تشک بادی سفری دو نفره جدید

intex-23124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی سفری دو نفره جدید

تشک بادی سفری دو نفره جدید از محصولات بسیار زیبا و با کیفیتی می باشد که بدون شک استفاده از این تشک، آسایش را به جسم و ذهنتان بر می گرداند. طراحی و تولید این محصول به دست شرکت محبوب اینتکس بوده، که بسیار محصولات ارزشمنی را تولید می کند. طراحی این محصول به شکل مستطیل بوده و به رنگ سفید است. اطراف این محصول به رنگ خاکستری بوده و سطح بدنه این محصول، به صورت امواجی طراحی شده تا باعث عبود هوا در هنگام استفاده از این محصول می شود و در چنین صورت، باعث جلوگیری از تعرق می شود. جنس بدنه این محصول از pvc با رویه جیر بوده و دارای لایه های داخلی فایبرتک می باشد و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. برای خرید این محصول ابتدا سایز ئ ابعاد آن را به دقت مشاهده کرده تا بعد از خرید دچار مشکل نشویذ. سایز این محصول به این شرح می باشد: طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر بوده است، همچنین وزن این محصول 2.7 کیلو گرم بوده و تحمل وزن آن 140 کیلو گرم است. پیشنهاد می کنیم برای نگهداری از این محصول افرادی که وزنشان بالای 140 کیلو گرم می باشد به هیچ وجه از این محصول استفاده نکنند تا طول عمر استفاده از این تشک بادی بالا برود. برای خرید این محصول هم اکنون می توانید از نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده، تا در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

نقد و بررسی تشک بادی سفری دو نفره جدید

تشک بادی سفری دو نفره جدید

تشک بادی سفری دو نفره جدید محصولی شیک و با دوام است که ساخته شده توسط برند و شرکت محبوب و نامدار اینتکس طراحی و تولید شده است. این محصول بسیار جدید که کیفیت بالایی را دارد، در بدو ورود به بازار، طرفداران وخریداران بسزایی را جذب خود کرده است. هم اکنون محصولی را که مشاهده می کنید یکی از جدید ترین محصولات اینتکس بوده که ما قصد داریم تا به بررسی آن بپردازیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید این محصول، برای یک بار این مقاله را کامل بخوانید، تا به طور کامل با مزایا و معایب آن آشنا شوید و با خیالی آسان، با هزینه ای که می پردازید بهترین محصول را خریداری کنید و و با لذت از آن استفاده کنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نقاطی که محصولات را در دسته بندیشان، خود را از بقیه متمایز می کنند طراحی و ارگونومی ساخت آن محصول می باشد. به قطعیت شما در زمان ورود به بازار و یا فروشگاهف چشمتان به محصولاتی که طراحی زیبا و شکیل تری داشته، افتاده و جذب آن خواهید شد. به همین دلیل شرکت های بزرگ سعی می کنند تا در وهله اول محصولات خود را زیبا و چشم گیر طراحی و تولید کنند. طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده، و بدنه آن دارای سطحی مواج می باشد. دلیل مواجی بودن بدنه این محصول، ضد تعرق بودن آن می باشد، به صورتی که زمانی که از این محصول استفاده می کنید، هوا در این سطح، در جریان باشد، تا از تعرق بدن جلوگیری کند. اما رنگ بدنه این محصول به دو رنگ سبز تیره و سبز لجنی بوده که قطعا این محصول را زیبا و جذاب تر کرده است. اما شما به غیر از استفاده از این تخت در منازل خود، می توانید از آن در مسافرت هایتان، نظیر کوه نوردی، جنگل گردی و... استفاده کنید و لذت داشتن یک تخت خصوصی در مناطق و طبیعت بکر را ببرید.

جنس بدنه

اما بدون شک نمی توان گفت هر محصولی که طراحی و ارگونومی زیبا و جذابی را دارا بود، ارزش خرید بالایی دارد. بلکه باید چندین دلیل همراه هم بوده، تا ما یک محصولی تمام عیار را دارا باشیم. برای مثال اگر محصولی دارای طراحی زیبا و چشم گیری باشد، اما جنس خوبی را نداشته باشد، قطعا ارزش خرید را نخواهد داشت. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc با رویه جیر بوده، و دارای لایه های فایبرتک می باشد و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و ایام سفر دارد. پس هیچ نگرانی از لحاظ جنس بدنه این محصول نداشته باشید.

ابعاد و وزن

برای خرید چنین محصول حتما ابعاد آن را به وضوح مشاهده کرده تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.. به همین دلیل ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر، تحمل وزن: 140 کیلوگرم و در آخر وزن راه اندازی نشده این محصول 2.7 کیلوگرم می باشدو همانطور که از وزن این محصول مشخص است، شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و جابه جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

ابتدا برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی نیاز دارید، تا همانطور که از عکس این محصول مشاهده می کنید، پمپ را درون محفظه این تشک بادی قرار داده و به آسودگی در عرض چند ثانیه آن را راه اندازی، و آن را در هر مکانی استفاده کنید و آرامش را به جسم و ذهنتان هدیه دهید. همچنین برای جمع کردن این محصول شما می توانید از طری قهمین محفظه، اقدام به تخلیه باد این محصول کرده و سپس آن را جمع کنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را از این محصول فاصله دهید تا به بدنه این محصول صدمه و یا پارگی در بدنه آن ایجاد نکند. اما اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی ایجاد شد و یا صدمه ای برای آن بوجود آمد شما می توانید در وهله اول این محصول را با برچسب تعمیرات، که در جعبه این محصول موجود می باشد، محصول خود را تعمیر بکنید. و در وهله دوم محصول خود را به نمایندگی تهران اینتکس آوردهف و محصول خود را تعمیر شده، و همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

تشک بادی سفری دو نفره جدید یک محصول بسیار زیبا و مقرون به صرفه می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید می شود. طراحی این محصول مستطیلی شکل بوده و بدنه آن به صورت مواجی است، که به همین دلیل ضد تعریق می باشد. این محصول به رنگ سبز پر رنگ و لجنی بوده و به همین دلیل زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. جنس بدنه این محصول از pvc با رویه جیر بوده و دارای لایه های داخلی فایبرتک می باشد و به همین دلیل دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. وزن این محصول 2.7 کیلو گرم بوده و به آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد. این محصول نسبت به قیمتی که دارد دارای ارزش خرید بالایی است و بدون شک از خرید آن پشیمان نخواهید شد. اگر قصد خرید این محصول را دارید، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران، اقدام به سفارش محصول کرده و در اسرع وقت، محصول مورد نظر را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...