تشک بادی طرح دار بست وی

intex 67391

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طرح دار بست وی

تشک بادی طرح دار محصولی زیبا و کارآمد از شرکت اینتکس است که مناسب برای تمامی سنین می باشد . جنس رویه ی این تشک از جیر ضد تعرق است که با توجه به جنس این رویه ، استفاده از تشک بادی برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود . از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به نشیمنگاه تمام مخمل و مواج آن اشاره کرد که علاوه بر راحتی بی وصفی که برای مصرف کننده به همراه داشته می تواند از تعرق بالا نیز جلوگیری کند. وجود یک دریچه بزرگ مخصوص باد نمودن تشک نیز از دیگر ویژگی های خوب این تشک بوده که می توان به راحتی و سریع تر اقدام به باد نمودن آن کرد. البته از بابت باد نمودن این تشک نیز هیچ جای نگرانی نبوده و یک پمپ باد برقی مجزا همراه این کالا قرار داده شده که قابلیت پمپاژ و مکش باد را داراست. پمپ بادی که توسط برق 220 ولت کار کرده و در عرض چند دقیقه می توانید اقدام به باد و یا خالی نمودن باد تشک کنید. البته پمپ باد های دیگری نیز هستند که می توانند در سفر های مختلفی که برق مستقیم شهری در دسترس نیس کمک شما باشند. پمپ باد هایی مانند فندکی یا باتری خور که همانند برقی عمل می کنند.

ویژگی دیگر این تشک داشتن بالش بادی سرخود در آن بوده که هنگام استفاده از آن لذت بی وصفی را به شما منتقل می کند. این بالش بادی نیز هنگام باد نمودن خود تشک به صورت خودکار شکل می گیرد. اما همانطور که چندبار اشاره نمودیم از بسیاری تشک های بادی می توان در سفر های مختلف مانند همین تشک بادی طرح دار استفاده نمود، بنابراین باید این محصولات وزنی مناسب را داشته باشند که حمل آنها نیز آسوده شود. این تشک نیز وزنی معادل 7 کیلوگرم همراه با پمپ باد خود داشته که به راحتی قابل جمع شدن و حمل و نقل کردن می باشد. علاوه بر این با وجود ساک حملی که این کالا دارد این عمل نیز برای ما بسیار آسوده تر می شود.

نقد و بررسی تشک بادی طرح دار بست وی

تشک بادی دو نفره طرح دار محصولی جدید در میان تشک های بادی از شرکت اینتکس با طراحی شیک و کاربر پسند که در میان تشک های با کیفیت قرار می گیرد. تشکی که از ویژگی ها خوبی همچون داشتن بالش بادی سرخود، مواج و مخمل بودن نشیمنگاه و همچنین ضد تعرق بودن خود توانسته به یکی از پر طرفدار ترین تشک های بادی تبدیل شود. اکنون در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول مشتری پسند بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این تشک بادی مانند بسیاری از تشک های بادی اینتکسو بستوی دو نفره مستطیلی بوده و از طراحی شیک و زیبایی در بدنه آن استفاده شده است که همراه با رنگ روشن جلوه زیبایی به آن داده است. محصولی که قسمت نشیمنگاه خود از نوع مواج موازی بوده که قابلیت جلوگیری از تعرق بالا رابرای مصرف کننده به ارمغان می آورد. همچنین قسمت مهم این تشک بادی یعنی لایه های داخلی و نگهدارنده بدنه نیز به صورت موازی طراحی شده و از مقاومت بالایی برخوردار است. این تشک به گونه ای طراحی و ساخته شده است که به راحتی بتوان در سفر های مختلف و حتی در چادر های مسافرتی متفاوت نیز مورد استفاده قرار داده شود.

جنس بدنه

جنس بدنه تشک های بادی در میان سایر محصولات شباهت های زیادی به تخت های بادی دارند. اما ایسن تشک بادی نیز از این قائله مستثی نیست ولی کیفیت بدنه آن از سطح بالایی برخوردار است. این کالا ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه بوده که همانند قابلیت مواج بودن سطح رویه باعث جلوگیری از تعرق بالا می شود. همچنین روکش قیمت کناره و زیرین نیز از نوع طرح چرم بوده با این تفاوت که قسمت کناری از نوع طرح دار بهره می برد، به همین دلیل در برابر آب مقاوم خواهد بود. این تشک در حالت کلی از جنس بدنه با کیفیتی برخوردار بوده که حتی در شرایط جوی مختلف نیز مقاوم خواهد بود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک بادی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که همانند سایر تشک های بادی دو نفره می تواند به راحتی تا 2 نفر را در خود جای کند. اما طبق این ابعاد در نظر گرفته برای این محصول، تحمل وزن آن نیز به 250 کیلوگرم می رسد. البته این تحمل وزن، تحمل وزنی استاندارد بوده و می توان حداکثر تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه کرد ولی در صورتی که کمی از باد تشک کاسته شود تا به دیواره های داخلی آن صدمه ای وارد نکند. همانطور که می دانید با تغییر و تنظیم باد این تشک می توان به تحمل وزن این کالا افزوده و یا کم کرد. اما نکته دیگری که در رابط ابعاد این کالا می ماند استفاده از آن در چادر های مسافرتی می باشد. به طور معمول چادر های مسافرتی 8 نفره و بالای 8 نفره می توانند با توجه به ابعاد و اندازه ای که در قسمت نشیمنگاه خود دارند این تشک بادی را نیز در خود جای کنند تا از بابت داشتن نشیمنگاهی راحت در سفر نیز مطمئن باشند.

سایر ویژگی ها

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تشک بادی همانند بسیاری از محصولات بادی و همچنین تخت های بادی آسوده خواهد بود. به این ترتیب که ابتدا باید تشک را در محلی مسطح و بدون اشیای تیز پهن نموده و پس از آن توسط پمپ باد اقدام به باد نمودن آن کنید. توجه داشته باشید که برای این کار باید دریچه را به خوبی باز کرده و سپس پمپ باد را کاملا در آن دریچه قرار دهید تا با سرعت بالایی تشک بادی شما راه اندازی شود. گزینه هایی که باید برای مراقبت بیشتر از این تشک در نظر بگیریم دور نگهداشتن این کالا از اشیای تیز، استفاده از کاور و یا روکش پارچه ای هنگام استفاده نکردن از آن و پرش و یا جامپینگ نکردن بر روی تشک می باشد.

جمع بندی

از بررسی ای که تا کنون درباره این تشک انجام داده ایم می توان این تصمیم را گفت که این تشک بادی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده دو نفر در مکانهای مختلف از جمله مسافرت ها باشد. داشتن ویژگی هایی همچون بالش بادی سرخود، پمپ باد برقی دوکاره مجزا، قابلیت ضد تعرق و ... می تواند این تشک بادی طبق پیشنهاد تهران اینتکس برای مشتریان عزیز به یک محصول مناسب برای خرید تبدیل کند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 جنس رویه جیر ضد تعرق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ برقی 
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای طرح زیبا
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما،ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...