تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018 با پمپ باتری خور

bestway 67555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018 با پمپ باتری خور

تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018 همراه با پمپ باد باتری خور دو کاره یکی دیگر از جدید ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای مسافرت ها کمپینگ مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک بادی دو نفره ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت کف به کار برده شده تا ساختار بدنه دو لایه را به منظور افزایش استحکام بدنه ایجاد کرده باشد. این محصول دارای رویه ای مواج و مشبک بوده و به دلیل داشن رویه ای کامفورت قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان خود به همراه خواهد داشت. همچنین به دلیل پوشش اعضای بدن محلی راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد خواهد کرد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به وزن و حجم کم این محصول برای حمل و جا به جایی راحت و همچنین راه اندازی سریع اشاره نمود. این تشک بادی توسط شرکت اینتکس با 48 مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018 با پمپ باتری خور

تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018 با پمپ باتری خور یکی از جدیدترین و برترین تشک های بادی تولیدی توسط برند محبوب بست وی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با استقبال های گسترده ای رو به رو شده است . این تشک بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب و با نقد و بررسی ین محصول همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت کاملا استاندارد می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و فضای ایده آلی را برای استفاده ی دو نفر به طور همزمان فراهم می آورد . این تشک بادی زیبا و مواج در رنگبندی زیبا و جذاب روانه بازار شده است که در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین زنگ ها را فراهم آورده ایم تا انتخابی ایده آل را برای استفاده ی شما عزیزان رقم بزنیم . بخش کناری این ک بادی دارای رنگبندی خاصی می باشد که در بخش وسطی آن نام برند بست وی حک شده است که جلوه ی زیبایی را به این محصول داده است .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از انعطاف پذیری و نرمی خواصی نیز برخوردار است و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد . همچنین برای بالاتر بردن مقاومت این محصول در بخش هایی که فشار حاصل از استفاده بالا می باشد از پی وی سی دو لایه استفاده شده است و خیال شما را به طور کلی از لحاظ کیفیت و طول عمر محصول راحت می کند . رویه این تشک بادی به صورت مواج و طبی می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن است که در بسیاری از ماه های سال یکی از ویژگی های کلیدی و محبوب به حساب می آید و همچنین طبی بودن و ساختار آرگونومیک این محصول باعث شده است تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و یا در به شما دست ندهد و بتوانید در مدت زمان طولانی به استفاده از  این تشک بادی زیبا و راحت بپردازید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر . ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت ساخت مهندسی شده ی بالا و همچنین ابعاد ایده آل نسبت به سایر تشک های بادی دارد . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن خواسته های شما عزیزان دارد ، این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 275 کیلو گرم می باشد که بسیار ایده آل به نظر می آید و می تواند توجه هر مخاطبی را به خود جذب کند . وزن این تشک بادی به همراه بسته بندی  زیبا و قابل حملی که دارد به 4.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی و نگهداری :

به همراه این تشک بادی یک عدد پمپ باد با کیفیت نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که راه اندازی این تشک بادی توسط آن در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون دردسر امکان پذیر است . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت نمی توانید کارایی لازم را از این تشک بادی مشاهده نمایید . همچنین از برخورد هر گونه اجسام تیز به این تشک بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز نیز بی دفاع می باشند . در وحله ی بعدی از جامپینگ بر روی تشک های بادی خودداری نمایید زیرا در صورت تکرار این عمل ، طول عمر محصولات نیز کاهش می یابد .

جمع بندی :

این تشک بادی یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و با استقبال های گسترده ای رو به رو شده است . این تشک بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد مه در قسمت هایی از آن برای بالاتر بردن مقاومت و کیفیت آن از پی وی سی دو لایه و چرم استفاده شده است تا آسیب پذیری این محصول را به حداقل برساند . تشک بادی طبی دو نفره بزرگ 2018 با پمپ باتری خور با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ باتری خور
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه کامفورت و طبی
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 وزن و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...