تشک بادی پمپ دار اینتکس دو نفره

intex 67745

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی پمپ دار اینتکس دو نفره

تشک بادی پمپ داراینتکس دو نفره : این تشک بادی از نوع پمپدار وآن هم از نوع پمپ برقی میباشد که برای باد کردن تشک استفاده میشود قیمتی که روی این محصول هست با هزینه پمپ آن محسوب شده و دارای پمپ باد الکترونیکی میباشد برای باد کردن این تشک بادی در حین مسافرت و یا در اتاق خواب و مکانهای دیگر میتوانید پمپ هوا را به برق متصل کرده و کمتر از ۲ دقیقه آنرا باد کنید و استفاده نمایید بسته بندی و حجم این تشک بادی پمپ دار به قدری کوچک و سبک است که به راحتی در یک ساک حمل و کیف دستی جا میشود جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و بسیار نرم و راحت و لطیف میباشد که در هنگام خواب بر روی آن حس لذت بخشی را به فرد استفاده کننده انتقال میدهد.

در هنگام استفاده از این تشک بادی پمپ دار مراقب وسیله ها و ابزار آلات نوک تیز و برنده باشید زیرا با برخورد اینگونه لوازم ممکن دچار پنچری شود و همچنین سوراخ شود در هنگام سوراخ شدن نیز داخل این محصول چسب تعمیر تشک بادی وجود دارد که میتنوانید آنرا براحتی ترمیم و تعمیر کنید اما برای پیشگیری از سوراخ شدن آن این نکات را رعایت بفرمایید

این محصول دارای با نام تشک بادی دو طبقه معرفی شده است که هر کدام از طبقات آن میتواند برای دو نفر قابل استفاده باشد که از یکدیگر جدا خواهند شد و برای استفاده 4 نفر میباشد یکی از بهترین برند های تشک بادی و مرغوب ترین آنها این تشک میباشد که هم دارای رنگ بسیار زیبای سورمه ای بوده و هم از جنس بسیار مستحکمی ساخته شده است و براحتی دچادر آسب دیدگی نمیشود

اگر از زوایای دیگر به تشک بادی پمپدار نگاهی بیندازیم خواهیم دید که این محصول کاربردهای بسیار زیادی میتواند داشته باشد مثلا میتواند به عنوان تشک خواب بادی در اتاق استراحت قابل استفاده باشد یا به صورت جدا گانه در داخل چادر مسافرتی و یا میتواند حتی در خودرو های شاسی بلند در قسمت عقب خودرو قرار گیرد که افراد خانواده در هنگام مسافرت و در حال حرکت خودرو بر روی آن بتوانند استراحت کنند

از دیگر مزایا و کاربرد این تشک خواب بادی پمپ دار دو نفره میتوان در مکانهای بیرون از منزل یا به اصطلاح ویلا های شخصی و کمپینگ نیز استفاده کرد.

جهت دیدن عکس تشک بادی و همچنین تصاویر و فیلم این محصول از لینک ها و راهنمای آن در همین صفحه در قسمت سمت چپ استفاده کنید.

نقد و بررسی تشک بادی پمپ دار اینتکس دو نفره

تشک بادی پمپ دار اینتکس دو نفره

تشک بادی پمپ دار اینتکس دو نفره از سری محصولات جدید و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که به دلیل ساختار و شکل و شمایل منحصر به فردی که دارد توجه ها را به خود جلب کرده است. این محصول از دو قسمت مجزا و هم سایز تشکیل شده است که بر روی هم قرار گرفته است که از مهم ترین ویژگی های این تشک بادی به شمار می رود. ما هم قصد داریم تا در این مقاله به صورت کامل این محصول را بررسی کرده و از تمام زوایا به این تشک بپردازیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مبحث باید به این نکته اشاره کنیم که این کالا با بهره گیری از جدید ترین متد ساخت و با اصولی کاملا حرفه ای طراحی و تولید شده است. شرکت اینتکس سعی کرده تا این محصول را تقریبا از تمام تشک های دیگر موجود در بازار متمایز سازد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این تشک به گونه ای طراحی شده که می توانید از ان در داخل منزل ، در داخل خودرو های شاسی بلند و فضا دار و یا در داخل چادر مسافرتی و برای سفر های کمپینگی استفاده کرده و لذت ببرید. نکته مهم در خصوص این محصول ساختار دو طبقه ان است که هر یک از این تشک ها می تواند به صورت جداگانه باز شده و بر روی زمین قرار بگیرد. هم چنین می توانید از ان ها به همین شکل و به صورت رو هم قرار گرفته شده استفاده کنید تا ارتفاع این محصول بیشتر شود. هم چنین ساختار این کالا هم به گونه ای است که دارای خطوط موازی بوده و همین خطوط سبب شده تا از تعریق شما تا حدود بسیار زیادی جلوگیری شود و خوابی راحت و اسوده را تجربه کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا رنگ اصلی این محصول است که سورمه ای بوده و تنها کناره های ان مشکی رنگ می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه هم از دیگر موارد مهمی است که این کالا با داشتن دانش روز از ان بهره برده و یکی از مقاوم ترین تشک های موجود در بازار شده است. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای رویه مخملی از جنس PVC است. هم چنین بخش های کناری و کف این محصول هم از جنس PVC ساخته شده است و کف این محصول از نوع دو لایه شکل گرفته است که فوق العاده مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر را دارا می باشد. هم چنین ارتفاع هر یک از تشک ها 22 سانتی متر است که در مجموع 44 سانتی متر ارتفاع را داراست. علاوه بر این ها هر یک از این تشک ها قادر است تا 273 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار بسیار زیادی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول دارای یک عدد پمپ باد برقی می باشد که همین عامل سبب شده تا با خیال راحت بتوانید این کالا را باد کرده و از ان استفاده نمایید. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که این کالا با بهره گیری از محفظه های باد بسیار با کیفیت باعث شده تا بتوانید با خیال راحت ان را در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی نمایید. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که پس از متصل کردن پمپ باد به برق شهری می توانید در کمترین زمان ممکن این محصول را شروع به راه اندازی کنید تا به صورت اتوماتیک باد شود. پس از اتمام کار هم تنها کافی است که پمپ باد را خاموش کرده و ان را جمع کنید و از داشتن یک تشک با کیفیت لذت ببرید. نکته مهم دیگر در خصوص نحوه نگهداری از این محصول است که می توانید با مراجعه کامل به دفترچه راهنمای موجود در کنار این محصول به صورت کامل ان را مطالعه نمایید. البته باید به این نکته هم توجه کنید که کار های ابتدایی نظیر دور کردن وسایل نوک تیز، عدم جامپینگ و پرش بر روی این محصول و هم چنین عدم ضربه زدن به بخش های مختلف این کالا از مهم ترین نکاتی است که باید به ان توجه کنید.

جمع بندی

تشک بادی پمپ دار اینتکس دو نفره یک محصول بسیار با کیفیت است که دارای تشک بادی مجزا با قابلیت اتصال به یکدیگر بوده و سطح هر یک از این تشک ها هم مواج می باشد. هم چنین کیفیت بالای جنس بدنه و وزن کم این محصول هم از دیگر ویژگی های ان به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت فوق العاده از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع تشک بادی پمپ دارخانگی
تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC
 جنس کفPVC دولایه
 پمپدارد
نوع پمپ برقی
ساک حملدارد
سایر ویژگی هادارای تشک بادی مجزا قابلیت اتصال
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...