تشک بادی یک نفره ۲۰۲۰

intex 66767

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره ۲۰۲۰

تشک بادی یک نفره جدید ترین محصول اینتکس در سال ۲۰۲۰ دارای بالش سرخود ، و دریچه بزرگ مخصوص باد ، با پمپ دستی جهت باد شدن تشک ، باا رویه تمام مخمل ، دارای برچسب تعمیر ، با قیمت ارزان و کیفیتی متفاوت ، مناسب برای سفر ، دارای ساک حمل و نقل ، بسیار کوچک و قابل حمل ، با قابلیت جابجایی آسان ، مارک INTEX , در فروشگاه اینترنتی تشک بادی اینتکس تهران نمایندگی فروش تشکهای بادی در ایران.

تشک بادی یک نفره موازی بالش دار ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل که برای بزرگسالان طراحی شده است. تشکی که علاوه بر مصارف خانگی می توان در مسافرت های گوناگون استفاده کرد. این محصول نوع یک نفره تشک های بادی موازی بوده و با داشتن ابعاد (طول: ۱۹۱ سانتی متر، عرض: ۹۹ سانتی متر، ارتفاع: ۲۳ سانتی متر) تا وزن ۱۳۶ کیلوگرم را نیز تحمل می کند. علاوه بر این یک بالش بادی بزرگ سرخود نیز روی این کالا تعبیه شده است. 

یکی از خوش سایز ترین و مناسب ترین تشک بادی برای مسافرت و تشک خانگی این مدل تشک بادی است که هم بسیار باکیفیت و مرغوب است ، هم از نظر قیمت بسیار ارزان ، و عم از نظر سایز بسیار کوچک و جمع و جور است که برای باد شدن نیز بسیار راحت و اسان پر از هوا میشود و وزن سبک آن نیز راحتی را برای حمل آن به ارمغان آورده است.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره ۲۰۲۰

تشک بادی یک نفره اینتکس محصولی یک نفره از نوع تشک های بادی بالش دار مشکی که از کیفیت، طرفدار و فروش بالایی برخودار است. محصولی با ارتفاع مناسب برای استفاده سنین مختلف بخصوص بزرگسالان که می تواند برای انواع سفر های نیز بسیار مناسب و کاربردی باشد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این کالا به صورت مستطیلی بوده که از نشیمنگاهی مواج به شکل موازی بهره مند است. محصولی که می تواند با چنین نشیمنگاهی باعث تبادل هوا در سطح رویه شده و همچنین از تعرق بالا جلوگیری کند. البته قسمت زیرین آن نیز به همین شکل می باشد. اما این تشک بادی در قسمت فوقانی خود از یک بالش بادی سرخود برخودار بوده که با راه اندازی بدنه اصلی این قسمت نیز به صورت خودکار راه اندازی می شود.

اما قسمت مهم این کالا که دیواره های داخلی آن بوده که به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده است. ارگونومی در نظر گرفته شده برای این قسمت خود می تواند تا وزن بالایی را تحمل کند.

جنس بدنه

جنس بدنه این تشک بادی همانند بسیاری از تشک های یک نفره از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده و از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم در آن استفاده شده است. روکش مخمل که در قسمت رویه و کناره ها به کار رفته و سبب می شود تا در برابر تعرق بالا مقاومت کند. همچنین روکش طرح چرم نیز در قسمت زیرین آن استفاده شده و از قابلیت ضد اب بودن بهره مند است. دیواره های داخلی تشک که مهمترین قسمت آن محسوب شده نیز از نوع PVC فشرده چند لایه ساخته شده است تا مقاومت بالایی را در برابر اوزان بالا داشته باشد.

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی یک نفره ۲۰۲۰ شامل ابعادی مناسب بوده که می تواند به راحتی یک نفر را در خود جای دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های تشک شده و طبق آن تا وزن ۱۳۶ کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. تحمل وزنی استاندارد که با کم نمودن باد تشک می توان تا ۲۰ کیلوگرم نیز آن اضافه نمود. اما ابعادی که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده به اندازه ای بوده که می توان از آن در داخل چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوب این تشک همانطور که در آیتم های فوق اشاره کردیم می توان به ضد تعرق بودن آن به همراه لطافت بدنه اشاره نمود. محصولی که در قسمت رویه از یک بالش بادی سرخود بهره برده تا استفاده از این تشک را برای ما لذت بخش تر کند. این تشک بر روی خود یک دریچه بزرگ برای باد کردن داشته که می توان توسط آن در مدت زمان کوتاهی راه اندازی نمود.

البته در کنار این کالا یک پمپ باد دستی مجزا نیز قرار داده شده که توسط نازل سه سر خود می توان علاوه بر این تشک تمام محصولات بادی دیگر را نیز راه اندازی نمود. اما وزن این محصول به همراه پمپ باد خود به 4.5 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای حمل و نقل در هر مکانی بخصوص مسافرت ها خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست پس از پهن نمودن در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن نمود. همانطور که در تمام تشک ها اشاره کردیم، تا زمانی این باد زدن باید ادامه داشته دباشد تا به خوبی محصول مورد نظر شکل گیرد. برای مراقبت بیشتر از این کالا کافیست از پرش و جامپینگ کردن در این کالا جلوگیری شده و از اشیای تیز دور نگه داشته شود. همچنین می توان برای حفاظت بیشتر از این تشک در زمان استفاده نکردن از کاور و یا روکش پارچه ای استفاده کرد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره 2014 بالش دار یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک های بادی اینتکس بوده که می تواند برای استفاده در منزل، محل کار و همچنین مسافرت ها بسیار مناسب باشد. برای خرید این کالا از فروشگاه اینتکس کافیست از طریق خرید اینترنتی ، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری اقدام نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...