تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 99

bestway 67447

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 99

تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 99 مدل بزرگ از تشک های بادی یک نفره طبی مسافرتی شرکت بست وی بوده که نسبت به مدل دیگر خود کمی ابعاد بزرگتری دارد. این تشک بادی یکنفره همانند بسیاری از تشک های بادی تولید شده می تواند برای استفاده در سفر های کمپینگ گزینه بسیار مناسبی باشد زیرا از وزن و حجم بسیاری کمی برخوردار است.

تشکی که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت کف به کار برده شده است تا در برابر عواملی مانند برخورد آب مقاومت لازم را به همراه داشته باشد. این تشک رویه ای کامفورت با طراحی مشبک دارد که مزیت هایی همچون ضد تعریق و طبی بودن را برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد.

این ویژگی در بسیاری از تشک های بادی به کار برده شده و باعث ایجاد محلی راحت برای استراحت های طولانی مدت خواهد شد. این تشک را می توان توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی از طریق دریچه باد Dual Lock تعبیه شده روی بدنه در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرد.

نقد و بررسی تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 99

تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 99 از دیگر محصولات محبوب شرکت بست وی می باشد که به نسبت مدل های دیگر خود از ابعاد بزرگتری برخوردار است. امروزه استفاده از تشک های بادی رونق پیدا کرده چرا که این تشک ها فضای گرم و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و فضای کمتری را به نسبت تخت خواب ها یا تشک های سنتی اشغال می کند. دز ادامه ی این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید تشک بادی محبوبتان راهنمایی کنیم . پس با ما همراه باشید.

طراحی و وارگونومی ساخت

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در این محصول طراحی و ساخت آرگونومیک آن می باشد چرا که با این طراحی منحصر به فرد تشکی بسیار نرم و طبی ارائه می دهد . در این محصول از لایه های مقاوم در ساختار استفاده شده که مقاومت بالایی دارد و قادر به تحمل وزن های بالا دارد که در این خصوص در ادامه توضیح خواهیم داد .وجود سطح ناهموار و موج دار این تشک علاوه بر زیبایی مزیت های دارد . از مزیت آن می توان گفت که وجود این موج ها باعث می شود تا جریان هوا بین بدن فرد و تشک وجود داشته باشد تا از تعرق جلوگیری کند .

دیگر مزیت این امواج می توان گفت که این ناهمواری ها برای نرم تر شدن و انعطاف پذیری بیشتر تشک مفید است.  در تشک های طبی این موج ها بیشتر از تشک های معمولی است و با قرار گرفتن افراد به خوبی از خود انعطاف نشان داده و فرم بدن شمارا میگیرد . به این ترتیب از ویزگی های این تشک طبی نسبت به تشک های معمولی پی میبریم. این تشک دارای دریچه ی dual lock می باشد که می توان از این دریچه اقدام به راه اندازی و جمع آوری تشک کرد . با استفاده از پمپ های دستی یا برقی نیز میتوان از این دریچه اقدام به پر یا خالی کردن تشک کنید.

جنس بدنه و کیفیت

جنس این تشک بادی از pvc می باشد . این مواد تشکیل دهنده یکی از بهترین مواد در تولید تشک های بادی به حساب می آید چرا که بسیار مقاوم ، انعطاف پذیر و نرم می باشد و اکثر تولید کنندگان محصولات بادی از این جنس استفاده میکنند تا محصولات با کیفیت تری را به عموم ارائه دهند .جنس رویه ی این تشک از پی وی سی جیر تولید شده که علاوه بر شیک بودن و زیبایی ، نرمی خاصی به تشک می دهد و حالت ضد تعرق دارد . جنس بخش کناری نیز طرح چرم است که زیبایی خاصی را به تشک داده و بسیار چشم نواز است. کف تشک نیز از دو لایه ی پی وی سی ضخیم تشکیل شده که مقاومت بالایی را در برابر وزن از خود نشان می دهد.

ابعاد ،  وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول (طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر) و به شکل مستطیل ارایه شده است . این ابعاد در اندازه های استاندارد جهانی برای تشک های طبی یک نفره تبعیت می کند و یک فرد بالغ به راحتی میتواند در آن جای بگیرد . وزن کلی این تشک با بسته بندی های کوچک و شیک به 2.4 کیلو گرم میرسد و با توجه به وزن بسیار کم آن موجب شده تا محصول کاملا پرتابل و قابل حمل باشد پس علاوه بر مصارف خانگی این تشک ، بسیار مناسب برای سفر است . وزنی که این تشک می تواند متحمل شود 140 کیلو گرم می باشد و به راحتی وزن یک فرد بالغ و سنگین وزن را به خوبی تحمل می کند . با توجه به ابعاد بزرگ این محصول حتی میتوان دو فرد را در صورت پایین بودن وزن در خود نیز جای بدهد.

راه اندازی و نگهداری 

راه اندازی این محصول بسیار راحت بوده و چندان کار پیچیده ای نیست . در ابتدا بهتر است محل قرار گیری تشک را مشخص کنید و محل را از هر گونه آلودگی  و اشیاء تیز و برنده پاک کنید چرا که این اشیاء باعث صدمه زدن به تشک می شود و این محصولات در برابر این اجسام بسیار آسیب پذیر اند. در هنگام باد کردن تشک بهتر است تشک را به خوبی پهن کنید تا روند باد شدن سریع تر شود . برای پر کردن محصول می توانید با پمپ های دستی و یا برقی اقدام از طریق دریچه ی ورودی و خروجی تشک اقدام کنید.

سخن پایانی

با توجه به مطلب بالا به محبوبیت تشک های بادی به خصوص  تشک های بادی طبی پی می بریم . از این رو شرکت intex بزرگ ترین تولید کننده و فروشگاه محصولات بادی این تشک ها را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با اطمینان کامل اقدام به خرید این محصولات بکنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه کامفورت و طبی
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 وزن و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...