تشک بادی چند کاره بدون پمپ باد برقی

Coleman 2000020875

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره بدون پمپ باد برقی

تشک بادی چند کاره کلمن محصول 2016 این شرکت می باشد که مدلی با پمپ باد برقی سرخود آن پیش از این تولید شده بود اما برای حمل ساده تر و سریع، و افزایش ظرفیت حمل این محصول پمپ باد برقی از روی آن حذف شده و در دو مدل به فروش می رسد و این کالا با قیمت ارزان ترین نیز به فروش می رسد تا افرادی که پمپ باد دستی یا برقی پیش از آن خریده بودند نیز بتوانند با صرف هزینه کمتر آن را تهیه کنند. رویه این محصول از نوع مخملی بوده جنس قسمت زیرین آن از وینیل می باشد. باد کردن این تشک با استفاده از پمپ باد برقی حدود 3 دقیقه زمان می برد. به دلیل ابعاد و وزن مناسب بسته بندی این کالا می توان آن را به سادگی در کوله پشتی قرار داده و حمل کرد. بدنه این محصول فوق العاده با کیفیت می باشد و در صورت صدمه دیدن نیز می توان با استفاده از بسته مخصوص آن را تعمیر و دوباره استفاده کرد. 

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره بدون پمپ باد برقی

تشک بادی چند کاره بدون پمپ باد برقی

تشک بادی دو نفره کلمن مدل بدون پمپ باد از سری تشک های بادی پر فروش و با کیفیت این شرکت برای استفاده در مسافرت ها بوده که دارای کیفیت ساخت بالا به همراه وزن کم می باشد. این تشک بادی در واقع در دو مدل با پمپ برقی سرخود و بدون پمپ تولید شده که هر کدام تنها از نظر وزن و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند. محصولی که می تواند گزینه بسیار خوبی نیز برای استفاده در محل کار به منظور استارحت های کوتاه نیز باشد. برای بررسی و توضیحات کامل این تشک بادی در ادامه به آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت تشک بادی دو نفره کلمن به صورت مستطیلی شکل بوده که از بدنه ای دو رنگ بهره مند است. قسمت رویه آن همانند بسیاری از تشک های بادی دو نفره به صورت مواج ساخته شده تا امکان ایجاد محلی راحت برای خواب را به ارمغان آورد. این نوع طراحی موجب می شود تا به خوبی اعضای بدن را در بر گرفته و باعث عبور بهتر جریان هوا نیز شود. قابلیتی که می تواند تا حدودی در برابر تعریق نصرف کنندگان مقاومت لازم را به همراه داشته باشد. طراحی لایه های نگهدارنده در قسمت داخل تشک از دیگر موارد مهم در طراحی بدنه بوده که به صورت موازی و پشت سر هم قرار گرفته اند تا در برابر فشار های ناشی از باد و وزن مصرف کننده را به راحتی تحمل کنند.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه این تشک از نوع وینیل بوده که از روکش جیر برای قسمت رویه و از روکش طرح چرم برای قسمت های کف و دیواره ها استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. روکش جیر یا همان مخمل مورد استفاده در قسمت رویه نیز در ایجاد راحتی بیشتر برای مصرف کننده کم تاثیر نخواهد بود. همچنین مقاومت خوبی را نیز در برابر تعریق بالا خواهد داشت. اما وینیل نوعی پلاستیک سبک و با کیفیت بوده که در بسیاری از محصولات بادی این چنینی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی خوب این نوع جنس بدنه می توان به کم وزن بودن و داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره نمود تا امکان حمل و جا به جایی آسوده تری را داشته باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا همانند مدل پمپ دار خود برابر (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده راحت دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه با صورت باد شده بوده به همین دلیل در زمان جمع کردن تشک این ابعاد بسیار کوچکتر خواهد شد تا امکان جای دادن آن در هر فضایی فراهم باشد. این تشک بادی از تحمل وزن 273 کیلوگرمی برخوردار بوده که مقداری بسیار مناسب برای این تشک می باشد. گرچه هر چقدر باد این محصول را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز های بدنه از تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی تشک کلمن 2.5 کیلوگرم بوده که وزن سبک و مناسب محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس مانند پمپ های دستی ، برقی و یا پدالی تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. فقط باید دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. به همین دلیل یکی راه های مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این تشک استاندارد باد زدن به آن خواهد بود. علاوه بر این می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کلمن یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده از این شرکت برای استفاده در مسافرت ها و محل کار بوده که دارای قابلیت هایی همچون کم وزن و ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. محصولی که قابل استفاده در چادر های سفری نیز بوده و با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر به وسیله شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه در کمترین مدت زمان خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل یک لایه ضخیم
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ خیر
 نوع پمپ-----
ساک حملبله
سایر ویژگی ها دارای سطح موج دار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...