تشک بادی یک نفره مسافرتی 2018

intex 66967

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره مسافرتی 2018

تشک بادی یک نفره مسافرتی 2018 اینتکس یکی از جدید ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده در مکان های مختلف از جمله سفر های کمپینگ بوده که دارای ساختاری با کیفیت و استاندارد می باشد. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از طراحی مواج در قسمت رویه خود بهره مند می باشد. این نوع طراحی بدنه صورت گرفته به علاوه داشتن روکش جیر باعث می شود تا علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب از تعریق بالای مصرف کنندگان نیز جلوگیری کند. استفاده از لایه های PVC در داخل بدنه نیز باعث افزایش استحکام این تشک بادی یک نفره در برابر فشار های ناشی از باد و وزن زیاد شده است. این تشک بادی به همراه خود یک پمپ باد باتری خور مجزا داشته که از قدرت پمپاژ خوبی برخوردار می باشد. پمپ بادی که علاوه بر پمپاژ هوا امکان مکش باد را نیز خواهد داشت. این کالا به دلیل وزن و حجم کم خود در حالت جمع شده به راحتی قابل حمل بوده و توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره مسافرتی 2018

تشک بادی یک نفره مسافرتی 2018 از سری تشک های محبوب و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که با توجه به کیفیت بالا و قیمت ارزان توجه اغلب مشتریان و دوست داران تشک های بادی را به خود جلب کرده است.  با توجه به طراحی و آرگونومی و ابعاد که در ادامه نیز به آنها میپردازیم ، همواره می توانید جایی نرم و راحت را حتی در هنگام سفر داشته باشید تا  لذت یک خواب آرام و دلپذیر را تجربه کنید. در این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را برای خرید تشک بادی محبوبتان ، راهنمایی کنیم . پس با ما همراه باشید. 

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی ساده و در عین حال زیبای این محصول همواره باعث شده تا افراد نگاه ویژه ای به این مدل داشته باشند.این تشک مستطیلی شکل است و برای افراد  بالغ طراحی شده است . وجود سطح مواج و ناهموار موازی شکل آن علاوه بر زیبایی که به تشک داده است باعث شده تا هنگام استفاده ی فرد از آن جریان هوا نیز بین تشک و بدن برقرار باشد تا از عرق کردن جلوگیری کند .اغلب مشتریان با باورهای غلط فکر میکنند که این قبیل تشک ها باعث تعرق خواهد شد اما به هیچ عنوان اینگونه نیست چرا که با توجه به جنس رویه و طراحی مواج سطح تشک به بهترین شکل از عرق کرن احتمالی جلوگیری میکند. در قسمت پایین تشک پمپ مکش باد تعبیه شده است که با استفاده از آن به راحتی و در کمترین زمان می توان تشک خود را باد و یا اقدام به تخلیه کرد. نوع پمپ این محصول باتری خور مجزا می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

جنس این تشک از pvc فشرده طراحی شده است که شرکت اینتکس با اعمال تغییراتی در تولید آن به منظور بهبود یافتن کیفیت کرده تا تشکی با کیفیت تر و طول عمری بیشتر را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. جنس رویه ی این محصول از پی وی سی مخملی ساخته شده که رویه این تشک را بسیار نرم و لطیف کرده است. بخش کناری آن هم از پی وی سی طرح چرم ساخته شده  و قسمت زیرین و کف این تشک نیز از دو لایه pvc محکم ساخته شده است که به مراتب مقاومت بسیار بالایی را به تشک و این محصول می دهد. با توجه به نوع جنس این تشک می توان ختی آنرا بر روی آب نیز راه اندازی کرد و لذت دراز کشیدن و افتاب گرفتن را با استفاده از این تشک های ضد آب بر روی آب نیز تجربه کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این محصول در ابعاد (طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر) طراحی شده است که در ابعاد استاندارد تشک های بادی تک نفره تبعیت می کند .با توجه به ابعادی که این تشک داراست علاوه بر مصارف خانگی می توان از آن در سفر ها نیز استفاده کرد و آنرا همراه خود داشت و حتی می توان این محصول را در چادر های مسافرتی خود نیز راه اندازی کرد و لذت یک تشک نرم و خواب راحت را در سفر نیز داشت. وزن این محصول 3.45 کیلوگرم است و با قرار گرفتن در بسته بندی های کوچک و زیبای شرکت اینتکس ، فضای کمی را اشغال می کند که این نیز خود یک مزیت است چرا که محصول را کاملا پرتابل و قابل حمل کرده است. وزنی که این تشک تحمل می کند به 136 کیلوگرم میرسد و می تواند وزن افراد بالغ را به خوبی هرچه تمام تر تحمل کند.

نصب و راه اندازی

نحوه ی راه اندازی این تشک بسیار راحت بوده و بسیار پیچیده نیست . برای این کار بهتر است از قبل محل قرار گرفتن تشک را مشخص کنید و محل را از هرگونه اشیاع تیز و بررنده و همچنین وسایل گرمایشی و داغ پاک سازی کنید چرا که این محصولات در برابر حرارت و اشیاء نوک تیز بسیار آسیب پذیر و بی دفاع خواهند بود . بهتر است برای باد شدن سریع تشک آنرا به طور کامل پهن کنید و سپس اقدام به باد کردن کنید. برای باد کردن لازم نیست با پمپ های دستی کاری کنید چرا که پمپ مکش بادی که در تشک قرار گرفته است به راحتی این کار را انجام میدهد .

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد و شما مطالعه کردید به محبوبیت این ابزار های بسیار کاربردی پی میبریم . و در این راستا فروشگاه اینترنتی اینتکس که از بزرگ ترین تولید کنندگان  محصولات بادی در کشور است ، این محصولات بی نظیر و محبوب را با بالاترین کیفیت و قیمت ارزان تر در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خیالی راحت و آسوده اقدام به خرید محصول خود کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبدون پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 قابل استفاده در چادر های سفری
 قابل استفاده روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...