تشک بادی یک نفره عرض 99 با پمپ

bestway 67348

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره عرض 99 با پمپ

تشک بادی یک نفره عرض 99 با پمپ محصولی رایج از شرکت اینتکس برای استفاده در منزل و همچنین مسافرت ها بوده که نسبت به کیفیت خود از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد. این تشک بادی دارای جنس بدنه PVC با رویه جیر بوده که از کیفیت قابل قبولی برای استفاده در شرایط جوی مختلف برخوردار می باشد. این تشک سطح رویه مواج و کامفورت داشته که قابلیت ضد تعریق و طبی بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. این محصول با داشتن پمپ باد برقی دو کاره امکان راه اندازی و جمع کردن در کمترین زمان ممکن را فراهم خواهد نمود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره عرض 99 با پمپ

تشک بادی یک نفره عرض 99 با پمپ از سری تشک های بادی محبوب و با کیفیت برند بست وی می باشد که در سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار توانست توجه بسیاری از هوادران محصولات بادی را به خود جلب نماید . این تشک بادی دارای بدنه کامفورت و طبی می باشد که مناسب برای استفاده بیماران نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به برررسی این محصول نماییم  و شما را در خرید تشک بادی همراهی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی یک نفره عرض 99 با پمپ همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت مواج می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . این تشک بادی دارای رویه کامفورت و طبی می باشد که مناسب برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی نیز است و بهترین حالت را برای بدن آن ها فراهم می آورد . علاوه بر آن به همراه این تشک بادی یک عدد پمپ بد برقی نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر با در اختیار داشتن برق می توانید اقدام به باد زدن این محصول نمایید . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در زمان بروز مشکل توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت مثال زدنی که دارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است که می تواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی نیز باشد . همچنین در بخش کناری این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده که دارای مقاومت نسبتا بالاتری در برابر فشار و ضربه می باشد . علاوه بر آن در کف این تشک بادی از پی وی سی دو لایه و کاملا مکانیزه شده در برابر فشار استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن یکی از ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی باید به آن توجه نمایید . این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن 130 کیلو گرمی می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین ابعاد این محصول به اندازه های ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) است مه فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد . علاوه بر آن وزن سبک و 3.2 کیلو گرمی محصولات بر راحتی حمل و نقل آن افزوده است .

جمع بندی : تشک بادی یک نفره عرض 99 با پمپ یکی از پیشنهاد های ویژه برای استفاده توسط افرادی که دارای فضای کمی در اتاق خواب و یا خانه خود می باشند است . همچنین جنس رویه کامفورت و طبی این محصول به دلیل راحتی و نرمی بر محبوبیت های ن به شدت افزوده است . تشک بادی یک نفره عرض 99 با پمپ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی entex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید 

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...