تشک بادی چند کاره دو نفره با پمپ سرخود

coleman 2000018365

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره دو نفره با پمپ سرخود

تشک بادی چند کاره دو نفره با پمپ سرخود یکی از بهترین کالا های تولید شده توسط کمپانی کلمن می باشد که تا کنون توانسته رضایت مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند. این کالا دارای رویه کاملا مخملی می باشد و در اثر استفاده طولانی مدت به هیچ وجه باعث تعرق نمی شود. بر رویه بدنه آن تعداد 48 حفره یا فرو رفتگی وجود دارد که باعث می شود جریان هوا از این قسمت ها عبور کرده و حس بهتری به شخص منتقل شود.. بخش های کناری و زیرین آن نیز از وینیل ساخته شده است و پایداری قابل قبولی دارد. در قسمت زیرین این تشک بادی پمپ باد برقی تعبیه شده است که می تواند در زمان کمتر از 3 دقیقه تشک را باد کرده و آماده استفاده کند. در کنار پمپ باد برقی والف دابل لاک تعبیه شده است در هنگام باد کردن تشک با استفاده از پمپ باد دستی کمک فراوانی به شخص میکند. ابعاد تشک بادی چند کاره دو نفره بسیار خوب بوده و در کنار وزن بسیار کم آن می تواند تا 273 کیلوگرم را تحمل کرده و تجربه استراحت خوبی را در فضای استاندارد به فرد منتقل کند. 

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره دو نفره با پمپ سرخود

تشک بادی چند کاره دو نفره با پمپ سرخود

تشک بادی چند کاره دو نفره با پمپ بادی متصل به بدنه یکی از پر کاربرد ترین تشک های بادی برای استفاده در منزل ، محل کار و بخصوص در مسافرت ها بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی می باشد. این تشک بادی در وا قع در دو مدل با پمپ سرخود و بدون پمپ باد سرخود توسط شرکت کلمن عرضه شده که هر دو از نظر کیفیت تفاوتی با هم ندارند و تنها از نظر پمپ باد به هم تفاوت خواهند داشت. بنابراین این تشک نیز به دلیل داشتن پمپ باد سرخود و متصل به بدنه باعث شده تا فضای کمتری را اشغال کرده و به راحتی قابل حمل باشد. برای بررسی بیشتر این محصول در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت مستطیلی بوده که از طراحی رویه مواج برخوردار می باشد. طراحی مواج در قسمت رویه این محصول که در بسیاری از تشک ها و تخت های بادی به کار برده شده می تواند علاوه بر ایجاد راحتی بیشتر برای کاربران می تواند باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق مصرف کننده نیز شود. یکی از مهمترین قسمت های بدنه لایه های استفاده شده در قسمت داخلی بوده که به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده اند تا موجب افزایش استحکام بدنه شود. در واقع وظیفه اصلی لایه های درونی بدنه تحمل فشار ناشی از باد و وزن مصرف کننده خواهد بود. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این تشک می توان به پمپ باد برقی متصل به دیواره افقی بدنه اشاره نمود. همچنین در کنار این پمپ باد به صورت جداگانه یک دریچه مخصوص باد به صورت دستی نیز تعبیه شده است.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی از نوع وینیل دو لایه بوده که از روکش جیر برای قسمت رویه و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت کف به کار برده شده است. روکش جیر یا همان مخمل استفاده شده در رویه تشک موجب جلوگیری از تعریق و ایجاد محلی نرم و راحت برای استراحت و خواب خواهد شد. این بدنه دارای کیفیت و ضخامت قابل قبولی بوده و در برابر برخورد آب مقاومت لازم را خواهد داشت. همچنین در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده که قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم خواهد کرد. این قابلیت در حمل و جا به جایی آسوده تر این محصول بسیار تاثیر گذار خواهد بود. جنس لایه های درونی نیز از نوع فایبرتک و پلاستیک بوده که از قابلیا کشسانی بالایی برخوردار می باشند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک بادی دو نفره معادل (طول: 185 سانتی متر ف عرض: 96 سانتی متر، ارتفاع: 24 سانتی متر) بوده که ابعادی مشابه به مدل بدون پمپ می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد حالت باد شده این محصول بوده که تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. البته زمانی که این تشک را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا امکان جای گرفتن در هر محل مورد نظری را فراهم کند. این محصول دارای تحمل وزن 273 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود. البته هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز های بدنه و لایه های داخلی از تحمل وزن تشک نیز کاسته خواهد شد. همچنین وزن بسته بندی این محصول نیز معادل برابر 5 کیلوگرم بوده که مقداری استاندارد و قابل حمل برای این کالا محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی راهی آسوده در پیش خواهید داشت. برای باد زدن کافیست این تشک را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس پمپ باد را به برق وصل کرد. در انتها باید اهمر گرد روی پمپ باد را به سمت راست چرخانده تا عمل پمپاژ باد را انجام دهد. این پمپ باد تا زمانی این تشک را باد می کند که شکل و استحکام استاندارد را به خود بیگرد. پس از راه اندازی کامل در صورت روشن ماندن پمپ نیز عمل باد زدن متوقف خواهد شد. البته برای باد زدن بیشتر و سفت کردن بدنه می توان از پمپ های دستی محصولات بادی توسط دریچه باد مجزای روی بدنه تشک اقدام نمود. برای خالی کردن کامل باد بدنه بایستی اهرم گرد روی پمپ را به سمت چپ چرخاند تا عمل مکش باد را به خوبی انجام دهد. اما از روش های ساده و مهم برای مراقبت و نگهداری از این کالا می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی تشک اشاره نمود. همچنین استاندارد باد زدن این این کالا نیز می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی این تشک بادی داشته باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کلمن با پمپ باد برقی سرخود از با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده در منزل و و محل کار و بخصوص در مسافرت ها بوده که از رویه ای مواج و ضد تعریق بهره مند است. این محصول از یک ساک حمل متصل به بدنه بهره مند بوده که باعث حمل راحت این کالا می شود. تشکی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 148 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه مخملی
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل بله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 دارای والف دوگانه جهت جلوگیری از خروج آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...