تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 72

intex 67998

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 72

تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 72 سانتی متر یکی از سبک ترین و مناسب ترین تشک های بادی مسافرتی برای استفاده در چادر های سفری بوده که همانند دو مدل دیگر خود ساخته شده از جنس PVC با رویه مخملی و کف برزنتی می باشد. این نوع جنس بدنه دارای مقاومت و کیفیت خوبی بوده بنابراین می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد.

طراحی قسمت رویه به شکل مواج بوده تا هنگام استفاده به خوبی اعضای بدن را پوشش دهد. این نوع طراحی به علاوه داشتن رویه جیر یا همان مخمل کمک زیادی در جلوگیری از کاهش تعریق مصرف کنندگان خواهد گذاشت. در قسمت فوقانی تشک نیز یک بالش بادی تعبیه شده که با راه اندازی بدنه اصلی این قسمت به شکل خودکار راه اندازی می شود. این تشک بادی به دلیل داشتن دریچه بادی Dual Lock امکان راه اندازی توسط تمامی پمپ های باد مخصوص محصولات بادی را خواهد داشت. محصولی که توسط فروشگاه اینتکس ایران با مهلت تست و تعمیر به تمام نقاط ایران عرضه می شود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 72

تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 72 یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در یک آخر هفته شاد و لپذیر به همراه خانواده می باشد . همچنین از این محصول می توانید در چادر های مسافرتی و کمپینگ خود استفاده کنید و روز دلپذیری را برای خود و خانواده خود بسازید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه با ما در نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 72 همراه باشید ..

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده فراهم می آورد و در قسمت بالایی آن یک بالش بادی سرخود وجود دارد که در هنگام باد زدن شکل کلی را به خود می گیرد و قابل استفاده می شود . این بالش سرخود شما را از به همراه داشتن بالش و وسایل اضفی در کمپینگ هایتان راحت می کند ، از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید و یکی از نکات برتین این تشک بادی نسبت به رقیبان خود می باشد .این محصول دارای رویه ای به رنگ سفید می باشد که کناره های آن به رنگ فیروزه ای است و زیبایی ویژه ای را به آن داده است که می تواند توجه هر شخصی را به خوبی به خود جلب کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی مخمل یا همان جیز می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد به خوبی با بدن شما حالت گرفته و دارای نرمی خاصی می باشد . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه است که آن را به یکی از محبوب ترین جنس ها تبدیل کرده است .

از دیگر ویژگی های این تشک بادی می توان به مواج بودن رویه آن اشاره کرد زیرا در هنگام استفاده در شرایط مختلف جوی و همچنین هوای گرم باعث گردش هوا در بین بدن و سطح تشک می شود و از تعریق بدن جلوگیری می کند که یکی از ویژگی های کلیدی این تشک بادی به حساب می آید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

طراحی این محصول به صورت کاملا مهندسی شده می باشد و ابعاد ایده آلی را برای استفاده همزمان دو نفر فراهم می آورد . ابعاد این تشک بادی به مشخصات بالا در دسته بندی تشک های بادی از اندازه ی قابل قبولی برخوردار است و کیفیت بالایی را در ساخت دارد .

 یکی از ویژگی های مهم به خصوص در تشک های بادی ، که در هنگام خرید باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد که این تشک بادی قابلیت تحمل وزن تا 136 کیلو گرم را دارد که نشان از کیفیت بی نظیر آن دارد . همچنین با توجه به بسته بندی قابل حمل و وزن 2.2 کیلوگرمی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی و مراقبت :

راه اندازی این تشک بادی توسط پمپ باد نیز امکان پذیر است . برای این کار کافیست خروجی باد موجود در قسمت جلویی پمپ باد را به محفظه ی باد محصول متصل کرده و باد را به درون این تشک بادی هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود .

همچنین از جامپینگ بر روی این محصول باید خودداری نمایید زیرا در این صورت طول عمر تشک بادی کاهش می یابد و کارایی قابل انتظار را نمی توانید از محصول مشاهده نمایید . از دیگر نکاتی که باید به آن توجه شود ، عدم برخورد اجسام تیز به محصولات بادی می باشد زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام بی دفاع و آسیب پذیر می باشند .

جمع بندی :

تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 72 یکی از با کیفیت تریم و نرم ترین تشک های بادی می باشد که توسط برند محبوب و مطرح اینتکس روانه بازار های جهانی شده است و به خوبی جای خود را در میان هواداران تشک های بادی باز کرده است . این تشک بادی از جنس پی وی سی طرح مخمل یا همان جیر می باشد که از کیفیت ساخت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . 

تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 72 با برترین کیفیت وقیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعت و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 189 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
 مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
 دارای حجم و وزن بسیار کم
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...