تشک بادی یک نفره مواج طبی

Intex 68763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مواج طبی

تشک بادی یک نفره مواج طبی همانطور که از نامش مشخص است ، از نمونه تشک های طراحی شده به صورت بادی می باشد که با توجه به ساختاری که دارد ، سطحی طبی و نرم را در اختیار افراد قرار می دهد . خوابیدن مسئله بسیار مهمی است که باید اهمیت بالایی به آن داده شود ، از این رو با استفاده از طراحی رویه مواج ، سطح این تشک طبی و انعطاف پذیر شده است تا بتوانید ساعت های طولانی را بدون اینکه فشاری به اندام ها وارد شود استراحت کنید . تشک های بادی همچنین با توجه به جنسی که دارند ، تا حدود زیادی انعطاف پذیر تر از سایر تشک ها می باشند .

خصوصیات و ویژگی های بسیار خوب تشک های بادی از جمله کم حجم بودن و قابلیت حمل آسان نیز به محبوبیت آن افزوده است . تشک بادی فوق با توجه به ابعادی که دارد برای استفاده یک نفره طراحی شده است ، اما شما می توانید مدل های دو نفره آن را نیز در فروشگاه مشاهده کرده و آن ها را نیز خریداری کنید . فروشگاه اینتکس تمامی محصولات بادی خود را با ضمانت به فروش می رساند که این اطمینان را در خرید های خود خواهید داشت . شما می توانید به چند روش حضوری ، تلفنی و اینترنتی خرید های خود را از فروشگاه انجام دهید .

راهنمای خرید تشک بادی یک نفره

در هنگام خرید تشک بادی یک نفره بایستی به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع تشک را بر اساس نیاز و سلیقه خود خریداری کنید . اگر شما در هنگام خوابیدن زیاد غلت میخورید ، بهتر است که تشک های بادی را انتخاب کنید که عریض تر باشند ، با توجه به اینکه سایز تشک های بادی استاندارد است ، اما با مقایسه بیشتر می توانید تشک هایی را انتخاب و یافته که عرض بیشتری دارند ، البته تشک بادی یک نفره مواج طبی کاملا مناسب برای افراد اینچنینی خواهد بود . همچنین اگر شما زیاد عادت دارید که بالش خود را جابجا کنید نیز بایستی تشک های بادی را انتخاب کنید که بدون بالش بادی سرخود هستند .

در این حال شما فضای بیشتری را نیز در تشک خواهید داشت و می توانید به دلخواه خود از بالش های پشمی و حتی بالش های بادی مجزا استفاده کنید . تشک بادی یک نفره مواج طبی از نمونه مدل هایی است که بدون بالش بادی سرخود می باشد . تشک بادی یک نفره مواج طبی ارتفاع بالایی نیز دارد که آن را نزدیک تر به تخت خواب های بادی کرده است . اگر به دنبال تشک بادی هستید که ساختار طبی و رویه نرمی داشته باشد ، بایستی به دنبال تشک هایی بروید که سطح مواج و کامفورت داشته باشد که تشک بادی یک نفره مواج طبی به دلیل مواج بودن سطحش کاملا طبی و نرم خواهد بود . در این رابطه در بخش نقد و بررسی بیشتر توضیح داده شده است .

نحوه راه اندازی تشک بادی یک نفره مواج طبی

شما عزیزان می توانید برای راه اندازی تشک بادی یک نفره مواج طبی از پمپ های باد استفاده کنید ، به دلیل اینکه امکان استفاده از تشک بادی یک نفره مواج طبی در خانه بوده شما می توانید از پمپ های باد برقی که قدرت بالایی نیز دارند ، استفاده کنید تا با سرعت بیشتری تشک بادی خود را راه اندازی کنید ، همچنین اگر قصد استفاده از این تشک بادی را در مسافرت ها و حتی در کمپ های تفریحی و در داخل چادر دارید ، می توانید از پمپ های باد غیر برقی همچون پمپ های باد دستی یا پدالی استفاده کنید که نیازی به برق ندارند . 

مراقبت و نگهداری تشک بادی یک نفره مواج طبی

با توجه به ساختار بادی این محصولات ، توصیه می شود که به خوبی از آن ها نگهداری و استفاده شود . در اولین اقدام برای جلوگیری از آسیب دیدن تشک بادی یک نفره مواج طبی ، استفاده از زیرانداز می باشد ، اگر بر روی فرش از تشک بادی یک نفره مواج طبی استفاده می کنید ، تنها کافیست زمین را جارو بزنید ، در غیر اینصورت می توانید با استفاده از زیرانداز های ضخیم و نرم از ساییدگی و آسیب دیدن بخش زیرین تشک بادی جلوگیری کنید . برخورد اجسام تیز می تواند به تشک آسیب وارد کند ، همچنین نبایستی تشک را بر روی زمین بکشید چرا که سایش نیز می تواند به آن آسیب وارد کند . این تشک بادی به خوبی می تواند وزن بالای 150 کیلوگرم را تحمل کند ، اما پریدن از ارتفاع می تواند به آن آسیب وارد کند .

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره مواج طبی

تشک بادی یک نفره مواج طبی یکی از زیبا ترین و البته نرم و طبی ترین تشک های بادی طراحی شده برای استفاده خانگی و حتی کمپینگ می باشد که می توانید آن را با اطمینان از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و برند تولیدی آن شرکت پر آوازه اینتکس می باشد . طراحی بی نظیر و ساخت بسیار خوب آن می تواند یک تشک نرم و راحت را در اختیار شما قرار دهد تا ساعت های طولانی به خصوص در شب با استفاده از تشک بادی یک نفره مواج طبی خوابیده و از داشتن چنین بستر خواب بی نظیر نهایت لذت و آرامش را ببرید . در این بخش نیز قصد داریم به بررسی بیشتر این محصول و ویژگی های آن در قالب یک نقد و بررسی کامل بپردازیم .

طراحی و ساخت تشک بادی یک نفره مواج طبی

طراحی و ساخت تشک بادی یک نفره مواج طبی به صورت مستطیلی بوده که ابعاد آن در بخش مشخصات درج شده است . این ابعاد کاملا استاندارد برای استفاده یک نفره از تشک بادی خواهد بود ، بنابراین نگران کمبود فضا برای خواب نباشید . ساختار این تشک بادی به خصوص ساختار لایه لایه در بخش های میانی آن سبب شده است تا محصول به خوبی بتواند وزن های بالای افراد را تحمل کند . البته جنس بسیار خوب این تشک بادی نیز سبب شده است تا محصول بتواند وزن های بسیار بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل کند .

به همین دلیل است که می توانید با اطمینان تشک های بادی اینتکس را خریداری کنید . تشک های بادی به مانند مدل فوق می توانند سطوحی نرم و طبی را در اختیار شما قرار بدهند که در بخش های بعدی به ویژگی های بسیار خوب آن اشاره خواهیم کرد . رنگ این تشک بادی سورمه ای و بخش های کناری آن آبی کمرنگ می باشد . در بدنه آن نیز دریچه ای به منظور راه اندازی و یک دریچه به منظور تخلیه باد قرار دارد .

ویژگی های تشک بادی یک نفره مواج طبی

از ویژگی های تشک بادی یک نفره مواج طبی می توان به داشتن رویه مواج و برجسته آن اشاره کرد . این طراحی در واقع تنها برای زیبایی محصول نیست ، بلکه داشتن رویه مواج می تواند سبب انعطاف پذیری بیشتر تشک بادی شده و می تواند با فرم پذیری بهتر ، از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند ، به همین دلیل است که با خوابیدن بر روی تشک بادی یک نفره مواج طبی گرفتگی عضلاتی برای شما به وجود نخواهد آمد ، زیرا در این حالت جریان خون در بدن در بهترین حالت خود خواهد بود و در حالت خوابیده نیز فشاری به اندام ها وارد نشود .

همچنین از ویژگی های مواج بودن سطح تشک می توان به خاصیت ضد تعریقی آن اشاره شود . از سایر ویژگی های تشک بادی یک نفره مواج طبی می توان به جابجایی ساده و راحت آن اشاره کرد ، زیرا حجم بسته بندی آن بسیار کم بوده و می توانید آن را با بسته بندی کردن در ابعاد کوچک به سادگی محصول را حمل کرده و حتی از آن در سفر ها و یا داخل چادر مسافرتی نیز راه اندازی کنید . 

جنس تشک بادی یک نفره مواج طبی

برای ساخت و تولید لایه های مختلف تشک بادی یک نفره مواج طبی از موادی به نام پی وی سی استفاده شده است ، اینتکس به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خوب pvc از این جنس برای تولید بیشتر تشک های بادی و تخت های بادی خود استفاده کرده است ، از نمونه خصوصیت های بسیار عالی پی وی سی یا وینیل می توان به ضد آب بودن آن ، عدم حساسیت پوستی به این جنس  ، طول عمر بالا و مقاوم در برابر وزن های بالا اشاره کرد .

لازم به ذکر است که بخش زیرین تشک بادی یک نفره مواج طبی از ساختار دولایه برخوردار بوده و رویه آن نیز از یک لایه مخملی طراحی شده است که رویه مخملی تشک بادی سبب نرمی و لطافت بیشتر تشک بادی شده و به زیبایی آن افزوده است . همچنین این جنس می تواند خاصیتی ضد تعریقی را برای تشک بادی داشته باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...