تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 76

bestway 67446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 76

تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 76 سانتی متر کوچکترین مدل تولید شده از تشک های بادی طبی مسافرتی شرکت بست وی بوده که برای استفاده تمامی سنین بخصوص رد داخل چادر های مسافرتی کاربرد خواهد داشت. این تشک بادی یکنفره بست وی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت های کف و دیواره ها استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد.

طراحی قسمت رویه به صورت مواج و مشبک بوده که باعث پوشش اعضای بدن و عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. سطح رویه کاملا طبی و ضد تعریق بوده تا باعث افزایش مزیت این تشک بادی در زمان استفاده شود. همچنین به دلیل کم بودن حجم و وزن بدنه به راحتی قابل حمل در هر مکان مورد نظری با کمترین فضای اشغال شده خواهد بود. روی دیواره افقی بدنه یک دریچه باد Dual Lock تعبیه شده که امکان راه اندازی این تشک بادی را به وسیله تمامی پمپ های بادی مخصوص محصولات بادی فراهم خواهد ساخت.

تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 76  یکی دیگر از محصولات برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی با کیفیت بالا می باشد و مقاومت و استحکام ایده آلی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت یک نفره و مشبک می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد . رویه ضد تعریق و طبی این تشک بادی از محبوبیت بالایی برخودار است و باعث می شود تا به هنگام استفاده در طولانی مدت دچار احساس درد و یا خستگی نشوید و از روز زیبای خود لذت ببرید . همچنین اندازه این محصول به گونه ای می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در چادر مسافرتی و کمپینگ های شما عزیزان به حساب بیاید و از کیفیت ساخت و راحتی بالایی برخوردار است . این تشک بادی در رنگبندی زیبا و محبوب نیز عرضه شده است که در  این مطلب از فروشگاه اینترنتی اینتکس یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ ها را برای استفاده شما عزیزان فراهم آورده ایم . 

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و از کیفیت مطلوبی برخوردار است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید تشک های بادی در کمپانی های تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت بالای آن به همراه انعطاف پذیری ایده آل می باشد که تمامی فاکتورها را برای یک مشتری به  ارمغان می آورد . همچنین برای بالا تر بردن کیفیت این تشک بادی در قسمت هایی از آن از پی وی سی دو لایه برای بالاتر بردن مقاومت آن استفاده شده است . همچنین یکی دیگر از ویژگی های رویه های مواج ، ضد تعریق بودن آن ها می باشد که در بسیاری از فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی طبی یک نفره 2018 به مشخصات ( طول : 185 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی تشک های بادی از فضای ایده آلی برخوردار است و نشان از کیفیت ساخت بالا و هندسی شده ی آن دارد . یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی باید به آن توجه شود وزن آن ها می باشد زیرا در حمل و نقل محصول در شرایط مختلف تاثیر بسیار بالایی دارد .

وزن این تشک بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد 2 کیلوگرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . همچنین تحمل وزن از ویژگی های دیگر تشک های بادی می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است ، تشک بادی طبی یک نفره 2018 از قابلیت تحمل وزن تا 136 کیلوگرم برخوردار است که در دسته بندی تشک های بادی نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

راه اندازی ، نگهداری :

راه اندازی این تشک بادی در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پذیر می باشد . برای این کار کافیست خروجی باد پمپ را به محفظه باد تشک متصل کرده و باد را به درون این تشک بادی هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد و کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت به محصول فشار وارد شده و از طول عمر آن کاسته می شود .

همچنین از برخورد اجسام تیز به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند که برای این مشکل نیز برای شما برچسب تعمییرات را نیز فراهم آورده ایم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن در جهت رفع مشکل اقدام نموده و از روز زیبای خود لذت ببرید .

جمع بندی :

تشک بادی طبی یک نفره در سال جاری و توسط برند محبوب  بست وی روانه بازار های جهانی شده است که از کیفیت ساخت و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی با رویه مخمل یا همان جیز می باشد که در بهترین حالت برای بدن شما قرار گرفته تا از خستگی بدن شما به هنگام استفاده در طولانی مدت جلوگیری نماید . 

تشک بادی طبی یک نفره ۲۰۱۸ با عرض ۷۶ با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه کامفورت و طبی
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 وزن و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...