تشک بادی چند کاره با ساک حمل سرخود

Coleman 2000018350 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره با ساک حمل سرخود

تشک بادی چند کاره با ساک حمل سرخود دارای دیواره های ساخته شده از ماده ای به نام وینیل می باشد که تا کنون در بسیاری از محصولات بازار استفاده شده است. بخش زیرین و رویه نیز از این ماده ولی با دو لایه ساخته شده اند. رویه تشک علاوه بر لایه های ساخته شده از وینیل دارای رویه جیر نیز می باشد که به کمک سطح مواج رویه با 48 حفره به ضد تعریق شدن این محصول کمک فراوانی کرده است. همانطور که از نام این تشک بادی مشخص است، ساک حمل آن به بدنه متصل شده است، با این شیوه ساختار نیاز به حمل جداگانه ساک از بین می رود و این قسمت از محصول همواره به عنوان یک عنصر همراه به بخش زیرین تشک متصل شده است. این کالا در گروه کالا هایی پرتابل و قابل حمل قرار میگیرد و با توجه به وزن کم آن می توان آن را به سادگی حمل کرد. ابعاد باد شده محصول نیز برای استفاده دو نفره کاملا مناسب بوده و در اکثر محصولات از همین ابعاد در طراحی و ساخت محصولات استفاده شده است. 

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره با ساک حمل سرخود

تشک بادی چند کاره با ساک حمل سرخود

یکی از تشک های بادی دو نفره تولید شده برای کاربرد های مختلف از جمله استفاده در مسافرت ها تشک بادی دو نفره کلمن با ساک حمل سرخود بوده که توسط شرکت کلمن تولید و عرضه شده است. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سفر های کمپینگ بوده که دارای کیفیت ساخت قابل قبولی به منظور استفاده در فضای باز می باشد. محصولی که دارای قابلیت هایی همچون داشتن حجم کم در حالت جمع شده بوده تا به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل باشد. البته در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی مشابه دیگر تشک های بادی دو نفره مسافرتی بوده که تفاوت خاصی در ارگونومی خود با دگیر تشک ها ندارد. این محصول دارای بدنه مستطیلی بوده که از بدنه ای دو رنگ برخوردار می باشد. قسمت رویه آن به صورت مواج و مشبک بوده که باعث در بر گرفتن اعضای بدن و همچنین عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. یکی از مهمترین بخش های ساخت بدنه لایه های داخلی بوده که به شکل گرد و موازی طراحی شده تا موجب افزایش استحکام بدنه شود. وظیفه اصلی این لایه ها تحمل فشار ناشی از باد و وزن بالا می باشد. در قسمت دیواره افقی بدنه نیز یک دریچه باد Dual Lock تعبیه شده که در صورت باد بودن دریچه نیز باد درون تشک خالی نخواهد شد.

 جنس بدنه تشک

جنس بدنه این محصول از نوع وینیل بوده که دارای روکش جیر در قسمت رویه و روکش طرح چرم در قسمت کف و دیواره ها می باشد. وینیل نوعی پلاستیک بر گرفته شده از PVC بوده که دارای وزن سبک تری نسبت به آنها می باشد. این تشک بادی به دلیل داشتن رویه طرح چرم در اکثر قسمت های بدنه قابلیت استفاده روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر قابل استفاده خواهد بود. همچنین روکش جیر استفاده شده در قسمت رویه نیز در ایجاد سطحی نرم و راحت و جلوگیری از تعریق بالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود. یکی از ویژگی های پر مزیت این نوع جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه همای کوچک می باشد. این قابلیت در حمل و جا به جایی آسوده تر این کالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که برای این تشک بادی دو نفره سفری در نظر گرفته شده معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن آن این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. این تشک بادی تحمل وزنی برابر 273 کیلوگرم داشته که نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد. البته در صورتی که بیش از حد به این محصول باد زده شود به دلیل فشار روی درز ها تحمل وزن آن نیز یقینا کاسته خواهد شد. اما وزن بسته بندی این محصول حدود 4 کیلوگرم بوده که به دلیل داشتن ساک حمل سرخود این مقدار وزن در زمان حمل کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با دریچه را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته دقت داشته باشید که بیش از حد به این تشک باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز ها و لایه های داخل بدنه آسیب خواهد دید. گفتنی است برای خالی کردن باد این تشک می توانید به دو صورت دستی و یا به وسیله پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند عمل تخلیه را انجام داد. یکی از روش های بسیار مهم برای مراقبت از این محصول بادی استاندارد باد زدن به آن می باشد. علاوه بر این می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی خودداری نمود.

 

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کلمن همراه با ساک حمل سرخود یکی از بهترین تشک های بادی مسافرتی برای سفر های کمپینگ بوده که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. این تشک رویه ای مواج و ضد تعریق داشته و به دلیل داشتن ساک حمل به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این تشک بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها  دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
قابل استفاده به عنوان تش روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...