تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018

bestway 67449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018

تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018 محصولی جدید از شرکت بست وی با ابعادی بزرگ که برای دو نفر به راحتی قابل استفاده خواهد بود. این تشک بادی در واقع بزرگترین تشک در خانواده مدل های طبی کمپینگ بوده که برای استفاده در انواع سفر ها بخصوص در داخل چادر های سفری می توان گزینه ای مناسب باشد. جنس بدنه آن ساخته شده از نوع PVC با روکش های طرح چرم و جیر بوده که تفاوتی با مدل های کوچکتر خود در این زمینه نخواهد داشت. همچنین طراحی بدنه و سطح رویه به صورت مشبک می باشد تا ویژگی هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده خود به همراه داشته باشد. تشکی که به دلیل حجم و وزن کم خود به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. برای راه اندازی آن می توان از پمپ باد های دستی و کوچک نیز استفاده کرد گرچه تمامی مدل های تولید شده از پمپ های باد محصولات بادی برای راه اندازی آن مناسب خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018

تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018 یکی از تشک های بادی تولید شده جدید و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول یک وسیله بسیار کاربردی می باشد که از آن می توان در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد که جایگزین بسیار مناسبی برای تشک های ثابت است. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت تشک بادی :

این تشک بادی همانند سایر تشک های بادی دارای فرم مستزیلی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. رویه آن به رنگ سبز بوده و دارای بدنه ای بسیار مقاوم می باشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که موجب ضد تعریق شدن آن شده است. یعنی هنگامی که شما بر روی تشک قرار میگیرید فضای بسیار کمی بین بدن شما و تشک ایجاد شده که هوا از آن قسمت عبور کرده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. این محصول توانسته است با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی شرکت بست وی تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. 

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی:

مهمترین نکته ای که تمامی ما برای خرید یک محصول مد نظر داریم، جنس آن محصول است و طبیعی ست که یک سری توقع از شرکت سازنده مانند کیفیت، دوام و ... داریم. شرکت بست وی توانسته است با محصولات با کیفیتی که تولید می کند، رضایت تمامی مشتریان را جلب کرده و محصولی مرغوب را به آن ها عرضه کند. رویه این محصول از جنس PVC جیر بوده که مقاومت بسیار بالایی داشته و جیر بودن آن سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است. بخش کناری آن نیز از PVC طرح چرم می باشد که قابلیت مقاومت در برابر فشار را دارد و به سادگی دچار پاره گی و یا ترکیدگی نمی شود. جنس کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

همانطور که از ظاهر تشک می بینید این محصول دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای کمی را در منزل اشغال می کند. طول این تشک بادی: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع آن: 22 سانتی متر می باشد. وزن این محصول 4 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تشک های ثابت است و شما می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید. مزیتی که این تشک ها نسبت به تشک های ثابت دارند این است که شما هنگام سفر می توانید باد آن ها را خالی کرده و درون بسته بندی کوچکی که دارد قرار دهید و بدون هیچ گونه اشغال فضایی آن را با خود به مسافرت ببرید تا در سفر هم از همچین وسیله ی پر کاربردی بهره ببرید. همچنین این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 275 کیلو گرم را دارا می باشد که می توان با خیال راحت بر روی آن دراز کشید و استراحت کرد.

طریقه راه اندازی تشک بادی :

شما به تنها وسیله ای که برای راه اندازی این محصول احتیاج دارید یک عدد پمپ باد می باشد که می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام را که مد نظرتان بوذ اعم از برقی و دستی را خریداری فرمایید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. حال منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک فرم کلی خود را گرفت و باد شد، سری پمپ را از دریچه هوای تشک جدا کرده و درب آن را می بندید. حال می توانید از این محصول استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

یک تفاوتی که بین تشک های بادی و تشک های ثابت وجود دارد این است که این تشک ها دارای یک سری حساسیت می باشند که با رعایت کردن آن ها می توانید مدت زمان طولانی تری از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال از بر خورد هرگونه جسم تیزی با بدنه آن جلو گیری کنید. تشک را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید. هنگام باد زدن نیز حواستان باشد که تشک بیش از اندازه باد نشود. چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و پس از چند مدت به مرور درز های آن از یکدیگر جدا شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

جمع بندی :

تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018 یک محصول بادی بسیار کاربردی می باشد که 2 نفر به طور همزمان می توانند از آن در منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کننید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه کامفورت و طبی
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 وزن و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...