تشک بادی طبی یک نفره با پمپ باتری خور

bestway 67553

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی یک نفره با پمپ باتری خور

تشک بادی طبی یک نفره 2018 با عرض 99 سانتی متر همراه با یک پمپ باد باتری خور مدل مشابه تشک های طبی سفری جدید بست وی بوده که تنها تفاوت آن با مدل دیگر خود در داتشن یک پمپ باد قابل حمل می باشد. این تشک بادی یک نفره ساختار و جنس بدنه ای با کیفیت قابل قبول داشته و به دلیل انعطاف بالای خود امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را برای حمل راحت خواهد داشت.

جنس بدنه به کار برده شده در این محصول از پلاستیک PVC بوده که برای افزایش استحکام بدنه از روکش های جیر و طرح چرم نیز برای آن به کار برده شده است. داشتن ویژگی هایی همچون ضد تعریق و طبی بودن در کنار قیمتی مقرون به صرفه موجب افزایش طرفداران و خریداران این نوع تشک بادی شده است زیرا راحتی بالایی را در زمان استفاده برای مصرف کننده خود به همراه خواهد داشت. از طرفی حجم بدنه به گونه ای بوده که توسط پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی طبی یک نفره با پمپ باتری خور

تشک بادی طبی یک نفره 2018 عرض 99 با پمپ باتری خور کد محصول : bestway 67553 تشک بادی طبی یک نفره 2018 عرض 99 با پمپ باتری خور از سری تشک های بادی طراحی شده با رویه طبی و نرم می باشد که برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد .

تشک های بادی نسل جدیدی از تشک ها می باشند که به واسطه طراحی مدرنی که دارند از نظر عمل ارتوپدی نیز طبی بودن آن ها ثابت شده است ، پس اگر به دنبال بستری طبی و مناسب هستید ، تشک بادی طبی یک نفره 2018 عرض 99 با پمپ باتری خور گزینه خوب و ایده آلی برای خرید شما خواهد بود . در این بخش نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع محصول شما را با طراحی بدنه ، جنس محصول ، طرز استفاده و نگهداری و ... را بررسی نماییم .

این تشک بادی به دلیل عرض 99 سانتی متری که دارد برای استفاده یک نفر ایده آل می باشد ، شرکت بست وی نیز استفاده از این محصول را برای سنین بزرگسال و به صورت تکفره مناسب دانسته است ، لازم به ذکر است که شرکت بست وی نمونه دو نفره همین مدل تشک بادی را نیز طراحی و تولید کرده است که می توانید با مراجعه به صفحه محصول مشخصات و ویژگی های آن را مشاهده کنید .

از خصوصیات بسیار خوب تشک بادی طبی یک نفره 2018 عرض 99 با پمپ باتری خور می توان به رویه مواج آن اشاره کرد . وجود رویه مواج باعث می شود تا تشک بادی فرم پذیری بهتری را از خود داشته باشد ، این فرم پذیری باعث می شود تا در هنگام استفاده از تشک ، سطح تشک فرم بدن را به خود گرفته و تا حد زیادی از وارد شدن فشار به اندام ها بکاهد ، به همین دلیل نیز اندام ها فشرده نشده و گردش خون به خوبی در اندام ها جریان خواهد داشت . یکی از اتفاق هایی که ممکن است بسیاری از افراد آن را تجربه کرده باشند ، گرفتگی های عضلانی است که مهم ترین دلیل آن نیز عدم استفاده از بستر های مناسب و طبی است ، با وجود رویه مواج و طبی این تشک هیچگاه عضلات شما گرفتگی نخواهد داشت .

استفاده از رویه مواج در بسیاری از تشک های بادی وجود دارد ، اما نحوه طراحی آن ها متفاوت است ، نوع طراحی این تشک بادی مشبک است که بهترین نوع رویه مواج خواهد بود . این نوع ویژگی همچنین می تواند از عرق کردن بدن تا حد زیادی جلوگیری کند . داخل این تشک بادی به صورت توخالی نبوده و دارای لایه های استوانه ای و مشبک است که از الیاف نخی و ابریشم تقویت شده است ، وجود این لایه ها باعث شده تا تشک بادی سفتی خود را از دست نداده و بتواند ثبات بالا و لرزش کمتری داشته باشد . وجود این نوع طراحی در تشک بادی اجازه می دهد تا محصولات بادی که مقاومت چندانی ندارند بتوانند وزن های بالا را تا 140 کیلوگرم تحمل کند .

بست وی برای ساخت تشک بادی طبی یک نفره 2018 عرض 99 با پمپ باتری خور از pvc استفاده کرده است ، تمامی قسمت های کف و دیواره های کناری این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم و رویه آن از پی وی سی با روکش جیر ساخته شده است ، رویه جیر می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری کند ، همچنین باعث زیبا تر شدن محصول و از آن مهم تر باعث نرم تر و لطافت بیشتر تشک بادی شده است .

پی وی سی اگر چه در برابر اجسام تیز آسیب پذیر است اما دوام و طول عمر بالایی را در صورت نگهداری صحیح خواهد داشت . همچنین در صورت آسیب دیدن شما می توانید تشک بادی خود را با استفاده از برچسب های مخصوص تعمیر ، پنچرگیری نمایید . در کنار تشک بادی یک نفره فوق پمپ باد دوکاره مجزایی قرار داده شده است که می توانید از آن برای راه اندازی هرچه سریع تر تشک بادی استفاده کنید .

همانطور که اشاره شد این پمپ باد دوکاره است یعنی می توانید برای پر کردن و یا خالی کردن باد تشک از آن استفاده کنید . این پمپ از نوع باتری خور می باشد ، بدین ترتیب برای راه اندازی تشک بادی نیازی به جریان برق ندارید و در محیط های بیرون از خانه نیز می توانید از تشک بادی خود استفاده کنید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ باتری خور
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه کامفورت و طبی
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 وزن و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...