تشک بادی یک نفره موج دار کمپینگ

intex 68805

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره موج دار کمپینگ

تشک بادی یک نفره کمپینگ مسافرتی تنها تشک بادی مخصوص سفر های مختلف بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی می باشد. شکی که قابلیت استفاده بر روی زمین خاکی و همچنین بر روی سنگ ریزه ها را داشته و می توان در داخل چادر های مسافرتی نیز استفاده نمود. این تشک بادی دارای ابعاد (طول: 188 سانتی متر، عرض: 69 سانتی متر، ارتفاع: 6 سانتی متر) بوده و تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل می کند.

تشک بادی یک نفره موج دار کمپینگ با رویه موج دار و برزنتی ، مناسب برای استفاده در مسافرت و یا داخل چادر مسافرتی ،از این تشک بادی حتی روی سنگلاخ و سنگ ریزه نیز مي توان استفاده کرد ، این کالا تولید سال 2014 شرکت اینتکس است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ، نوع جنس زیرین تشک بادی از پی وی سی و رویه آن از جنس برزنت میباشد ، بسیار کوچک است و وزن آن بسیار کم میباشد ، به طوری که حتی در یک کیف دستی کوچک یا کوله پشتی نیز جای میگیرد ، استفاده از آن بسیار راحت است به طوری که با پمپ دستی ظرف کمتر از 3 دقیقه باد میشود ، قیمت آن بسیار ارزان و به صرفه است.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره موج دار کمپینگ

تشک بادی یک نفره موج دار کمپینگ یکی از سبک ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی مخصوص مسافرت بوده که از قابلیت انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر اشیایی مانند سنگ ریزه بهره می برد. محصولی با وزن بسیار کم برای راحتی حمل در مکان های مختلف که درمدت زمان کمی نیز راه اندازی می شود. این کالا می تواند برای سفر هایی همچون سفر های کوهستانی و ساحلی استفاده شود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا به صورت مستطیلی بوده که با توجه به ابعاد مناسب خود قابلیت استفاده در چادر های مسافرتی را نیز خواهد داشت. اما قسمت رویه و زیرین آن به صورت مواج ساخته شده تا باعث رد و بدل شدن هوا شود. همین تکنولوژی طراحی در قسمت نشیمنگاه و زیرین سبب می شود تا از تعرقات بالا جلوگیری شود. همچنین این محصول به دلیل داشتن ضخامت کم باعث می شود تا انعطاف بالایی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل سبب می شود تا در حجم بسیار کمی جمع شود و جای بسیار کمتری را بگیرد.همچنین قسمت داخلی این تشک نیز به صورت لایه های موازی ساخته شده تا به خوبی توان تحمل وزن مناسب را داشته باشد.

جنس بدنه

این تشک کمپینگ جنس بدنه ای از پلاستیک PVC فشرده داشته و از دو نوع روکش برزنتی و طرح چرم در آن استفاده شده است. روکش طرح چرم آن سبب می شود تا در برابر آب مقاوم باشد. همچنین روکش برزنتی آن نیز علاوه بر مقاومت در برابر آب می تواند در برابر اشیای تیز مانند سنگ و خاک ریزه نیز مقاوم باشد. قسمت داخلی و دیواره های آن نیز از نوع PVC فشرده چند لایه بوده که مقاومت بالایی را به همراه خواهد داشت. این تشک بادی به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم بخصوص در قسمت برزنتی خود می تواند به عنوان زیراندازی زخیم برای کف چادر های مسافرتی استفاده شود.

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی کمپینگ یک نفره ابعادی معادل سایر تشک های بادی یک نفره داشته که می تواند به راحتی برای یک نفر استفاده شود. این ابعاد عبارت است از (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 69 سانتی متر ، ارتفاع: 6 سانتی متر). طبق این ابعاد، این تشک تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. تحمل وزنی که می تواند به راحتی تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه نمود. البته در این صورت باید کمی از باد تشک کاسته شود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های این تشک منعطف کمپینگ می توان به ضد تعرق بودن و مقاوم بودن آن در برابر اشیای تیز طبیعی مانند سنگ و خاک اشاره کرد. قابلیتی که باعث می شود تا از این تشک در هر نوع مکانی استفاده شود. همچنین قابلیت منعطف بودن و جمع شدن آن در حجمی بسیار کمتر نیز می تواند از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کالا باشد. وزن این تشک بادی یه 1 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب بوده و به راحتی هر چه تمام تر قابل جا به جایی خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این کالا بسیار آسوده بوده و فقط کافیست پس از متصل کردن پمپ باد مربوطه به دریچه باد آن اقدام باد کردن نمایید. باد شدن و راه اندازی کامل این تشک نیز زمانی رخ خواهد داد که به خوبی شکل بگیرد. برای مراقبت بیشتر از این کالا می توان از روکش های مختلف استفاده کرده و از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خودداری شود.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کمپینگ یکی از بهترین و سبک ترین تشک های بادی مخصوص مسافرت بوده که از بدنه ای انعطاف پذیر بهره می برد. محصولی با روکش برزنتی که در برابر انواع اشیای طبیعی روی زمین مقاوم خواهد بود. برای خرید این کالا کافیست به سه صورت اینترنتی، تلفنی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 6 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ 
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...