. محصولی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده در مسافرت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...